Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Curve (Ταυτότητα Προϊόντος VST001) - Όροι Χρήσης

Αρχική
Vodafone Ελλάδος
Όροι Χρήσης
Curve (Ταυτότητα Προϊόντος VST001) - Όροι Χρήσης
Vodafone e-shop
Curve (Ταυτότητα Προϊόντος VST001) - Όροι Χρήσης
01/02/2021

Το προϊόν Curve ή smart GPS tracker (εφεξής η «Συσκευή») είναι μέρος μιας συνδρομητικής υπηρεσίας η οποία —μέσω της συνδυαστικής χρήσης μιας συσκευής εντοπισμού, μιας εφαρμογής κινητού τηλεφώνου και της συνδεσιμότητας δικτύου— σας κρατάει σε επαφή με τα αγαπημένα σας αντικείμενα. Οι παρόντες Όροι Χρήσης εφαρμόζονται στον βαθμό που ο έλεγχος ή η διαχείριση της Συσκευής γίνεται μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart (γνωστή και ως εφαρμογή V by Vodafone) (εφεξής η «Εφαρμογή»). Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιμέρους διαθέσιμες υπηρεσίες κατά τη χρήση της Συσκευής παρέχονται στον όρο 3 κατωτέρω (εφεξής οι «Υπηρεσίες»).
Η Συσκευή προσφέρεται από την VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΙΩΝ («εμείς», «μας» ή «εμάς») σύμφωνα με τους παρόντες Όρους Χρήσης (εφεξής η «σύμβαση»). Στην παρούσα σύμβαση, με τον όρο «εσείς» νοείται (ανάλογα με την περίπτωση):
(α) το πρόσωπο που καταβάλλει τη μηνιαία συνδρομή για τις Υπηρεσίες, ενεργοποιεί τη Συσκευή και τη συνδέει με την Εφαρμογή (ο «Διαχειριστής»), ή/και
(β) το πρόσωπο που επικοινωνεί με τη Συσκευή μέσω της Εφαρμογής (η «Επαφή»)
Ωστόσο, αντιλαμβανόμαστε ότι εσείς ενδέχεται να μην είστε το πρόσωπο που χρησιμοποιεί τη Συσκευή (εφεξής ο «Χρήστης»). Σε περίπτωση που δεν είστε ο Χρήστης, ο Διαχειριστής είναι υπεύθυνος για να διασφαλίζει ότι ο Χρήστης κατανοεί τους παρόντες όρους και χρησιμοποιεί τη Συσκευή σύμφωνα με αυτούς.
Βλ. Παράγραφο 6 (Διαχειριστές και Επαφές) για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επαφές.

  1. Απαιτήσεις για τη χρήση της Συσκευής

 1.1 Προκειμένου να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή πρέπει:
    α) να αγοράσετε τη Συσκευή που διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone v.vodafone.com, σε εγκεκριμένα καταστήματα λιανικής πώλησης τρίτων και στα καταστήματα Vodafone·
    β) να κατεβάσετε την Εφαρμογή στην συσκευή του κινητού τηλεφώνου σας, να συνδεθείτε με τον Vodafone λογαριασμό σας ή να εγγραφείτε·
    γ) να συνδέσετε τη Συσκευή ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζονται στην Εφαρμογή·
    δ) να είστε ενεργός συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας Vodafone και να ενεργοποιήσετε μια συνδρομή για τη Συσκευή (εφεξής η «Συνδρομή») μέσω της Εφαρμογής και
    ε) να ολοκληρώσετε την ενεργοποίηση και την εξατομίκευση της Συσκευής μέσω της Εφαρμογής.

Επισημαίνεται ότι προκειμένου να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τις Υπηρεσίες θα χρειαστεί να παραχωρήσετε στην Εφαρμογή ορισμένες άδειες για τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου σας.

