Γενικός κανονισμός προστασίας δεδομένων
Vodafone και προσωπικά δεδομένα
Πολιτική προστασίας ιδιωτικότητας & προσωπικών δεδομένων
Πολιτική προστασίας ιδιωτικότητας & προσωπικών δεδομένων
1. Εισαγωγή
Με την παρούσα πολιτική καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων η Vodafone προβαίνει στη συλλογή, χρήση, διαβίβαση και προστασία των προσωπικών σας δεδομένων όταν χρησιμοποιείτε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την ιστοσελίδα της.
1.1 Ποιοι είμαστε
Η ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών», μέλος του Ομίλου Vodafone, η οποία εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, επί της οδού Τζαβέλλα, αρ. 1-3, ΤΚ 15231 (εφεξής καλούμενη ως η «Vodafone»), ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό και Εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, έχει ως στόχο να προστατεύσει και να διασφαλίσει την ιδιωτικότητα και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της, στην οποία αποδίδει ιδιαίτερη σημασία και έχει θέσει μέχρι σήμερα σε εφαρμογή μια σειρά από ενέργειες, κανόνες και διαδικασίες, προς εξασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσής της με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
Με την παρούσα πολιτική καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων η Vodafone προβαίνει στη συλλογή, χρήση, διαβίβαση και προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Η εν λόγω πολιτική μπορεί να υπόκειται σε τροποποιήσεις και αναπροσαρμογές, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο, οι οποίες θα έχουν εφαρμογή από την ημερομηνία που θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Εταιρείας μας www.vodafone.gr.
1.2 Οι αρχές μας
Η Vodafone δεσμεύεται να σέβεται το απόρρητό σας. Λαμβάνει σοβαρά υπόψη το απόρρητο, την ασφάλεια και εν γένει τη συμμόρφωσή της με την κείμενη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και περί απορρήτου των επικοινωνιών.
1.3 Πως να επικοινωνείτε μαζί μας
Αν έχετε περαιτέρω απορίες σχετικά με την παρούσα δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων ή τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της εταιρείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση data.privacy.gr@vodafone.com.
2. Συλλογή προσωπικών δεδομένων
Τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε για εσάς και ο τρόπος με τον οποίο τα συλλέγουμε μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στις οποίες έχετε εγγραφεί ή χρησιμοποιείτε, με τον τρόπο με τον οποίο έχετε επικοινωνήσει («αλληλεπιδράσει») με τη Vodafone ακόμα κι αν δεν είστε πελάτης ή με βάση τις πληροφορίες που έχουμε λάβει από τρίτα μέρη με την άδειά σας να τα μοιραστούν μαζί μας.
Μπορείτε να βρείτε τους ειδικότερους όρους ενημέρωσης για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ανά προϊόν/ υπηρεσία στην ενότητα «Ενημερώσεις Προστασίας Ιδιωτικότητας».
Η Vodafone συλλέγει και επεξεργάζεται περαιτέρω τα προσωπικά σας δεδομένα βασιζόμενη στις ακόλουθες νόμιμες βάσεις:
Εκτέλεση σύμβασης: Η Vodafone επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασής σας ή σύναψης νέας σύμβασης μαζί σας, όπως επίσης και για να είναι σε θέση να προβεί σε ενέργειες που σχετίζονται με τα αιτήματά σας. Ενδεικτικά, η επεξεργασία αυτή πραγματοποιείται για να μπορείτε να πραγματοποιείτε κλήσεις, να αποστέλλετε και να λαμβάνετε γραπτά μηνύματα (SMS), να περιηγείστε στο διαδίκτυο και για να είμαστε εν γένει σε θέση να σας παρέχουμε συνδεσιμότητα. Αυτό μας επιτρέπει επίσης, να εκδίδουμε το λογαριασμό σας, με βάση τη χρήση σας και να διεξάγουμε πιστωτικούς ελέγχους, όταν υποβάλλετε σχετικό αίτημα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Έννομα συμφέροντα: Στο πλαίσιο υποστήριξης των εννόμων συμφερόντων της Vodafone, επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για την πρόληψη της απάτης, τη διατήρηση της ασφάλειας του δικτύου και των υπηρεσιών μας και τη βελτίωσή τους. Όποτε βασιζόμαστε σε αυτή τη νόμιμη βάση για να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας, αξιολογούμε πάντοτε τα επιχειρηματικά μας συμφέροντα για να βεβαιωθούμε ότι δεν υπερισχύουν των δικαιωμάτων σας. Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία αυτή. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ενότητα «Τα δικαιώματά σας» της παρούσας πολιτικής.
Συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση: Η Vodafone επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα για να συμμορφώνεται με έννομες υποχρεώσεις της, συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, λογιστικών και φορολογικών απαιτήσεων, οι οποίες υπόκεινται σε αυστηρές εσωτερικές πολιτικές και διαδικασίες.
Συγκατάθεση: H Vodafone ενδέχεται να ζητήσει την ελεύθερη και ρητή συγκατάθεσή σας, όταν η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων δε βασίζεται σε άλλη νόμιμη βάση, και υπό την προϋπόθεση ότι έχετε προηγουμένως ενημερωθεί με την παρούσα πολιτική για το είδος των δεδομένων, το σκοπό, την έκταση της επεξεργασίας και τους αποδέκτες αυτών. Η συγκατάθεσή σας μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα «Τα δικαιώματά σας» της παρούσας πολιτικής για περισσότερες πληροφορίες.
Διαφύλαξη ζωτικών συμφερόντων: Η Vodafone επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. σε περιπτώσεις μεγάλων φυσικών καταστροφών) για να σας προσφέρει έκτακτες παροχές.
Σχετικά με τη συλλογή των προσωπικών σας δεδομένων, η Vodafone συλλέγει προσωπικά δεδομένα, μεταξύ άλλων, όταν:
- Αγοράζετε (online, μέσω τηλεφώνου ή σε κάποιο κατάστημα) προϊόντα ή υπηρεσίες από εμάς.
- Εγγράφεστε για την αγορά κάποιου προϊόντος ή για την παροχή προς εσάς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με τη συμπλήρωση και υπογραφή της σχετικής Αίτησης Σύνδεσης/ Ενεργοποίησης των υπηρεσιών της Εταιρίας μας.
- Yποβάλλετε τα αιτήματά σας μέσω των καναλιών εξυπηρέτησης της Vodafone.
- Εγγράφεστε σε υπηρεσίες προκειμένου να λαμβάνετε ηλεκτρονικές ενημερωτικές επιστολές «newsletter».
- Ζητάτε πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία, ή επικοινωνείτε μαζί μας για την υποβολή ερωτήσεων ή παραπόνων.
- Συμμετέχετε σε έρευνες ή διαγωνισμούς.
- Χρησιμοποιείτε το δίκτυό μας ή άλλα προϊόντα και υπηρεσίες της Vodafone.
- Επισκέπτεστε ή πλοηγήστε στην ιστοσελίδα της Vodafone.
Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να συλλέγουμε πληροφορίες για εσάς από άλλους οργανισμούς, εφόσον απαιτείται, όπως ενδεικτικά φορείς και οργανισμούς καταπολέμησης της απάτης, καταλόγους επιχειρήσεων και υπηρεσίες πληροφοριών πιστοληπτικής ικανότητας.
Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες τεχνικές όπως web beacons. Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για τον τρόπο να εξαιρεθείτε, ανατρέξτε στην ενότητα «Πολιτική cookies».
3. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε
Οι πληροφορίες που συλλέγουμε για εσάς εξαρτώνται από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Vodafone στις οποίες έχετε εγγραφεί ή χρησιμοποιείτε. Στις πληροφορίες που συλλέγουμε για εσάς συγκαταλέγονται ενδεικτικά τα ακόλουθα:
- Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, Α.Φ.Μ., τηλέφωνο, ημερομηνία γέννησης και διεύθυνση e-mail, αριθμό δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άλλου εγγράφου που χρησιμοποιείτε για την ταυτοποίησή σας.
- Τις προτιμήσεις σας για συγκεκριμένα προϊόντα, υπηρεσίες ή δραστηριότητες, εφόσον μας τις γνωστοποιήσετε ή τις συνάγουμε από τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.
- Τη μεταξύ μας επικοινωνία – όπως για παράδειγμα επικοινωνίες μέσω IVR, e-mail ή/και επιστολές που αποστέλλετε προς την Vodafone. Επισημαίνεται ότι στις πληροφορίες που συλλέγουμε για εσάς συγκαταλέγεται και η μεταξύ μας επικοινωνία μέσω του ψηφιακού βοηθού (chatbot) ΤΟΒi που είναι εγκατεστημένος στην ιστοσελίδα μας. Επιπλέον, η Vodafone καταγράφει, κατόπιν σχετικής ενημέρωσής σας, τις τηλεφωνικές σας συνομιλίες με εκπροσώπους της εταιρείας κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής.
- Πληροφορίες σχετικές με το λογαριασμό σας, όπως ημερομηνίες πληρωμής, εγγραφή σε υπηρεσίες που χρησιμοποιείτε ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία συνδέεται με έναν λογαριασμό.
- Δεδομένα κίνησης: Πρόκειται για τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τους σκοπούς της διαβίβασης μίας επικοινωνίας σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών όπως τους τηλεφωνικούς αριθμoύς που καλείτε ή στους οποίους στέλνετε μηνύματα (ή τους αριθμούς από τους οποίους λαμβάνετε μηνύματα ή κλήσεις), την ημερομηνία, την ώρα και τη διάρκεια – όγκο των κλήσεων και των μηνυμάτων που στέλνετε ή λαμβάνετε μέσω του δικτύου.
- Δεδομένα θέσης: Μπορεί να είναι ακριβή με τη χρήση δεδομένων του Παγκόσμιου Συστήματος Εντοπισμού (GPS) ή την αναγνώριση κοντινών κεραιών κινητής τηλεφωνίας και σημείων πρόσβασης σε δίκτυα Wi-Fi. Μπορεί να είναι λιγότερο ακριβή, για παράδειγμα, τοποθεσία που προκύπτει από τη διεύθυνση IP ή δεδομένα όπως ταχυδρομικός κωδικός, ονομασία πόλης ή περιοχής.
- Bιομετρικά δεδομένα: Αν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας, η Vodafone συλλέγει και επεξεργάζεται τα βιομετρικά δεδομένα που προκύπτουν μέσω της λήψης δυναμικών φωτογραφιών (dynamic selfie) στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής σας ταυτοποίησης. Η βιομετρική μέθοδος που χρησιμοποιεί η Vodafone συνίσταται στην επαλήθευση της ταυτότητάς σας μέσω αυτοματοποιημένης ανάλυσης της δυναμικής φωτογραφίας και σύγκρισής της με τη φωτογραφία του εγγράφου ταυτοποίησής σας.
- Το ιστορικό περιήγησής σας: Αν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας, η Vodafone συλλέγει τις κατηγορίες ιστοσελίδων που έχετε περιηγηθεί στο κινητό ή στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, όπως για παράδειγμα αθλητικά, μουσική, ειδήσεις. Ωστόσο, δεν συλλέγουμε ιστορικό των ιστοσελίδων που περιηγείστε, καθώς αυτό είναι περιορισμένο για μικρό χρονικό διάστημα για να καταστεί δυνατή η σύνδεση. Χρησιμοποιούμε αυτά τα ενδιαφέροντα για να σας στείλουμε εξατομικευμένες προωθητικές επικοινωνίες ή για να σας εμφανίσουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Μπορείτε, όποτε το επιθυμείτε, να εξαιρεθείτε από την εν λόγω επεξεργασία μέσω των ρυθμίσεων cookies ή στην περίπτωση των προωθητικών επικοινωνιών μέσω των ρυθμίσεων σχετικά με τη διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων στις εφαρμογές της Vodafone.
- Πληροφορίες που λαμβάνουμε από άλλες πηγές, όπως πιστωτικούς οργανισμούς, οργανισμούς πρόληψης της απάτης, και άλλους παρόχους δεδομένων: Περιλαμβάνονται σε αυτές δημογραφικά δεδομένα, δεδομένα βάσει των ενδιαφερόντων σας και της συμπεριφοράς σας στο διαδίκτυο.
- Δεδομένα εικόνας κλειστού κυκλώματος (CCTV), όταν επισκέπτεστε τις εγκαταστάσεις και τα καταστήματα της Vodafone.
- Ανατρέξτε στην ενότητα «Πολιτική cookies» για λεπτομέρειες σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε μέσω cookies, web beacons και άλλων τεχνολογιών.
Επιπλέον, συλλέγουμε πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, όπως:
- Το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών – όπως για παράδειγμα, για προβλήματα του δικτύου ή άλλα γεγονότα που επηρεάζουν τις υπηρεσίες δικτύου.
- Λεπτομέρειες της χρήσης συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών.
- Για να σας παρέχουμε την υπηρεσία Vodafone ΤV, όπως επίσης και για να τη βελτιώνουμε, συλλέγουμε δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Vodafone TV.
- Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο, τηρείται αρχείο. Αυτό περιλαμβάνει τον αριθμό στον οποίο καλέσατε ή στείλατε SMS ή MMS, τη διάρκεια, την ημερομηνία και την ώρα αυτής της κλήσης, την κατά προσέγγιση τοποθεσία σας τη στιγμή που πραγματοποιείται η επικοινωνία (με βάση την τοποθεσία του πλησιέστερου κελιού από το οποίο στείλατε αυτήν την κλήση ή το μήνυμα). Το ίδιο καταγράφεται επίσης κάθε φορά που λαμβάνετε μια εισερχόμενη κλήση ή μήνυμα. Ωστόσο, δεν επεξεργαζόμαστε ούτε αποθηκεύουμε το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας που διενεργείται μέσω του δικτύου μας.
4. Χρήση των προσωπικών σας δεδομένων
Στη Vodafone πραγματοποιούμε επεξεργασία των δεδομένων σας για διαφορετικούς σκοπούς, όπως:
4.1 Για την παροχή των υπηρεσιών μας
Για την επεξεργασία της παραγγελίας σας και την παροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών που έχετε επιλέξει
- Για να επεξεργαζόμαστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράσατε από εμάς και να σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
- Για να σας παρέχουμε το σχετικό προϊόν ή την υπηρεσία. Αυτό περιλαμβάνει άλλες υπηρεσίες που δεν περιλαμβάνονται στη συμφωνία σας μαζί μας, ή υπηρεσίες που χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με το πού βρίσκεστε προκειμένου να επικοινωνούν μαζί σας σχετικά με αλλαγές στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.
Για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων σας και την ταυτοποίησή σας
- Για να σας ταυτοποιήσουμε, ως νέο συνδρομητή, στο πλαίσιο παραγγελίας προϊόντος/υπηρεσίας της εταιρείας μας. Η Vodafone παρέχει και τη δυνατότητα της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής ταυτοποίησης μέσω της χρήσης βιομετρικών μεθόδων, εφόσον μας δώσετε τη συγκατάθεσή σας.
