Η παρούσα Δήλωση Ιδιωτικότηας παρέχει εξηγήσεις σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα :
Των Διαχειριστών, των οποίων τα δεδομένα ενδέχεται να συλλέγονται μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart («Εφαρμογή»)∙ και
του προσώπου που φορά τη συσκευή («Χρήστη»), που συλλέγονται μέσω της συνδεδεμένης συσκευής (η «Συνδεδεμένη Συσκευή»).
Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την ιδιωτικότητα των χρηστών μας. Σάς ζητάμε να διαβάσετε προσεκτικά την παρούσα Δήλωση Ιδιωτικότητας , διότι περιέχει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας.
Τελευταία επικαιροποίηση: 06/08/2021
Μεταβολές στη Δήλωση Ιδιωτικότητάς μας
Η παρούσα Δήλωση Ιδιωτικότητας επικαιροποιείται κατά διαστήματα· κάθε φορά που προβαίνουμε σε μεταβολή θα επικαιροποιούμε το περιεχόμενο και θα σάς ενημερώνουμε.
Είμαστε η ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών», μέλος του Ομίλου Vodafone, η οποία εδρεύει επί της οδού Τζαβέλλα, αρ. 1-3, Χαλάνδρι, ΤΚ 15231 (εφεξής καλούμενη ως «Vodafone»), ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των πελατών της σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό και Εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, έχει ως στόχο να προστατεύσει και να διασφαλίσει την ιδιωτικότητα και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της, στην οποία αποδίδει ιδιαίτερη σημασία και έχει θέσει μέχρι σήμερα σε εφαρμογή μια σειρά από ενέργειες, κανόνες και διαδικασίες, προς εξασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσής της με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. H κεντρική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας μας είναι +302106702000 ή μπορείτε να μας αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση ccsupport.gr@vodafone.com.
Ενίοτε, άλλες Εταιρείες του Ομίλου Vodafone, συμπεριλαμβανομένης της Vodafone Group Services Limited (VGSL) ελέγχουν την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από κοινού με εμάς ή ως εκτελούντες την επεξεργασία . Η έδρα της VGSL βρίσκεται στη διεύθυνση Vodafone House, The Connection Newbury, Berkshire RG14 2FN. Η εταιρεία είναι καταχωρισμένη στην Αγγλία με αριθμό εταιρικού μητρώου 03802001. Εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά σε χωριστή δήλωσηιδιωτικότητας , τα προσωπικά δεδομένα σας θα υποβάλλονται σε επεξεργασία με τρόπο που θα παραμένει συμβατός με τη διατύπωση της παρούσας δήλωσης.
Στην παρούσα δήλωση ιδιωτικότητας:
ως «εμείς» ή «εμάς» νοείται η VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
ως «εσείς/εσάς/σας» νοείται ο χρήστης ή ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού ή ο χρήστης της Συνδεδεμένης Συσκευής
ως «τρίτος» νοείται κάθε άλλος πέρα από εμάς ή εσάς· και
ως «Όμιλος Vodafone» νοείται η Vodafone Group Plc και κάθε εταιρεία ή άλλος οργανισμός, στην/-ον οποία/-ο η Vodafone Group Plc κατέχει ποσοστό μεγαλύτερο του 15% του μετοχικού κεφαλαίου.