         1.2 Επισημαίνεται ότι επιπρόσθετα με την παρούσα σύμβαση και την Πολιτική για την προστασία της ιδιωτικότητας της Vodafone ισχύουν ξεχωριστοί όροι χρήσης για την Smart SΙΜ της Vodafone (γνωστή επίσης ως η V-SIM) (εφεξής η «Smart SΙΜ») η οποία χρησιμοποιείται από τη Συσκευή, την Εφαρμογή και ενδεχομένως για τον επιλεγμένο τρόπο τιμολόγησής σας.

         1.3 Η αγορά και χρήση της Συσκευής ενδέχεται να υπόκειται σε ξεχωριστούς όρους που θέτει ο λιανικός πωλητής σας και σε όρους υλισμικού (hardware) που περιλαμβάνονται στη Συσκευή —παραδείγματος χάριν, αναφορικά με τις εγγυήσεις και τις πολιτικές επιστροφής υλισμικού.

  1. Η Συνδρομή σας

2.1 Πρέπει να διαθέτετε Συνδρομή εν ισχύ προκειμένου να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή. Οι Συνδρομές υπόκεινται στους όρους χρήσης της Smart SΙΜ, πρέπει να ενεργοποιούνται μέσω της Εφαρμογής και αποκτούν ισχύ όταν θα έχετε συνδέσει τη Συσκευή με την Εφαρμογή, επιλέξει πρόγραμμα και παράσχει έγκυρα στοιχεία πληρωμής.
2.2 Όλες οι χρεώσεις για τη Συνδρομή σας θα σας γνωστοποιηθούν μέσω της Εφαρμογής κατά τον χρόνο ενεργοποίησης της Συνδρομής σας και θα υπόκεινται στην εκ μέρους σας αποδοχή των όρων χρήσης της Smart SIM. Όλα τα υπόλοιπα δικαιώματα σχετικά με την Συνδρομή σας, περιλαμβανομένων των τρόπων πληρωμής, συχνότητας πληρωμής, επιμέρους όρων σε υφιστάμενους πελάτες της Vodafone, καθώς και τα δικαιώματά σας σχετικά με την ακύρωση και καταγγελία είναι αυτά που ορίζονται στους όρους χρήσης της Smart SIM
2.3 Μπορείτε να συνδέσετε έως και είκοσι (20) Συσκευές στον ίδιο λογαριασμό στην Εφαρμογή, αλλά θα μπορείτε να παρακολουθείτε μόνο μία (1) Συσκευή κάθε φορά. Για κάθε Συσκευή απαιτείται ξεχωριστή Συνδρομή.
 
2. Υπηρεσίες Συσκευής (εφεξής οι «Υπηρεσίες»)

Σας ενημερώνουμε ότι οι Υπηρεσίες που διατίθενται σε εσάς και τις Επαφές σας, θα είναι μόνο όσες έχουν γνωστοποιηθεί κατά την αγορά της Συσκευής ή και όσα νέα (και σε κυκλοφορία) χαρακτηριστικά σαν γνωστοποιηθούν σε μεταγενέστερο της αγοράς της Συσκευής χρόνο. Σε αυτή την παράγραφο, ενδέχεται να περιγράφονται Υπηρεσίες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αλλά ενδέχεται να διατεθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διαθέσουμε καμία από τις Υπηρεσίες που περιγράφονται παρακάτω, αν δεν έχει προηγηθεί η γνωστοποίησή τους

          3.1 Μόλις συνδέσετε και ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας στην Εφαρμογή και ενεργοποιήσετε την Συνδρομή σας, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις ακόλουθες Υπηρεσίες:

