Η Zohar Weitz εντάχθηκε στον Όμιλο το 2012, έχοντας προηγουμένως 14 χρόνια εμπειρίας σε διάφορες εταιρείες τεχνολογίας στο Ισραήλ, όπως οι Comverse, Amdocs και Pontis. Στον Όμιλο της Vodafone ξεκίνησε με τον τομέα CVM, παρουσιάζοντας always on marketing καμπάνιες, ενώ προώθησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Στη συνέχεια ανέλαβε την εμπορική διεύθυνση για το ευρωπαϊκό cluster, ηγούμενη 14 μονάδων εμπορικής επιτάχυνσης. Το 2022 έγινε Διευθύντρια Καταναλωτικών Προϊόντων για τη Vodafone στην Τσεχία, όπου πέτυχε σταθερή ετήσια αύξηση εσόδων με παράλληλη αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Παρουσίασε ένα απλοποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, διπλασιάζοντας τη διείσδυση σε υπηρεσίες σύγκλισης, ενώ επέφερε βελτιώσεις στην απόδοση της Vodafone TV και στους δείκτες ικανοποίησης συνδρομητών. Επιπλέον, λάνσαρε το Vodafone One, την πρώτη πρόταση συνδρομής eSIM μέσω εφαρμογής.