Η γνώμη σας έχει σημασία για εμάς. Εάν έχετε απορίες σχετικά με την Δήλωση Ιδιωτικότητας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στην ηλ. διεύθυνση: data.privacy.gr@vodafone.com
Πληροφορίες που συλλέγουμε σχετικά με εσάς
Τα είδη των πληροφοριών που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνουν:
Το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου, την ημερομηνία γέννησης και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας·
Τα στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως για παράδειγμα τον αριθμό των προϊόντων που σάς παρέχουμε, τις ημερομηνίες πληρωμών που οφείλονται ή έχουν πραγματοποιηθεί και το είδος της Συνδεδεμένης Συσκευής σας·
Το βιβλίο διευθύνσεων του τηλεφώνου σας, έτσι ώστε να μπορείτε να προσθέτετε επαφές στην ομάδα (μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας μέσα από τις ρυθμίσεις απορρήτου του τηλεφώνου σας)·
Τις φωτογραφίες σας ή τις ρυθμίσεις της κάμεράς σας, εφόσον επιθυμείτε να προσθέτετε φωτογραφίες των μελών της Ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του Χρήστη της συσκευής, στα αντίστοιχα προφίλ τους (μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας μέσα από τις ρυθμίσεις απορρήτου του τηλεφώνου σας)Τις προτιμήσεις σας για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες όταν μας λέτε ποιες είναι, ή υποθέτουμε ποιες είναι, βάσει του τρόπου που χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες·
Πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών που παρέχονται μέσω της επικοινωνίας σας μαζί μας, όπως για παράδειγμα μια σημείωση ή η καταγραφή κλήσης που πραγματοποιείτε προς ένα από τα κέντρα επικοινωνίας μας·
Πληροφορίες σχετικά με τη Συνδεδεμένη σας Συσκευή κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή. Παραδείγματος χάριν, ενδέχεται να συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τον τύπο της συσκευής κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιείτε και το μοναδικό αναγνωριστικό της συσκευής (παραδείγματος χάριν, τον αριθμό IMEI, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου της συσκευής ή τη διεύθυνση MAC της διεπαφής ασύρματου δικτύου της συσκευής)·
Μηνύματα που ανταλλάσσονται μεταξύ του τηλεφώνου σας και της συσκευής και αποθηκεύονται τοπικά στις συσκευές σας·
Πληροφορίες σχετικά με την εκ μέρους σας χρήση της Εφαρμογής, όπως για παράδειγμα η συχνότητα με την οποία τη χρησιμοποιείτε ή οι περιπτώσεις που ακυρώνετε κάποια ειδοποίηση και
τα δεδομένα τοποθεσίας της Συνδεδεμένης σας Συσκευής. Αυτά μπορεί να είναι ακριβή όταν χρησιμοποιούνται δεδομένα του Παγκόσμιου Συστήματος Εντοπισμού (GPS) ή με τον προσδιορισμό των πλησιέστερων κεραιών κινητής τηλεφωνίας και των σημείων παροχής δωρεάν Wi-Fi και όταν ενεργοποιείτε υπηρεσίες ή δυνατότητες βάσει τοποθεσίας. Ή λιγότερο ακριβή σε περιπτώσεις που, για παράδειγμα, η τοποθεσία προκύπτει από τη διεύθυνση IP σας ή από δεδομένα όπως είναι ο ταχυδρομικός κώδικας ή το όνομα πόλης ή αστικού κέντρου.
Επιπλέον, θα συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όπως για παράδειγμα:
Το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνετε - για παράδειγμα, σφάλματα δικτύου ή υπηρεσίας και άλλα γεγονότα που ενδέχεται να επηρεάζουν τις υπηρεσίες δικτύου μας ή άλλες υπηρεσίες·
Στοιχεία σχετικά με την εκ μέρους σας χρήση των υπηρεσιών μας - για παράδειγμα, μπορούμε να βλέπουμε τον όγκο των δεδομένων που χρησιμοποιεί η Συνδεδεμένη Συσκευή, τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιούμε προκειμένου να μπορούμε να αξιολογούμε εάν οι εκπτώσεις δεδομένων μας είναι επαρκείς· και
Επίσης, συλλέγουμε ανώνυμες πληροφορίες ανάλυσης σχετικά με τον τρόπο που οι χρήστες χρησιμοποιούν τη Συνδεδεμένη Συσκευή προκειμένου να βελτιώνουμε την εμπειρία σας και την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Πότε συλλέγουμε τις προσωπικές πληροφορίες σας
Συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες όταν:
Ρυθμίζετε για πρώτη φορά τη Συνδεδεμένη Συσκευή σας στην Εφαρμογή και προσθέτετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τα στοιχεία επικοινωνίας των επαφών·
Χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή και οποιαδήποτε από τις λειτουργίες της (για παράδειγμα, όταν ακυρώνετε ειδοποιήσεις ή στέλνετε μηνύματα σε άλλες επαφές)·
Εγγράφεστε στην υπηρεσία μάρκετινγκ· ή
Επικοινωνείτε με τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μας υποβάλλοντας κάποιο ερώτημα.