             3.1.1 Τοποθεσία: Θα μπορείτε να βλέπετε την τοποθεσία της Συσκευής μέσω της Εφαρμογής. Αυτή θα είναι η τοποθεσία της Συσκευής στο σημείο όπου τελευταία ενημερώθηκε (βλ. Λειτουργίες Εντοπισμού, κατωτέρω), ωστόσο μπορείτε να λαμβάνετε επικαιροποιημένη τοποθεσία πιέζοντας το κουμπί ανανέωσης. Προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τη διάρκεια της μπαταρίας της Συσκευής χρησιμοποιούμε τεχνολογία για να κατανοήσουμε εάν η συσκευή έχει κινηθεί ή όχι και θα ενημερώνουμε την τοποθεσία σας μόνο εφόσον και όταν η Συσκευή σας κινείται. Εάν η Συσκευή είναι αδρανής ή δεν έχει κινηθεί, αυτό θα επισημαίνεται στην Εφαρμογή. Η τοποθεσία παρέχεται μέσω της χρήσης μιας μονάδας τηλεματικής που είναι εγκατεστημένη στη συσκευή και λαμβάνει δορυφορικά σήματα από το Παγκόσμιο Σύστημα Εντοπισμού Θέσης («GPS»). Η ακρίβεια της τοποθεσίας που εντοπίζεται από το GPS ενδέχεται να επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες, όπως εξηγείται στη συνέχεια στους παρόντες όρους. Στο βαθμό που το GPS δεν είναι διαθέσιμο, ενδέχεται και σε αυτήν την περίπτωση να μπορείτε να παρακολουθείτε την κατά προσέγγιση τοποθεσία της Συσκευής με τη χρήση άλλων τεχνολογιών εντοπισμού (όπως κινητό, Wi-Fi ή Bluetooth), ωστόσο λάβετε υπόψη ότι αυτές δεν θα είναι τόσο ακριβείς όσο το GPS.
             3.1.2 Εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο: Ο Εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο είναι Λειτουργία Εντοπισμού η οποία, όταν επιλεχθεί, σας δίνει τη δυνατότητα να ακολουθείτε τη Συσκευή με μεγαλύτερη συχνότητα από άλλες λειτουργίες εντοπισμού. Ο Εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μέγιστο χρόνο 15 λεπτών κάθε φορά και μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή. Έπειτα από 15 λεπτά Εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο η Συσκευή θα επιστρέφει στην προηγούμενη Λειτουργία Εντοπισμού που είχατε επιλέξει. 
             3.1.3 Ζώνες: Οι Ζώνες είναι τα εικονικά όρια που δημιουργείτε γύρω από τοποθεσία της επιλογής σας. Αυτά μπορούν να ορίζονται και να τροποποιούνται στην Εφαρμογή. Εάν η Συσκευή εισέλθει ή εξέλθει από αυτήν την περιοχή (σύμφωνα με την επιλογή σας), θα λάβετε ειδοποίηση. Επισημαίνεται ότι οι Ζώνες χρησιμοποιούν την τοποθεσία της Συσκευής (όπως ενημερώνεται από τη συχνότητα της Λειτουργίας Εντοπισμού που έχετε επιλέξει) προκειμένου να προσδιοριστεί εάν αυτή εξήλθε ή εισήλθε σε εικονικό όριο. Αυτό σημαίνει ότι οι ειδοποιήσεις ενδέχεται να μην αποτυπώνουν την ακριβή στιγμή κατά την οποία η Συσκευή πράγματι εξήλθε ή εισήλθε σε μια Ζώνη.
             3.1.4 Γρήγορη ειδοποίηση: Πιέζοντας και κρατώντας το κουμπί στη Συσκευή για 3 δευτερόλεπτα, αυτό θα στείλει την τρέχουσα τοποθεσία του στην Εφαρμογή. Οι Γρήγορες ειδοποιήσεις θα αποστέλλονται ως ειδοποίηση push και μπορούν να ενεργοποιούνται στην Εφαρμογή από τις «Ρυθμίσεις συσκευής».
             3.1.5 Ιστορικό τοποθεσίας: Μόλις ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή θα μπορείτε να ελέγχετε τις τοποθεσίες ιστορικού και τις χρονοσημάνσεις στην Εφαρμογή. Η χρονική διάρκεια ιστορικού για το Ιστορικό τοποθεσίας ενδέχεται να αλλάζει κατά διαστήματα.