- Για να σας ταυτοποιήσουμε στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης αιτημάτων που υποβάλλετε μέσω των καναλιών εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.
- Για να σας ταυτοποιήσουμε στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής επικαιροποίησης των στοιχείων σας.
- Για να εξυπηρετήσουμε τα αιτήματά σας μέσα από τα κανάλια εξυπηρέτησης της Vodafone. Σημειώνεται ότι ο ψηφιακός μας βοηθός (chatbot) ΤΟΒi δύναται να εκτελέσει αυτοματοποιημένα το αίτημά σας ή να σας παράσχει οδηγίες για θέματα πληρωμών, λογαριασμού, τεχνικής υποστήριξης κ.α.. Διατηρείτε πάντοτε το δικαίωμα επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας μας.
Για τη χρέωση και εξυπηρέτηση πελατών
- Για να σας τιμολογήσουμε για τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας ή για να λάβουμε το κατάλληλο ποσό πίστωσης από εσάς.
- Για να επικοινωνήσουμε μαζί σας, εάν τα στοιχεία χρέωσης που μας παρείχατε πρόκειται να λήξουν ή δεν είμαστε σε θέση να λάβουμε την πληρωμή.
- Για να απαντήσουμε σε τυχόν ερωτήσεις ή ανησυχίες που μπορεί να έχετε σχετικά με το δίκτυο, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.
Για την αποστολή μηνυμάτων εξυπηρέτησης
- Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω της αποστολής μηνυμάτων εξυπηρέτησης πελατών προς ενημέρωσή σας με τρέχουσες πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε αγοράσει. Ενδεικτικά, για αλλαγές στους όρους και τις προϋποθέσεις μας, για το πρόγραμμα τιμών και τη χρήση δεδομένων, για αναβάθμιση που μπορεί να δικαιούστε, για διακοπές περιαγωγής ή υπηρεσίας.
Για την παροχή υπηρεσιών περιαγωγής
- Για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες περιαγωγής, να διασφαλίσουμε την τήρηση των δεσμεύσεών μας ως προς τη δίκαιη χρήση, την ανίχνευση και την καταπολέμηση της απάτης των δικτύων μας (και των δικτύων περιαγωγής των συνεργατών μας) και να επιλύσουμε τεχνικά θέματα που τυχόν αντιμετωπίζετε.
- Για να κατανοείτε τον τρόπο με τον οποίο η Vodafone παρέχει υπηρεσίες περιαγωγής, είτε οι υπηρεσίες περιαγωγής και τα συναφή προϊόντα λειτουργούν όπως πρέπει, είτε απαιτούνται βελτιώσεις.
Η Vodafone χρησιμοποιεί προσωπικά δεδομένα όπως το όνομα, η ηλεκτρονική διεύθυνση, ο κωδικός πρόσβασης, το κινητό τηλέφωνο και αρχεία κλήσεων γι’ αυτό το σκοπό. Η Vodafone συντάσσει συγκεντρωτικές και στατιστικές εκθέσεις βάσει των εν λόγω δεδομένων, οι οποίες δε σας ταυτοποιούν ατομικά. Η Vodafone ενδέχεται να συλλέγει αυτά τα προσωπικά δεδομένα και να τα ανωνυμοποιεί προκειμένου να πραγματοποιηθεί ανάλυση των υπηρεσιών περιαγωγής. Αυτό βοηθάει τη Vodafone στη βελτίωση των υπηρεσιών περιαγωγής χωρίς την ταυτοποίησή σας ως φυσικά πρόσωπα.
4.2 Για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας
Για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας
- Συλλέγουμε ανώνυμες, συγκεντρωτικές πληροφορίες προκειμένου να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε σε όλους. Καμία από αυτές τις αναλύσεις δεν συνδέεται με εσάς με οποιονδήποτε τρόπο.
- Θα επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να συμμετάσχετε σε έρευνες ικανοποίησης πελατών ή άλλου είδους έρευνες με στόχο την βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.
Για τη διαχείριση του δικτύου μας και την κατανόηση της χρήσης του από εσάς
- Για να προστατεύουμε το δίκτυό μας και να διαχειριζόμαστε τον όγκο των κλήσεων, των μηνυμάτων και γενικότερα τη χρήση του δικτύου. Για παράδειγμα, προσδιορίζουμε περιόδους αυξημένης χρήσης, ώστε να ελέγχουμε και να διασφαλίζουμε ότι το δίκτυο μπορεί να υποστηρίξει τον όγκο στις συγκεκριμένες χρονικές περιόδους.
- Για να κατανοούμε τον τρόπο που χρησιμοποιείτε το δίκτυο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε να αναπτύξουμε πιο ενδιαφέροντα προϊόντα και υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας, καθώς και να προσωποποιήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε.
4.3 Για τη διαφύλαξη των συμφερόντων σας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης
- Για να προσφέρουμε έκτακτες παροχές, όπως πχ δωρεάν χρόνο ομιλίας ή δωρεάν MB, σε όσους από εσάς βρίσκεστε στο χώρο της φυσικής καταστροφής (π.χ., σε περίπτωση πυρκαγιάς, πλημμύρας) ή άλλου γεγονότος έκτακτης ανάγκης.
4.4 Προωθητικές ενέργειες και προσαρμογή των υπηρεσιών μας σε εσάς
Προωθητικές ενέργειες
- Θα επικοινωνούμε μαζί σας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, θα σας προσφέρουμε δώρα, θα σας στέλνουμε ενημερωτικά δελτία ή θα σας ενημερώνουμε για προσφορές ή διαγωνισμούς. Η εν λόγω επεξεργασία αποσκοπεί στην υποβολή προτάσεων και προσφορών προσαρμοσμένων στις ανάγκες σας με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη χρησιμοποιείτε. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να εξαιρεθείτε από τη λήψη τέτοιου είδους μηνυμάτων.
- Μπορούμε να προσαρμόσουμε περαιτέρω αυτά τα μηνύματα χρησιμοποιώντας πληροφορίες που προκύπτουν από την επεξεργασία δεδομένων κίνησης και θέσης, μόνο σε περίπτωση που μας έχετε δώσει προηγουμένως τη ρητή συγκατάθεσή σας να επεξεργαστούμε αυτές τις πληροφορίες για το σκοπό αυτό.
- Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για προϊόντα και υπηρεσίες άλλων εταιρειών του Ομίλου Vodafone και άλλων εταιρειών που πιστεύουμε ότι μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να εξαιρεθείτε από τη λήψη τέτοιου είδους μηνυμάτων.
- Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή push notifications μέσω των εφαρμογών μας.
- Μπορείτε να ελέγξετε τις προτιμήσεις επικοινωνίας σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε για να προσαρμόσουμε αυτές τις επικοινωνίες οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ρυθμίσεων σχετικά με τη διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων στις εφαρμογές της Vodafone.
Διαδικτυακή διαφήμιση
- Θα σας προσφέρουμε στοχευμένες διαδικτυακές διαφημίσεις με βάση τη χρήση cookies. Μπορεί να εμφανίζονται σε ιστοσελίδες που ανήκουν στον Όμιλο Vodafone, σε ιστοσελίδες άλλων οργανισμών καθώς και σε άλλα διαδικτυακά κανάλια, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενδέχεται επίσης να συνδυάσουμε δεδομένα που συλλέγονται μέσω των cookies με άλλα δεδομένα που έχουμε συλλέξει. Αν δεν θέλετε να υποβάλλονται σε επεξεργασία πληροφορίες μέσω της χρήσης cookies, ανατρέξτε στην ενότητα «Πολιτική Cookies». Εξηγεί πώς να ελέγχετε τα cookies καθώς και πώς να εξαιρεθείτε από αυτά.