Η Vodafone θα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα σας βάσει:
Της εκτέλεσης της σύμβασής σας ή προκειμένου να καταρτίσει τη σύμβαση και να προβεί σε ενέργειες σχετικά με τα αιτήματά σας. Παραδείγματος χάριν, θα χρειαστεί να επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα της κίνησης του δικτύου σας ως μέρος της διαδικασίας «σύνδεσης» της συσκευής σας και θα χρειαστεί να επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία πληρωμής του Διαχειριστή για τη μηνιαία τιμολόγησή σας.
Των έννομων (επιχειρηματικών) συμφερόντων της Vodafone, παραδείγματος χάριν, για την πρόληψη απάτης, τη διατήρηση της ασφάλειας του δικτύου και των υπηρεσιών μας, την απευθείας εμπορική προώθηση και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Όποτε βασιζόμαστε στην εν λόγω νόμιμη βάση για την επεξεργασία των δεδομένων σας, αξιολογούμε τα έννομα συμφέροντα μας προκειμένου να διασφαλίζουμε ότι αυτά δεν παραβιάζουν τα δικαιώματά σας. Επιπροσθέτως, σε ορισμένες περιπτώσεις έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην εν λόγω επεξεργασία. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το τμήμα της παρούσας δήλωσης σχετικά με Τα Δικαιώματά σας.
Της συμμόρφωσης με δεσμευτική νομική υποχρέωση, συμπεριλαμβανομένων, παραδείγματος χάριν, των λογιστικών και φορολογικών απαιτήσεων, οι οποίες υπόκεινται σε αυστηρές εσωτερικές πολιτικές (όπως είναι τα χρονικά διαστήματα διατήρησης), διαδικασιών και του δικαιώματός σας να περιορίζετε τη χρήση των δεδομένων σας, τα οποία ρυθμίζουν το πεδίο της νομικής συνδρομής που πρέπει να παρέχεται· ή
Της συγκατάθεσης που εσείς παρέχετε στις περιπτώσεις που η Vodafone δεν στηρίζεται σε άλλη νομική βάση. Η συγκατάθεση ζητείται από εσάς πάντοτε ξεχωριστά και μπορείτε να την ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή.
Για να σας παρέχουμε υπηρεσίες
Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας για την παροχή υπηρεσιών και για τη διεκπεραίωση των αγορών σας:
για την ταυτοποίησή σας και τη διαχείριση των λογαριασμών που τηρείτε σε εμάς·
για να σάς παρέχουμε συνδεσιμότητα για τη Συνδεδεμένη Συσκευή σας·
για την τιμολόγηση και την εξυπηρέτηση των πελατών·
για να σάς ενημερώνουμε σχετικά με τυχόν μεταβολές στην Εφαρμογή ή τις υπηρεσίες μας που ενδέχεται να σάς επηρεάσουν· και
για να επαληθεύουμε την ταυτότητάς σας.
Εμπορική προώθηση και κατάρτιση προφίλ
Εφόσον συναινέσετε στη λήψη επικοινωνίας για σκοπούς εμπορικής προώθησης και μάς παρέχετε τη συγκατάθεσή σας να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας έτσι ώστε να προσαρμόζουμε τις επικοινωνίες αυτές, θα χρησιμοποιούμε τις αλληλεπιδράσεις σας με την Εφαρμογή αυτή και τα δεδομένα που συλλέγουμε από τη Συνδεδεμένη Συσκευή σας για να διαμορφώνουμε τα είδη των διαφημίσεων που θα πρέπει να σάς αποστέλλουμε, έτσι ώστε να σάς ενδιαφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Για παράδειγμα, μπορούμε να βλέπουμε εάν απολαμβάνετε στο μέγιστο βαθμό την αγορά σας ή ποια Προϊόντα διαθέτετε ήδη.