             3.1.6 Πλοήγηση / Κοινοποίηση Τοποθεσίας: Η Συσκευή μπορεί να κοινοποιεί τις συντεταγμένες της τοποθεσίας της με τη βασική εφαρμογή χαρτών του κινητού σας (όπως το Apple Maps ή το Google Maps), επιτρέποντας την πλοήγησή σας προς την τοποθεσία της Συσκευής. Η τοποθεσία της Συσκευής μπορεί επίσης να κοινοποιηθεί και σε κάποιον τρίτο. Οι συντεταγμένες που θα κοινοποιηθούν, θα είναι αυτές της τελευταίας θέσης της Συσκευής (επισημαίνεται ότι ο ρυθμός ανανέωσης της θέσης εξαρτάται από την επιλεγμένη Λειτουργία Θέσης της Συσκευής). Επιπρόσθετα, θα μπορείτε να πλοηγείστε ή να βλέπετε μία κοινοποιημένη θέση μέσα από την εφαρμογή χαρτών του κινητού σας, η οποία αποτελεί υπηρεσία τρίτου. Συμβουλευτείτε την παράγραφο 7 (Υπηρεσίες Τρίτων) για περισσότερες πληροφορίες.
             3.1.7 Εγγύτητα & Ειδοποίηση: Όταν βρίσκεστε εντός εμβέλειας Bluetooth της Συσκευής, η Εφαρμογή θα σας ενημερώνει για την, κατά προσέγγιση, απόσταση από τη Συσκευή. Για να εντοπίζετε εύκολα τη Συσκευή, όταν βρίσκεται εντός εμβέλειας Bluetooth, μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τη Συσκευή να παράξει ήχο ειδοποίησης («Beep»). Ωστόσο, σας ενημερώνουμε ότι το αίτημα για τον ήχο δεν αποστέλλεται μέσω Bluetooth, αλλά εξαρτάται από τη συνδεσιμότητα του δικτύου Vodafone και ενδέχεται να μην είναι πάντα άμεσο.
             3.1.8 Πρόσθετες Δυνατότητες Εφαρμογής: Ανάλογα με το είδος του αντικειμένου που έχετε δηλώσει ότι  επιθυμείτε να εντοπίζετε (για παράδειγμα ένα κατοικίδιο), ενδέχεται να έχετε πρόσβαση σε πρόσθετες δυνατότητες της Εφαρμογής, υπηρεσίες και πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη Συσκευή σας. Αυτές οι πρόσθετες δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες μόνο εφόσον επιλέξετε το είδος του αντικειμένου που θα εντοπίζετε, ενώ δεν θα διατίθενται επιπλέον δυνατότητες για κάθε αντικείμενο. Για όσα αντικείμενα διατίθενται επιπλέον δυνατότητες, ενδέχεται να απαιτείται η εισαγωγή επιπλέον πληροφοριών σχετικά με το είδος τους. Σε κάθε περίπτωση όμως όλες οι προσωπικές πληροφορίες θα αποθηκεύονται και θα επεξεργάζονται σύμφωνα με τη Δήλωση Ιδιωτικότητάς μας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις δυνατότητες και τις υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων ενεργοποίησης και λειτουργίας τους, θα βρείτε στις Συνήθεις Ερωτήσεις.
          3.2 Λειτουργίες Εντοπισμού: Η Συσκευή σας θα επικαιροποιεί την τοποθεσία της περιοδικά, ανάλογα με τη λειτουργία εντοπισμού που έχετε επιλέξει. Η Συσκευή διαθέτει σειρά από διαφορετικές λειτουργίες εντοπισμού, τις οποίες μπορείτε να αλλάζετε μέσω της Εφαρμογής.
             3.2.1 Λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας: Η τοποθεσία επικαιροποιείται κάθε 2 ώρες.
             3.2.2 Λειτουργία καθημερινής χρήσης: Η τοποθεσία επικαιροποιείται κάθε 30 λεπτά.
             3.2.3 Λειτουργία απόδοσης: Η τοποθεσία επικαιροποιείται κάθε 5 λεπτά.
             3.2.4 Εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο: Η τοποθεσία επικαιροποιείται κάθε 3-5 δευτερόλεπτα. Επισημαίνεται ότι ο Εντοπισμός σε πραγματικό χρόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μέγιστο χρόνο 15 λεπτών κάθε φορά και θα διακόπτεται αυτόματα μετά από αυτό το διάστημα.