- Nα θυμάστε ότι η εξαίρεση από στοχευμένες διαδικτυακές διαφημίσεις δεν θα εμποδίσει την προβολή διαφημίσεων, αλλά δε θα είναι προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντά σας.
Έρευνα και αναλύσεις
Χρησιμοποιούμε μια ποικιλία μεθόδων ανάλυσης, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αναφέρονται ως “Big data analytics”. Ο όρος “Big data analytics” αφορά σε τεχνικές ανάλυσης που βασίζονται σε μεγάλα και ποικίλα σύνολα δεδομένων για την αποκάλυψη κρυμμένων μοτίβων και άγνωστων μέχρι στιγμής τάσεων. Στη Vodafone λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη διαχείριση των “Big data analytics”. Υφίσταται δε αυστηρή διαδικασία που απαιτεί να διενεργούνται έλεγχοι της νομοθεσίας περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων πριν από την έναρξη οποιασδήποτε δοκιμαστικής χρήσης. Μέσω επίσης αυστηρών κανόνων διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά σας δεδομένα ανωνυμοποιούνται σε κατάλληλα στάδια της διαδικασίας.
Χρησιμοποιούμε τις αναλύσεις για:
- Έρευνα αγοράς και διεξαγωγή έρευνας και στατιστικής ανάλυσης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν τα δίκτυα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε ανώνυμη ή προσωπική βάση.
- Να παρέχουμε συγκεντρωτικές αναφορές σε τρίτα μέρη (αυτές οι αναφορές δεν περιλαμβάνουν πληροφορίες μέσω των οποίων ταυτοποιείται ένα φυσικό πρόσωπο), όπως για παράδειγμα στο πλαίσιο της υπηρεσίας Vodafone Location Analytics.
4.5 Κατάρτιση προφίλ
Μερικές φορές θα χρειαστεί να δημιουργήσουμε το προφίλ σας, για λόγους ελέγχου της πιστοληπτικής σας ικανότητας, απάτης και ασφάλειας
- Θα διενεργήσουμε έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας όταν υποβάλετε αίτηση για σύμβαση για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μαζί μας. Για τον εν λόγω έλεγχο θα συλλέξουμε πληροφορίες από το αρχείο της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ. Οι εν λόγω πληροφορίες δεν έχουν σκοπό να σας αποκλείσουν από τη σύναψη σύμβασης με τη Vodafone.
- Θα χρησιμοποιήσουμε τις προσωπικές σας πληροφορίες για σκοπούς επαλήθευσης ταυτότητας, για πρόσβαση στο λογαριασμό σας και για γενική διαχείριση λογαριασμού. Μερικές φορές συμπληρώνουμε τις πληροφορίες που συλλέγουμε για εσάς με πληροφορίες από άλλες πηγές για να αξιολογήσουμε την ακρίβεια των πληροφοριών που διατηρούμε.
Πρόληψη απάτης και Ασφάλεια
- Θα επεξεργαστούμε τα δεδομένα κίνησης για να σας προστατεύσουμε εναντίον πιθανής απάτης και να την εντοπίσουμε, για να εντοπίσουμε κακή χρήση ή ζημία στα δίκτυά μας, για να ανακτήσουμε χρέη ή για να εντοπίσουμε όσους μας οφείλουν χρηματικά ποσά που προκύπτουν από τη χρήση των υπηρεσιών μας.
4.6 Συμμόρφωση με έννομες υποχρεώσεις
Θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα με σκοπό την τήρηση εκ μέρους μας της ισχύουσας νομοθεσίας.
5. Διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων
Ενδέχεται να μοιραστούμε δεδομένα που σας αφορούν με:
- Εταιρίες του Vodafone Group.
- Συνεργαζόμενες εταιρίες, οι οποίες μετέχουν στη διαδικασία παροχής των προϊόντων και υπηρεσιών που έχετε παραγγείλει ή χρησιμοποιείτε.
- Εταιρίες που έχουν αναλάβει να παρέχουν υπηρεσίες για λογαριασμό είτε της εταιρείας μας ή του Vodafone Group.
- Φορείς και οργανισμούς καταπολέμησης της απάτης, και υπηρεσίες πληροφοριών πιστοληπτικής ικανότητας (π.χ. ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ). Σημειώνεται ότι η VODAFONE δικαιούται να ανακοινώνει στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, η οποία λειτουργεί ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας και διατηρεί αρχείο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς συνδρομητών όλων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τα στοιχεία των συνδρομητών, για τους οποίους ισχύουν σωρευτικά τα ακόλουθα: αφενός να μην έχουν προβεί σε εξόφληση ή διακανονισμό οφειλών σύνδεσης(-εων) κινητής τηλεφωνίας τους και αφετέρου είτε (α) να έχουν ληξιπρόθεσμη οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων (200) Ευρώ, η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για πάνω από ενενήντα (90) ημέρες είτε (β) να έχουν ληξιπρόθεσμη οφειλή ως αποτέλεσμα μη πληρωμής κανενός λογαριασμού και έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο ή έχουν μεταφερθεί σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας αριθμού. Τα στοιχεία των συνδρομητών που θα καταχωρούνται στο αρχείο της "ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ" θα είναι το Α.Φ.Μ. (ή Α.Δ.Τ.) (για ημεδαπούς) ή αριθμός διαβατηρίου/άλλου επίσημου εγγράφου ταυτότητας και χώρα έκδοσης (για αλλοδαπούς), ονοματεπώνυμο/πατρώνυμο και κατηγορία οικονομικής συμπεριφοράς (α ή β). Ο υπό ένταξη Συνδρομητής θα ενημερώνεται εγκαίρως μέσω λογαριασμού ή επιστολής ή/και γραπτού μηνύματος για την επικείμενη διαβίβαση των στοιχείων του στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ και θα παρέχεται εύλογη προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών. Αποδέκτες των δεδομένων θα είναι αποκλειστικά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Wind).
Ο Συνδρομητής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματα πρόσβασης και αντίρρησης, καθώς και τα λοιπά δικαιώματα που προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων με τη συμπλήρωση σχετικής φόρμας, την οποία μπορεί να βρει στην ιστοσελίδα www.telegnous.gr, και με αποστολή αυτής στην «ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ», στη δ/νση Λ. Κηφισίας 56 και Δελφών , Μαρούσι Αττικής, ΤΚ 15125. - Δικηγορικές εταιρίες/ δικηγόρους, ή εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών, ή οργανισμούς με συναφή δραστηριότητα. Στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και σε περίπτωση ληξιπρόθεσμης οφειλής διατηρούμε το δικαίωμα να διαβιβάσουμε τα δεδομένα σας σε συνεργαζόμενες εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και συνεργαζόμενα δικηγορικά γραφεία με σκοπό την ενημέρωσή σας για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών και την διαπραγμάτευση των όρων αποπληρωμής τους.
- Αστυνομικές και εποπτικές αρχές, διοικητικούς φορείς, δικαστικές ή άλλες δημόσιες αρχές στις οποίες είτε οφείλουμε να παρέχουμε πληροφορίες είτε αυτές εξουσιοδοτούνται από το νόμο να τις ζητούν.
- Υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (εφόσον πραγματοποιήσετε κάποια κλήση έκτακτης ανάγκης). Στις περιπτώσεις αυτές μοιραζόμαστε μεταξύ άλλων πληροφοριών και τη γεωγραφική σας θέση.
- Τρίτα μέρη που χρησιμοποιούμε για να σας προβάλλουμε διαφημίσεις στο διαδίκτυο, όπως το Facebook.
- Συνεργαζόμενες εταιρείες που χρησιμοποιούμε για να διενεργούμε προωθητικές ενέργειες.
5.1 Διαχείριση απάτης και επιβολή του νόμου
Θα αποκαλύψουμε δεδομένα, εφόσον αυτό κρίνεται αναγκαίο, για την προστασία από απάτη, για να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και για να προασπίσουμε τα δικαιώματα και την περιουσία μας.
Μπορεί επίσης να χρειαστεί να αποκαλύψουμε δεδομένα για να συμμορφωθούμε με έννομη υποχρέωση. Τα δεδομένα σας θα τα κοινοποιήσουμε μόνο όταν πιστεύουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε σύμφωνα με τη νομοθεσία.
5.2 Συγχωνεύσεις και εξαγορές
Σε περίπτωση που η Εταιρία μας συγχωνευθεί ή πωληθεί σε άλλον οργανισμό, ενδέχεται να μεταφέρουμε τα προσωπικά δεδομένα που τηρούμε για εσάς στο νέο οργανισμό.
5.3 Τρίτα μέρη με τα οποία συνεργαζόμαστε
Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει προϊόντα ή/ και υπηρεσίες της Vodafone χρησιμοποιώντας ένα τρίτο μέρος ή συνεργαζόμενη εταιρία, συχνά πρέπει να ανταλλάσσουμε πληροφορίες μαζί τους ως μέρος της διαχείρισης αυτής της σχέσης και του λογαριασμού σας - για παράδειγμα, για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε την παραγγελία σας και να μπορέσουμε να τους εξοφλήσουμε. Εάν έχουμε σύμβαση με κάποιον πάροχο υπηρεσιών ή υπεργολάβο για να σας παρέχει υπηρεσίες για λογαριασμό μας και οι οποίοι ενδέχεται να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, δεν τους δίνουμε την άδεια να τα χρησιμοποιήσουν ή να τα κοινοποιήσουν, εκτός κι αν αυτό συνδέεται με την παροχή των υπηρεσιών τους. Συλλέγουμε και συνδυάζουμε πληροφορίες για να παρακολουθούμε τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, καθώς και των άλλων πελατών μας, καθώς και για να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Παρέχουμε αυτές τις πληροφορίες σε τρίτους (για παράδειγμα, σε παρόχους περιεχομένου και διαφημιστές), αλλά οποιαδήποτε τέτοια κοινοποίηση σε τρίτους δεν θα περιλαμβάνει πληροφορίες που μπορεί να σας ταυτοποιήσουν.
5.4 Τρίτα μέρη που κατασκευάζουν συσκευές, στις οποίες συνδέετε τη sim σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συσκευές τρίτων για να συνδέσετε τη sim σας. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν κινητές συσκευές ή συνδεδεμένες συσκευές, όπως έξυπνα ηχεία ή έξυπνα ρολόγια. Όταν συνδέετε τη sim σας με αυτές τις συσκευές, αυτά τα τρίτα μέρη ενδέχεται να καταγράψουν τα στοιχεία sim σας ή την αλληλεπίδρασή σας με το δίκτυο. Αυτοί οι κατασκευαστές συσκευών θα επεξεργαστούν τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τις πολιτικές απορρήτου τους και σας συνιστούμε να διαβάσετε τις εν λόγω πολιτικές, πριν επιλέξετε να συνδέσετε τη sim σας με τις συσκευές τους.
5.5 Εταιρείες που παρέχουν προϊόντα, τα οποία αγοράζετε μέσω του Vodafone λογαριασμού σας
Όταν αγοράζετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τρίτου μέρους μέσω του λογαριασμού σας Vodafone, συνάπτετε σύμβαση με την εταιρία που πωλεί αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία. Η Vodafone χρεώνει το ποσό απευθείας στο λογαριασμό σας μόνο ως μέρος των ρυθμίσεων της με τη συνεργαζόμενη εταιρία. Στο πλαίσιο αυτό, συμφωνείτε ότι η Vodafone μπορεί να διαβιβάσει ορισμένα προσωπικά στοιχεία στη συνεργαζόμενη εταιρία για να ολοκληρώσει την αγορά σας μαζί τους.
Για τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων θα ισχύουν οι όροι χρήσης, η πολιτική απορρήτου και η πολιτική cookies της συνεργαζόμενης εταιρίας - παρακαλείστε να τους διαβάσετε προσεκτικά.
6. Διεθνής διαβίβαση προσωπικών δεδομένων
Ενδέχεται να μεταφέρουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρίες του Vodafone Group ή σε εταιρίες ή παρόχους υπηρεσιών σε χώρες εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου υπό τις προϋποθέσεις της ισχύουσας νομοθεσίας. Αυτού του είδους η διαβίβαση δεδομένων μπορεί να πραγματοποιηθεί εάν οι εξυπηρετητές (δηλ. όταν αποθηκεύουμε δεδομένα) ή οι προμηθευτές και οι πάροχοι υπηρεσιών μας βρίσκονται εκτός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ή εάν χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα ενώ βρίσκεστε εκτός αυτού του χώρου. Τυχόν διαβιβάσεις των προσωπικών σας δεδομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιούνται βάσει της απόφασης επάρκειας που εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Εάν η Vodafone αποστέλλει δεδομένα σε μία χώρα εκτός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, θα διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα σας προστατεύονται επαρκώς. Θα διαβεβαιώνουμε πάντα ότι υφίσταται κατάλληλη νομική συμφωνία που καλύπτει τη διαβίβαση δεδομένων. Επίσης, εάν η χώρα θεωρείται ότι δεν έχει νομοθεσία ισοδύναμη με τα πρότυπα προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης τότε, θα ζητήσουμε από το τρίτο μέρος να συνάψει πρόσθετους όρους που αντικατοπτρίζουν αυτά τα πρότυπα.
7. Χρόνος τήρησης δεδομένων
Θα αποθηκεύσουμε τα δεδομένα σας για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται κατά περίπτωση από την ισχύουσα νομοθεσία. Εφόσον δεν έχουμε υποχρέωση τήρησης από τον νόμο, θα διαγράψουμε τα δεδομένα σας αμέσως μόλις σταματήσουμε να τα επεξεργαζόμαστε για κάποιον από τους ανωτέρω σκοπούς.
Σε κάθε περίπτωση, υπό την προϋπόθεση ότι μετά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο λήξη ή λύση της σύμβασης βρίσκεται σε εκκρεμότητα οφειλή ή αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία του συνδρομητή ενώπιον αρμόδιας διοικητικής, δημόσιας ή δικαστικής Αρχής, τα εν λόγω δεδομένα δύνανται να διατηρούνται μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.
Για παράδειγμα:
- έγγραφα ή ηλεκτρονικά αρχεία (συμβάσεις, αιτήσεις συνδρομητών, λοιπή αλληλογραφία), διατηρούνται για όσο διάστημα βρίσκεται σε ισχύ η σύμβαση με τον συνδρομητή και για επιπλέον δεκατέσσερις (14) μήνες, μετά τη λήξη της σύμβασης, σύμφωνα με σχετική πρόβλεψη στην ισχύουσα νομοθεσία. Εφόσον μετά τη λήξη της σύμβασης βρίσκεται σε εκκρεμότητα αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία ενώπιον της ΕΕΤΤ ή άλλης δημόσιας ή δικαστικής αρχής, οφείλουμε να διατηρούμε τα ως άνω έγγραφα/αρχεία μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.