Για να αντιταχθείτε στις ανωτέρω επεξεργασίες των προσωπικών σας δεδομένων:
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα από την Vodafone, μπορείτε να επιλέξετε να εξαιρεθείτε από όλες τις διαφημιστικές ανακοινώσεις ή μόνο από επιλεγμένες μεθόδους (μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποστολή μηνυμάτων, τηλέφωνο ή ταχυδρομείο).
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι εναντίωσης:
Εφόσον είστε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας στη Vodafone, μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό My Vodafone που διαθέτετε για να διαχειριστείτε τις επιλογές σας σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και να επιλέξετε να δέχεστε ή να εξαιρεθείτε από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 13830
Όλα τα διαφημιστικά μηνύματά μας συνοδεύονται από σύνδεσμο «διαγραφής», τον οποίο μπορείτε να πατήσετε για να διαγραφείτε·
Ενημερώστε τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ότι δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα, σε περίπτωση που λάβετε εξερχόμενη κλήση από το τμήμα μάρκετινγκ·
Μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου data.protection.@vodafone.com για καθοδήγηση.
Εφόσον επιλέξετε να εξαιρεθείτε δεν σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνετε πλέον μηνύματα σχετικά με την υπηρεσία, όπως για παράδειγμα μηνύματα που σάς ενημερώνουν σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας ή τις μεταβολές στους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Θα εξακολουθήσετε να λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα (εκτός εάν ορίζεται κάτι διαφορετικό). Ενδέχεται, επίσης, να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα μέσω ειδοποιήσεων push εφόσον δεν τις έχετε απενεργοποιήσει μέσω των ρυθμίσεων της Εφαρμογής σας.
Βελτίωση υπηρεσιών
Συλλέγουμε ανώνυμες, μη ταυτοποιήσιμες ή συγκεντρωτικέςς πληροφορίες προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στο κοινό. Καμία από τις ανωτέρω πληροφορίες (“Analytics”)δεν συνδέονται με εσάς καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
Για την προστασία των δικτύων μας και τη διαχείριση του όγκου των κλήσεων, των γραπτών μηνυμάτων και άλλων χρήσεων των δικτύων μας. Παραδείγματος χάριν, προσδιορίζουμε τις περιόδους αιχμής της χρήσης έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να δοκιμάζουμε και διασφαλίζουμε ότι τα δίκτυα μπορούν να αντιμετωπίσουν τον όγκο κατά τα χρονικά διαστήματα αυτά· και
Για να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα δίκτυα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Έτσι, μπορούμε να επιδιώκουμε να αναθεωρούμε, αναπτύσσουμε και βελτιώνουμε αυτά, να αναπτύσσουμε πιο ενδιαφέροντα και σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και να εξατομικεύουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Κατά περίπτωση, μοιραζόμαστε πληροφορίες που σας αφορούν με:
Εταιρείες του Ομίλου Vodafone·
Συνεργάτεςς, προμηθευτές ή αντιπροσώπους που ασχολούνται με την παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παραγγέλνετε ή χρησιμοποιείτε·
Εταιρείες που απασχολούνται προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες εκ μέρους, ή για λογαριασμό, της Vodafone Limited ή του Ομίλου Vodafone·
Φορείς και οργανισμούς καταπολέμησης της απάτης, καταλόγους επιχειρήσεων και υπηρεσίες πληροφοριών πιστοληπτικής ικανότητας
Εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών ή οργανισμούς με συναφή δραστηριότητα·
Αρχές επιβολής του νόμου, κυβερνητικούς φορείς, ρυθμιστικές αρχές, δικαστήρια ή άλλες δημόσιες αρχές εφόσον υποχρεούμαστε να το πράξουμε ή είμαστε εξουσιοδοτημένοι εκ του νόμου· ή
Τρίτο μέρος ή φορέα, στις περιπτώσεις που η κοινοποίηση αυτή είναι απαραίτητη για την τήρηση οποιουδήποτε ισχύοντα νόμου, ή άλλης νομικής ή κανονιστικής απαίτησης.
Τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών μας βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Vodafone Shared Services, η οποία είναι εγκατεστημένη στην Ουγγαρία, την Αίγυπτο, την Ινδία και τη Ρουμανία.