Η διάρκεια της μπαταρίας της Συσκευής εξαρτάται από την επιλεγμένη λειτουργία εντοπισμού. Όσο συχνότερα επικαιροποιείται η Συσκευή, τόσο γρηγορότερα θα μειώνεται η διάρκεια της μπαταρίας. Στην περίπτωση που η Συσκευή δεν μπορεί να επικαιροποιήσει την τοποθεσία της, η Εφαρμογή θα εξακολουθεί να εμφανίζει την τελευταία γνωστή τοποθεσία της Συσκευής.

         3.3 Μπαταρία: Θα μπορείτε να παρακολουθείτε την κατά προσέγγιση διάρκεια της μπαταρίας της Συσκευής σας μέσω της Εφαρμογής με τη χρήση της εικονογραφίας μπαταρίας. Η μπαταρία της Συσκευής μπορεί να διαρκέσει έως και 5 ημέρες στη Λειτουργία καθημερινής χρήσης.
         3.4 Άλλες λειτουργίες: Ενδέχεται να προσθέτουμε ή να αποσύρουμε υπηρεσίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τη Συσκευή ανά πάσα στιγμή. Στο μέτρο που είναι εύλογα δυνατό, θα σας ενημερώνουμε σχετικά με τις μεταβολές αυτές [βλ. Όρος 9 (Παραλλαγές) κατωτέρω].

  1. Περιορισμοί των Υπηρεσιών

4.1 Θα παρέχουμε τις Υπηρεσίες με εύλογη επιδεξιότητα και επιμέλεια. Ωστόσο, δεν εγγυόμαστε ότι αυτές δεν θα παρουσιάζουν σφάλματα. Παρακαλούμε διαβάστε τον όρο Υπηρεσίες Συσκευής ανωτέρω ώστε να κατανοήσετε πώς λειτουργεί κάθε υπηρεσία της Συσκευής σας και τυχόν συναφείς περιορισμούς.
4.2 Στόχος μας είναι να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, αναγνωρίζετε και συνομολογείτε ότι η φύση της υποκείμενης τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας, του GPS και άλλων τεχνολογιών που εμπλέκονται είναι τέτοιου είδους, ώστε οι Υπηρεσίες (ή μέρος των Υπηρεσιών) ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες αδιαλείπτως ή σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και οι Υπηρεσίες ενδέχεται να επηρεάζονται δυσμενώς από φυσικά χαρακτηριστικά που εκφεύγουν του ελέγχου μας, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η υπερφόρτωση του δικτύου, οι καιρικές συνθήκες, ο ηλεκτρομαγνητισμός, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες και άλλες παρεμβολές που εκφεύγουν του ελέγχου μας (π.χ. βλάβη στα δίκτυα GPS ή GSM ή εξαιτίας συντήρησης Υπηρεσίας), ή αν εσείς χρησιμοποιείτε τη συσκευή και/ή την Εφαρμογή σε σημείο που δεν καλύπτεται επαρκώς από το δίκτυο GPS ή το δίκτυο GSM της Vodafone.
4.3 Η Συσκευή είναι ανθεκτική στη σκόνη και το νερό και έχει δοκιμαστεί υπό ελεγχόμενες συνθήκες εργαστηρίου με δείκτη στεγανότητας IP67 βάσει των προτύπων IEC. Αυτό σημαίνει ότι η Συσκευή είναι ανθεκτική σε πιτσιλίσματα νερού, ωστόσο, ενδέχεται να υποστεί βλάβη σε εμβύθιση σε βάθος μεγαλύτερο του 1 μέτρου ή για διαστήματα μεγαλύτερα των 30 λεπτών. Επίσης δεν είναι εγγυημένη η προστασία από καταβύθιση σε υγρά άλλα πέραν του γλυκού νερού. Επισημαίνεται ότι η ανθεκτικότητα ενδέχεται να μειώνεται με το πέρασμα του χρόνου κατά τη φυσιολογική χρήση. Η Συσκευή πρέπει να καθαρίζεται με γλυκό νερό και να στεγνώνεται με πανί που δεν αφήνει χνούδια, εάν έρθει σε επαφή με οτιδήποτε άλλο πέραν του γλυκού νερού.
4.4 Αναγνωρίζετε ότι η Συσκευή είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη ώστε να χρησιμοποιείται κατά τον τρόπο που παρουσιάζεται από εμάς και δεν προορίζεται για την παρακολούθηση ανθρώπων. Εάν χρησιμοποιείται καθ’ οιονδήποτε άλλον τρόπο, ορισμένες Υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες ή να μην λειτουργούν σωστά. Εάν η Συσκευή υποστεί βλάβη, οι Υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.
4.5 Η Συσκευή είναι σχεδιασμένη για εντοπισμό στη ξηρά και δεν πρέπει να συνδέεται/χρησιμοποιείται όταν βρίσκεται σε αεροσκάφος. Η Συσκευή δεν είναι σχεδιασμένη σύμφωνα με όλους τους κανόνες και κανονισμούς σχετικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών που λειτουργούν με μπαταρίες σε αεροσκάφος, ούτε είναι σχεδιασμένη για χρήση σε αποσκευές που βρίσκονται σε χώρους αποσκευών αεροσκαφών. Παρακαλούμε ελέγξτε τους περιορισμούς αποσκευών των ταξιδιωτικών παρόχων σας προτού ταξιδέψετε.
4.6 Για τη χρήση της Συσκευής ενδέχεται να χρειάζονται ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) κατά διαστήματα. Οι εν λόγω ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) είναι υποχρεωτικές και, εφόσον δεν ολοκληρωθούν, οι Υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες ή ενδέχεται να επηρεαστούν δυσμενώς. Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω της Εφαρμογής εάν απαιτείται υποχρεωτική ενημέρωση υλικολογισμικού (firmware) και θα σας παρέχουμε όλες τις οδηγίες για το πώς να ολοκληρώσετε την ενημέρωση.
 