- oι ηχογραφημένες κλήσεις διατηρούνται για δώδεκα (12) μήνες. Κατ’ εξαίρεση, η Vodafone δύναται να διατηρήσει τις ηχογραφημένες κλήσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο θεμελίωσης, άσκησης ή υποστήριξης των νομικών της αξιώσεων.
8. Μέριμνα για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων
Έχουμε δημιουργήσει εξειδικευμένες ομάδες που ελέγχουν και βελτιώνουν διαρκώς τα μέτρα προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων από μη εξουσιοδοτημένη χρήση, τυχαία απώλεια, διάδοση ή καταστροφή.
Στις περιπτώσεις που ένας οργανισμός παρέχει σε εμάς ή για λογαριασμό μας υπηρεσίες που περιλαμβάνουν την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, διασφαλίζουμε ότι ο συγκεκριμένος οργανισμός εφαρμόζει τα κατάλληλα μέτρα προστασίας και επεξεργάζεται τα δεδομένα σύμφωνα με τον καθορισμένο τρόπο. Οι εν λόγω οργανισμοί δεν μπορούν να επεξεργάζονται τα δεδομένα σας για δικούς τους σκοπούς. Οι ομάδες ασφαλείας μας πραγματοποιούν τακτικούς ελέγχους, ώστε να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση των παραπάνω οργανισμών προς τα κριτήρια που έχουμε θέσει.
Η επικοινωνία μέσω διαδικτύου (όπως τα e-mails) δεν είναι ασφαλής χωρίς εφαρμογή κρυπτογράφησης. Οι επικοινωνίες που επιχειρείτε ενδέχεται να περιλαμβάνουν μεταφορά δεδομένων μέσω διαφόρων χωρών, λόγω της φύσης του διαδικτύου. Η Vodafone δεν αναλαμβάνει ευθύνη για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή απώλεια δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που δεν υπόκεινται στον άμεσο έλεγχό της.
9. Τα δικαιώματά σας
Γενικότερα, σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων έχετε και μπορείτε να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματα:
- το δικαίωμα πρόσβασης, το δικαίωμα δηλαδή αφενός να ενημερωθείτε για το κατά πόσον τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία από την Vodafone και αφετέρου να λάβετε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την πραγματοποιούμενη επεξεργασία,
- το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση τυχόν ανακριβών προσωπικών σας δεδομένων ή τη συμπλήρωση αυτών,
- το δικαίωμα διαγραφής,
- το δικαίωμα φορητότητας, το δικαίωμα δηλαδή να λάβετε και να διαβιβάσετε σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας τα προσωπικά δεδομένα σας, τα οποία έχετε δώσει στη Vodafone, σε κατάλληλο μορφότυπο,
- το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας,
- το δικαίωμα εναντίωσης, ιδίως αναφορικά με τις επεξεργασίες που βασίζονται στο έννομο συμφέρον μας, όπως η αποστολή εμπορικής/προωθητικής επικοινωνίας,
- το δικαίωμα να ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεση που τυχόν μας έχετε δώσει, χωρίς η ανάκληση αυτή να θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιήθηκε πριν την ανάκληση αυτή.
Μπορείτε να ζητήσετε να ικανοποιήσουμε κάποιο από τα παραπάνω δικαιώματά σας, με τους ακόλουθους τρόπους:
- Είτε απευθυνόμενοι, αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδότησης τρίτου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας (από ΚΕΠ, Αστυνομία ή το gov.gr), σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας μας με την υποβολή σχετικής αίτησης. Η αίτησή σας θα πρέπει να συνοδεύεται από αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή άλλου νόμιμου δημόσιου εγγράφου, ενώ σε περίπτωση εξουσιοδότησης θα συνοδεύεται από αντίγραφα των αστυνομικών ταυτοτήτων ή άλλων νόμιμων δημόσιων εγγράφων τόσο του εξουσιοδοτούντα όσο και του εξουσιοδοτούμενου, προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία σε κάθε περίπτωση.
- Είτε συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας, ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail στο data.privacy.gr@vodafone.com, την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία.
Η Vodafone δεσμεύεται να ανταποκριθεί στα αιτήματά σας εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή τους. Ωστόσο, στις περιπτώσεις που η ικανοποίηση των αιτημάτων σας καθίσταται αδύνατη για την εταιρία μας, θα σας ενημερώνουμε αιτιολογημένα για τη σχετική αδυναμία μας, καθώς και για την προβλεπόμενη ημερομηνία απάντησης στο αίτημά σας, η οποία δεν θα ξεπερνά συνολικά τις ενενήντα (90) ημέρες από την αρχική παραλαβή του αιτήματός σας.
10. Δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή
Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας και θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.
Πρόγραμμα συμμόρφωσης ομίλου Vodafone με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ)
Ο Όμιλος Vodafone, έχοντας ως στόχο να προστατεύσει και να διασφαλίσει την ιδιωτικότητα των πελατών του, έχει θέσει μέχρι σήμερα σε εφαρμογή μια σειρά από ενέργειες, κανόνες και διαδικασίες, που σχεδιάσθηκαν ώστε να εξασφαλίσουν πλήρη συμμόρφωση με το Ευρωπαϊκό και Εθνικό νομοθετικό πλαίσιο για την προαστασία των προσωπικών δεδομένων. Ο Όμιλος Vodafone προσεγγίζει την ιδιωτικότητα ολιστικά σε παγκόσμιο επίπεδο και όλες οι εταιρείες του Ομίλου είναι υποχρεωμένες να ακολουθούν πιστά την ενιαία πολιτική ιδιωτικότητας του Ομίλου.
Οι επιμέρους δράσεις της Vodafone, ως προς τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων («ΓΚΠΔ» ή «Κανονισμός»), αποτελούν μία εξέλιξη των δράσεων, που ήδη λάμβαναν χώρα έως σήμερα, δεδομένου ότι η διαφύλαξη της ιδιωτικότητας των πελατών μας αποτελεί διαχρονικά πρωταρχική μας προτεραιότητα. Η Vodafone έχει προβεί στη σχεδίαση Προγράμματος Συμμόρφωσης με τον ΓΚΠΔ σε επίπεδο Ομίλου με αποκλειστικό σκοπό την εξασφάλιση της συμμόρφωσης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το Πρόγραμμα Συμμόρφωσης του Ομίλου Vodafone ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2016, βασιζόμενο σε υφιστάμενες διαδικασίες και περιλαμβάνει τον ενδελεχή έλεγχο υπηρεσιών και προϊόντων, ώστε να διασφαλίζεται συνεχώς η συμμόρφωση τους με τον Κανονισμό. Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει επίσης την επανεκπαίδευση του συνόλου του προσωπικού σε θέματα ιδιωτικότητας ώστε να διασφαλίζεται ότι τόσο οι υπάλληλοι της Vodafone όσο και οι άμεσοι συνεργάτες της γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τη διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Οι κύριες δράσεις του Ομίλου Vodafone ως προς τη συμμόρφωσή του με τις απαιτήσεις του ΓΚΠΔ περιλαμβάνουν ενδεικτικά τα εξής:
- Ενέργειες με αποκλειστικό σκοπό την εξυπηρέτηση όλων των αιτημάτων των πελατών, τα οποία σχετίζονται με τα δικαιώματά τους όπως αυτά προκύπτουν από τον Κανονισμό.