Ο Εκτελών την επεξεργασία , ήτοι η εταιρεία Smartcomm, ο οποίος παρέχει την πλατφόρμα θα αποθηκεύει τα δεδομένα σας εντός ΕΟΧ, και θα αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα σε περίπτωση αιτημάτων επίλυσης προβλημάτων.
Στα δεδομένα στα οποία θα έχειι πρόσβαση περιλαμβάνονται μόνο τα δεδομένα του ticket που θα εκδοθεί (δελτίου υποστήριξης) με σκοπό την επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Για παράδειγμα, ο αριθμός τηλεφώνου σας ή προβλήματα με τη συσκευή.
Στις περιπτώσεις που η Vodafone διαβιβάζει τις πληροφορίες σας σε χώρα εκτός του ΕΟΧ, διασφαλίζουμε ότι οι πληροφορίες σας προστατεύονται δεόντως. Πάντοτε διασφαλίζουμε ότι υπάρχει η δέουσα νομική συμφωνία που καλύπτει τη διαβίβαση των δεδομένων. Επιπλέον, σε περίπτωση που η χώρα δεν θεωρείται ότι διαθέτει νομοθεσία που είναι ισοδύναμη με τα πρότυπα προστασίας δεδομένων της ΕΕ, τότε θα ζητάμε από τον τρίτο να συνάψει νομική συμφωνία που να αποτυπώνει τα πρότυπα αυτά.
Θα αποθηκεύουμε και θα επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες σας για όσο χρονικό διάστημα υποχρεούμαστε εκ του νόμου ή για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται ώστε να μπορούμε να σάς παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχετε ζητήσει. Θα διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας για εύλογο χρονικό διάστημα έπειτα από τη λύση της μεταξύ μας σύμβασης για την περίπτωση που αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας ξανά. Εμείς, ή κάποιος από τους συνεργάτεςμας, ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με τις υπηρεσίες της Vodafone κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, εφόσον δεν έχετε εναντιωθεί στη λήψη διαφημιστικών επικοινωνιώνεκ μέρους μας. Σε κάθε άλλη περίπτωσηθα διαγράφουμε τις εν λόγω πληροφορίες.
Διαθέτουμε εξειδικευμένες ομάδες ασφαλείας, οι οποίες διαρκώς επανεξετάζουν και βελτιώνουν τα μέτρα που λαμβάνουμε για την προστασία των προσωπικών πληροφοριών σας έναντι της μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, της τυχαίας απώλειας, της κοινοποίησης ή της καταστροφής.
Η επικοινωνία μέσω διαδικτύου (όπως τα e-mails) δεν είναι ασφαλής χωρίς εφαρμογή κρυπτογράφησης. Οι επικοινωνίες που επιχειρείτε ενδέχεται να περιλαμβάνουν μεταφορά δεδομένων μέσω διαφόρων χωρών, λόγω της φύσης του διαδικτύου.
Δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για τυχόν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή απώλεια προσωπικών πληροφοριών που εκφεύγει του ελέγχου μας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ τα προσωπικά στοιχεία ασφαλείας σας ή τα στοιχεία λογαριασμού σας μέσω αυτόκλητου μέσου επικοινωνίας. Είστε υπεύθυνοι για την ασφαλή διατήρηση των προσωπικών πληροφοριών σας και των στοιχείων του λογαριασμού σας και τη μη γνωστοποίησή τους σε άλλους.
Ο ιστότοπός μας ενδέχεται να παρέχει συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων. Δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια και το περιεχόμενο τέτοιων ιστοτόπων τρίτων. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι διαβάσατε τις πολιτικές απορρήτου και cookies της εταιρείας αυτής πριν χρησιμοποιήσετε ή εισαγάγετε τις προσωπικές πληροφορίες σας στον ιστότοπό τους.