2. Οι υποχρεώσεις σας όταν χρησιμοποιείτε τη Συσκευή

5.1 Πρέπει να τηρείτε την παρούσα σύμβαση και τις οδηγίες μας όταν χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες. Είστε υπεύθυνοι για οποιονδήποτε χρησιμοποιεί τη Συσκευή σας.
5.2 Σε περίπτωση που δεν είστε ο Χρήστης, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι ο Χρήστης κατανοεί τον τρόπο χρήσης της Συσκευής και γνωρίζει τους περιορισμούς της Υπηρεσίας όπως ορίζονται στην παρούσα σύμβαση.
5.3 Είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι η μπαταρία της Συσκευής είναι φορτισμένη και να πραγματοποιείτε τις ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware) της Συσκευής για τις οποίες σας ενημερώνουμε μέσω της Εφαρμογής. Αναγνωρίζετε ότι οι Υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες ή ενδέχεται να επηρεάζονται δυσμενώς σε περίπτωση που η μπαταρία της Συσκευής έχει αποφορτιστεί ή δεν έχετε ολοκληρώσει τις ενημερώσεις υλικολογισμικού (firmware).
5.4 Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή ή οποιαδήποτε από τις Υπηρεσίες για οποιονδήποτε σκοπό που είναι καταχρηστικός, παράνομος, απατηλός, που συνιστά ενόχληση, παρενόχληση ή για εγκληματικές δραστηριότητες.
5.5 Οι Γρήγορες Ειδοποιήσεις λαμβάνονται μέσω ειδοποιήσεων push στην Εφαρμογή σας και στο smartphone σας. Είστε υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της δραστηριότητας στην Εφαρμογή σας. Δεν θα παρακολουθούμε τις ειδοποιήσεις που αποστέλλονται από τη Συσκευή και δεν θα γνωρίζουμε εάν ο Χρήστης περιμένει βοήθεια, ή εάν η ειδοποίηση είναι ψευδής ή πραγματική.
5.6 Αναγνωρίζετε ότι τη Συσκευή δεν συνιστά υπηρεσία έκτακτης ανάγκης. Δεν θα επικοινωνούμε με εσάς ή με τυχόν επαφές απευθείας ή με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης όσον αφορά Γρήγορη Ειδοποίηση.
5.7 Οι Υπηρεσίες σάς παρέχονται για ιδιωτική και όχι για εμπορική χρήση. Δεν επιτρέπεται να πωλείτε το σύνολο ή μέρος των Υπηρεσιών και δεν επιτρέπεται να τροποποιείτε ή να επιχειρείτε να τροποποιήσετε τη Συσκευή καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
5.8 Είναι δική σας ευθύνη να επικοινωνείτε μαζί μας σε περίπτωση που διαπιστώνετε ελάττωμα στη Συσκευή ή την Εφαρμογή που σας εμποδίζει να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες.
5.9 Είστε υπεύθυνοι να ενημερώσετε κάθε Χρήστη ότι δεν θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε τις Υπηρεσίες, εφόσον η μπαταρία της συσκευής έχει αποφορτιστεί ή έχει λήξει η Συνδρομή, καθώς και σχετικά με τους λοιπούς περιορισμούς που ορίζονται στην παρούσα σύμβαση.