- Πρωτοβουλίες σχετικά με τη διαφανή ενημέρωση των πελατών της Vodafone αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων στο σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών του οργανισμού.
- Δημιουργία μητρώων επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, διαδικασιών και συστημάτων, τα οποία επικαιροποιούνται συνεχώς.
- Αναγνώριση διαδικασιών επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων υψηλού κινδύνου, σε όλο το εύρος του οργανισμού και αξιολόγηση αυτών με σκοπό την εφαρμογή των κατάλληλων μέτρων που ικανοποιούν τις απαιτήσεις του ΓΚΠΔ.
- Έλεγχο των διαδικασιών προστασίας της Ιδιωτικότητας και της Ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων ήδη από τον σχεδιασμό και εξ' ορισμού όλων των έργων του Ομίλου με σκοπό την έγκαιρη αναγνώριση και αντιμετώπιση κινδύνων σχετικών με την ιδιωτικότητα οι οποίοι ενδέχεται να προκύψουν από μία σημαντική αλλαγή ή από την εισαγωγή νέας υπηρεσίας, διαδικασίας ή νέου προϊόντος.
- Ευαισθητοποίηση του προσωπικού όλου του οργανισμού αλλά και των συνεργατών του, με σκοπό να κατανοήσουν τον αντίκτυπο του ΓΚΠΔ στα καθημερινά τους καθήκοντα.
- Επικαιροποίηση των πολιτικών, στις περιπτώσεις που αυτό κρίθηκε απαραίτητο, όπως επί παραδείγματι στα κάτωθι:
- Πρότυπα και διαδικασίες σχετικές με την Πολιτική Διαχείρισης Ιδιωτικότητας της Vodafone
- Πρότυπα και διαδικασίες σχετικές με το Πρότυπο Ασφάλειας Πληροφοριών της Vodafone
- Διαδικασία Διαχείρισης και Γνωστοποίησης Συμβάντων Παραβίασης Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
- Τυποποίηση μίας σειράς διαδικασιών για τη συμμόρφωση των προμηθευτών της Vodafone με το σύνολο των προβλεπόμενων στον ΓΚΠΔ απαιτήσεων. Επισημαίνεται ότι η οποιαδήποτε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από προμηθευτές γίνεται πάντα σύμφωνα με το υπογεγραμμένο μεταξύ της Vodafone και του εκάστοτε προμηθευτή, Συμφωνητικό Επεξεργασίας Δεδομένων στο οποίο ορίζονται οι απαιτήσεις ασφαλείας που οφείλει να αναλάβει ο εκάστοτε προμηθευτής.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο data.privacy.gr@vodafone.com
Πολιτική cookies
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies της Vodafone και των συνεργατών της για βελτιωμένη εμπειρία, προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σου και σε αυτή τη σελίδα μπορείς να μάθεις τι είναι τα cookies, πώς τα χρησιμοποιούμε και πώς μπορείς να τα διαχειριστείς.
Τι είναι τα cookies
Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που περιέχουν πληροφορίες που αποθηκεύονται στον web browser του υπολογιστή σου κατά την περιήγησή στο Internet και μπορούν να αφαιρεθούν ανά πάσα στιγμή. Με τα cookies, κάθε φορά που επιστρέφεις στην ιστοσελίδα μας θα μπορούμε να σου προσφέρουμε προσωποποιημένο περιεχόμενο.
Πώς χρησιμοποιούμε τα cookies;
Χρησιμοποιούμε cookies για να μπορούμε να θυμόμαστε τις προτιμήσεις σου, τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι αγορών ή το πόσες φορές επισκέφτηκες την ιστοσελίδα μας. Επίσης, χρησιμοποιούμε cookies για να γνωρίζουμε τα προϊόντα/υπηρεσίες που αγόρασες έτσι ώστε να μπορούμε να σε ενημερώνουμε για μελλοντικές προσφορές που θα ταιριάζουν στις ανάγκες σου.
Τα cookies συνήθως συμπεριλαμβάνουν ένα μοναδικό αλφαριθμητικό αναγνωριστικό που βρίσκεται στο πρόγραμμα περιήγησής σου. Σε αρκετές περιπτώσεις, δεν μπορούμε να συσχετίσουμε τις πληροφορίες που συλλέγουμε από ένα cookie με εσένα. Μας δίνουν, ωστόσο, τη δυνατότητα να συσχετίσουμε κάποιες πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία, όταν για παράδειγμα συνδέεσαι ή επιλέγεις να εγγραφείς σε μια υπηρεσία ή newsletter. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσουμε τα cookies για να σου παρέχουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις με βάση τη συμπεριφορά κατά την περιήγησή σου.
Έχουμε βάλει τα cookies που χρησιμοποιούμε στις ακόλουθες κατηγορίες, για να καταλάβεις καλύτερα γιατί τα χρειαζόμαστε:
- Απολύτως απαραίτητα cookies - χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν την ιστοσελίδα να λειτουργεί αποτελεσματικά.
- Cookies απόδοσης - χρησιμοποιούνται για την ανάλυση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η ιστοσελίδα και πώς μπορούμε να τη βελτιστοποιήσουμε.
- Cookies στόχευσης - χρησιμοποιούνται για την κοινή χρήση ορισμένων πληροφοριών με third parties για τη δημιουργία διαφημίσεων, έτσι και εμείς γνωρίζουμε πώς έφτασες στον ιστότοπό μας. Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα cookies για να καταλάβουμε ποιες σελίδες σε ενδιαφέρουν περισσότερο και στη συνέχεια χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο των επικοινωνιών μας. Έχεις τη δυνατότητα όμως να εξαιρεθείς από αυτά. Η προσαρμογή του περιεχομένου θα γίνεται με βάση τις πληροφορίες που αντικατοπτρίζουν το ενδιαφέρον που έδειξες στο περιεχόμενο των ιστοσελίδων μας, ή προσφορές ή προωθήσεις που πιστεύουμε ότι μπορεί να σε ενδιαφέρουν, με στόχο να βελτιώσουμε τον τρόπο που ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σου.
Εκτός από τα cookies που χρησιμοποιούμε στις ιστοσελίδες μας, χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες σε ορισμένα email και ειδοποιήσεις push που στέλνουμε σε κινητές συσκευές από τις εφαρμογές μας. Με αυτά μπορούμε να καταλάβουμε αν έχεις ανοίξει ένα email που στείλαμε και πώς αλληλοεπιδράς με την επικοινωνία αυτή. Σε περίπτωση που έχεις ενεργοποιήσει εικόνες ή ακόμα και πατήσεις σε κάποιο σύνδεσμο μέσα στο email, τα cookies ενδέχεται να ρυθμιστούν στον υπολογιστή ή την κινητή συσκευή σου.
Μερικές φορές χρησιμοποιούμε ‘persistent’ cookies καθώς και ‘session-based’ cookies. Τα persistent cookies έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα ‘session-based’ cookies που λήγουν μετά το τέλος της επίσκεψής σου στην ιστοσελίδα, τη στιγμή που θα κλείσεις το πρόγραμμα περιήγησής σου.
First-party cookies
Τα First-party cookies προέρχονται από τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας που επισκέπτεσαι αυτήν τη στιγμή. Παρακάτω μπορείς να δεις τη λίστα με τα First-party cookies.