Το ίδιο ισχύει για κάθε ιστότοπο τρίτου ή περιεχόμενο με τον/το οποίο συνδέεστε όταν χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Μπορείτε να επιλέγετε να κοινοποιείτε τις πληροφορίες σας με συγκεκριμένους τρόπους, όπως για παράδειγμα μέσω plug-ins μέσων κοινωνικής δικτύωσης (συμπεριλαμβανομένων αυτών που προσφέρονται από την Google, το Facebook, το Twitter και το Pinterest) ή κάνοντας χρήση υπηρεσιών τρίτων που σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε κριτικές ή άλλες πληροφορίες δημόσια, και οποιοσδήποτε τρίτος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες αυτές.
Τα plug-ins των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι αντίστοιχες εφαρμογές βρίσκονται υπό τη διαχείριση των ίδιων των κοινωνικών δικτύων και υπόκεινται στους δικούς τους όρους χρήσης και τις πολιτικές απορρήτου και πολιτικές cookies. Θα πρέπει να φροντίζετε να λαμβάνετε γνώση αυτών.
Στη συνέχεια παραθέτουμε λεπτομέρειες σχετικά με τα δικαιώματά σας και τον τρόπο που μπορείτε να τα ασκείτε.
Δικαίωμα πρόσβασης
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να σας εξηγήσουμε ποια δεδομένα τηρούμε για εσάς, καθώς και τον ακριβή τρόπο με τον οποίο τα επεξεργαζόμαστε. Επιπλέον, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μας ζητήσετε αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων που τηρούμε για εσάς.
Δικαίωμα διόρθωσης
Εάν πιστεύετε ότι τα δεδομένα σας δεν είναι ακριβή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να προβούμε στις απαιτούμενες διορθώσεις
Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων
Έχετε δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία έχετε παράσχει σε εμάς, σε δομημένη, κοινή και μηχανικά αναγνώσιμη μορφή ή να ζητήσετε τη διαβίβασή τους σε τρίτο
Δικαίωμα διαγραφής προσωπικών δεδομένων
Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, εκτός εάν η επεξεργασία των δεδομένων αυτών είναι απαραίτητη για την άσκηση του δικαιώματος ελευθερίας έκφρασης και ενημέρωσης, για την εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης, για λόγους δημόσιου συμφέροντος ή για την άσκηση νομικών μας αξιώσεων ή για την υπεράσπισή μας έναντι νομικών αξιώσεων τρίτων.
Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων
Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων μόνο για συγκεκριμένους σκοπούς, εφόσον αμφισβητείται η ορθότητα των δεδομένων ή η επεξεργασία δεν είναι νόμιμη.
Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων
Έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για λόγους που σας αφορούν.
Δικαίωμα ανάκλησης συγκατάθεσης
Έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεση που τυχόν μας έχετε δώσει, χωρίς η ανάκληση αυτή να θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιήθηκε πριν την ανάκληση αυτή.
Μπορείτε να ζητήσετε να ικανοποιήσουμε κάποιο από τα παραπάνω δικαιώματά σας, με τους ακόλουθους τρόπους:
Είτε απευθυνόμενοι, αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδότησης τρίτου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας από ΚΕΠ ή Αστυνομία, σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας μας με την υποβολή σχετικής αίτησης. Η αίτηση θα συνοδεύεται από αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή άλλου νόμιμου δημόσιου εγγράφου, ενώ σε περίπτωση εξουσιοδότησης θα συνοδεύεται από αντίγραφα των αστυνομικών ταυτοτήτων ή άλλων νόμιμων δημόσιων εγγράφων τόσο του εξουσιοδοτούντα όσο και του εξουσιοδοτούμενου, προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία σε κάθε περίπτωση.
Είτε συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας, ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail, την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία.
Η Vodafone δεσμεύεται να ανταποκριθεί στα αιτήματά σας εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή τους. Ωστόσο, στις περιπτώσεις που η ικανοποίηση των αιτημάτων σας καθίσταται αδύνατη για την εταιρία μας, θα σας ενημερώνουμε αιτιολογημένα για τη σχετική αδυναμία μας, καθώς και για την προβλεπόμενη ημερομηνία απάντησης στο αίτημά σας, η οποία δεν θα ξεπερνά συνολικά τις ενενήντα (90) ημέρες από την αρχική παραλαβή του αιτήματός σας.
Τέλος, εάν θεωρείτε ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά σας σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.