Third-party cookies
Τα Third-party cookies δεν προέρχονται από τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας που επισκέπτεσαι αλλά από διαφορετικό domain. Για παράδειγμα, όταν επισκέπτεσαι τη δική μας ιστοσελίδα, ενδέχεται να συνδεθούμε με την ιστοσελίδα άλλης εταιρείας - όπως ο λογαριασμός μας στο Facebook ή το Twitter ή ένα βίντεο από τη σελίδα μας στο YouTube.
Δεν ελέγχουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα cookies αυτά, επομένως σου προτείνουμε να ελέγξεις τις ιστοσελίδες αυτές για να δεις πώς τα χρησιμοποιούν και πώς μπορείς να τα διαχειριστείς.
Οι συνεργάτες του Ομίλου Vodafone με διαφορετικό domain μπορούν επίσης να τοποθετούν cookies στην ιστοσελίδα μας, για να εμφανίζουν διαφημίσεις ή σελίδες άλλων εταιρειών του Ομίλου Vodafone που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Λεπτομέρειες για αυτούς τους συνεργάτες και τα Third-party cookies συμπεριλαμβάνονται στη λίστα που εμφανίζεται αργότερα σε αυτήν την πολιτική cookies.
Διαχείριση των cookies
Μπορείς να αλλάξεις τις Ρυθμίσεις Cookies
Μπορείς επίσης να ελέγξεις τον τρόπο χρήσης των cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σου ή στις ρυθμίσεις της συσκευής σου.
Πληροφορίες για τον έλεγχο και τη διαγραφή των cookies είναι επίσης διαθέσιμες στη διεύθυνση https://www.allaboutcookies.org/.
Ενημερώσεις προστασίας ιδιωτικότητας
Συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι ο GDPR;
Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (General Data Protection Regulation - GDPR) είναι ο νέος Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Μετά από αρκετά χρόνια διαβουλεύσεων, ο Κανονισμός υπογράφηκε από το Συμβούλιο και το Κοινοβούλιο της ΕΕ στις 27 Απριλίου 2016 και αφορά στην προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και στην ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ.
Ποια είναι η ημερομηνία εφαρμογής του GDPR;
Η ημερομηνία εφαρμογής του GDPR είναι η 25 Μαΐου 2018 και η εφαρμογή του είναι υποχρεωτική σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, και φυσικά και στην Ελλάδα.
Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα;
Προσωπικά δεδομένα (επίσης αναφέρονται και με τον όρο «δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα») είναι κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο (που συχνά ονομάζεται «υποκείμενο των δεδομένων»). Το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικά στοιχεία ταυτότητας, όπως όνομα, ηλικία, αριθμός ταυτότητας, αριθμός τηλεφώνου, δεδομένα θέσης, online identifiers, ή παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου.
Ποιες είναι οι βασικές αρχές του GDPR;
Ο Κανονισμός καθορίζει ότι:
- Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πρέπει να είναι νόμιμη, δίκαιη και διαφανής.
- Τα προσωπικά δεδομένα θα πρέπει να συλλέγονται μόνο για καθορισμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς.
- Τα προσωπικά δεδομένα θα πρέπει να είναι επαρκή, να είναι σχετικά με τον σκοπό της επεξεργασίας και να περιορίζονται μόνο σε αυτά που είναι απαραίτητα.
- Τα προσωπικά δεδομένα που τηρούνται θα πρέπει να είναι ακριβή και ενημερωμένα.
- Τα προσωπικά δεδομένα θα πρέπει να διατηρούνται για το χρονικό διάστημα που κρίνεται απολύτως απαραίτητο, και όχι για περισσότερο χρόνο.
- Θα πρέπει να λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων.
Ποια είναι τα δικαιώματα για τα φυσικά πρόσωπα που προβλέπει ο GDPR;
Τα δικαιώματα είναι:
- Το δικαίωμα στην ενημέρωση - Οι οργανισμοί πρέπει να είναι απόλυτα διαφανείς όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα και να είναι σε θέση να ενημερώνουν σχετικά τα φυσικά πρόσωπα.
- Το δικαίωμα πρόσβασης - Τα φυσικά πρόσωπα έχουν το δικαίωμα (κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος) να γνωρίζουν επακριβώς ποια προσωπικά τους δεδομένα διατηρούνται και πώς γίνεται η επεξεργασία τους.
- Το δικαίωμα διόρθωσης - Τα φυσικά πρόσωπα έχουν το δικαίωμα να διορθώσουν τα προσωπικά τους δεδομένα αν είναι ανακριβή ή ελλιπή.
- Το δικαίωμα διαγραφής – Είναι γνωστό και ως «το δικαίωμα στη λήθη», και αναφέρεται στο δικαίωμα ενός ατόμου να διαγράψει ή να καταργήσει τα προσωπικά του δεδομένα (εκτός αν αυτό προσκρούει σε άλλους νομικούς περιορισμούς).
- Το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας - Αναφέρεται στο δικαίωμα ενός φυσικού προσώπου να αναστέλλει ή να περιορίζει την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
- Το δικαίωμα στη φορητότητα - Το φυσικό πρόσωπο έχει το δικαίωμα να λαμβάνει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν από έναν οργανισμό (χωρίς αντίρρηση από αυτόν) και να τα διαβιβάζει σε έναν άλλον.
- Το δικαίωμα εναντίωσης - Το φυσικό πρόσωπο δικαιούται να αντιτάσσεται, ανά πάσα στιγμή και για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάστασή του, στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν (εκτός αν αυτό προσκρούει σε άλλους νομικούς περιορισμούς).
- Το δικαίωμα εναντίωσης στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων - Το φυσικό πρόσωπο έχει το δικαίωμα να μην υπόκειται σε απόφαση που λαμβάνεται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, η οποία παράγει έννομα αποτελέσματα που το αφορούν ή το επηρεάζει σημαντικά με παρόμοιο τρόπο.
Τι είναι o Υπεύθυνος Επεξεργασίας;
Υπεύθυνος επεξεργασίας είναι οποιοσδήποτε καθορίζει τον σκοπό και τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή ή υπηρεσία ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός.
Τι είναι o Εκτελών την Επεξεργασία;
Εκτελών την επεξεργασία είναι οποιοσδήποτε επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για λογαριασμό υπεύθυνου επεξεργασίας, όπως φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή ή υπηρεσία ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός.
Τι είναι η Συμφωνία Επεξεργασίας Δεδομένων (Data Processing Agreement);
Όταν ένας οργανισμός είναι υπεύθυνος για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων και για τον τρόπο επεξεργασίας τους (ονομάζεται "υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων"), ο Κανονισμός απαιτεί τη σύναψη μιας συμφωνίας (συμφωνία επεξεργασίας δεδομένων) με οποιονδήποτε (δηλ., έναν άλλο οργανισμό/εταιρεία/ιδιώτη επαγγελματία) επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα για λογαριασμό του (ονομάζεται "εκτελών την επεξεργασία").
Ο GDPR αφορά τη VODAFONE;
Ναι. Για το λόγο αυτό η VODAFONE έχει προβεί στη σχεδίαση και εφαρμογή ενός εμπεριστατωμένου Προγράμματος Συμμόρφωσης με τον Κανονισμό σε επίπεδο Ομίλου με αποκλειστικό σκοπό την εξασφάλιση της συμμόρφωσης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Που μπορώ να βρω γενικές πληροφορίες για τη συμμόρφωση της VODAFONE Ελλάδος με τον GDPR;
Επισκεφτείτε την ενότητα "Συμμόρφωση με γενικό κανονισμό (ΓΚΠΔ)".