5.10 Προκειμένου να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες θα χρειαστεί να παραχωρήσετε ορισμένες άδειες για τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου σας. Ενδέχεται επίσης να ζητήσουμε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με εσάς και/ή τον Χρήστη (εάν διαφέρει). Συμφωνείτε να μας παρέχετε αληθείς, ακριβείς και επικαιροποιημένες πληροφορίες και αναλαμβάνετε τον κίνδυνο που απορρέει από την παροχή ψευδών, ανακριβών ή ανεπίκαιρων πληροφοριών. Θα χειριζόμαστε τις πληροφορίες αυτές σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας.
5.11 Εάν δεν είστε ο Χρήστης, είστε υπεύθυνοι να διασφαλίζετε ότι ο Χρήστης έχει συναινέσει στη χρήση της Συσκευής και έχει συναινέσει στον εντοπισμό από τη Vodafone της τοποθεσίας της Συσκευής για τους σκοπούς της παροχής των Υπηρεσιών. Είστε υπεύθυνοι να ενημερώσετε τον Χρήστη ότι δεν θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε τις Υπηρεσίες εφόσον η μπαταρία της Συσκευής έχει αποφορτιστεί, καθώς και σχετικά με τους λοιπούς περιορισμούς που ορίζονται στην παρούσα σύμβαση. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο Χρήστης συμφωνεί ως προς τη συλλογή και χρήση τυχόν προσωπικών πληροφοριών του που απαιτούνται από τη Vodafone για τους σκοπούς των Υπηρεσιών.
 
3. Διαχειριστές & Επαφές

Η παράγραφος αυτή αφορά στη λειτουργικότητα διεπαφής μεταξύ πολλών προσώπων, μέσω της Συσκευής, της Εφαρμογής και των Υπηρεσιών. Οι Υπηρεσίες και οι λειτουργίες που διατίθενται σε εσάς (συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επικοινωνίας των Επαφών με τη Συσκευή και αντιστρόφως), θα είναι μόνο όσες έχουν γνωστοποιηθεί. Έτσι, η συγκεκριμένη παράγραφος ενδέχεται να περιέχει πληροφορίες για λειτουργίες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αλλά ενδέχεται να διατεθούν μελλοντικά. Επιπλέον, η αναφορά τους εδώ, δεν μας υποχρεώνει να τις διαθέσουμε.

           6.1 Ο Διαχειριστής μπορεί να προσκαλέσει Επαφές για χρήση της Συσκευής και της Εφαρμογής. Ο Διαχειριστής είναι υπεύθυνος για την πρόσκληση των Επαφών, καθώς και του ορισμού του επιπέδου πρόσβασής τους στην Εφαρμογή. Ο Διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να προσκαλέσει Επαφές με Ελληνικό αριθμό κινητού Vodafone.

           6.2 Οι Επαφές θα πρέπει να είναι τουλάχιστον δεκαέξι (16) ετών, ωστόσο σε κάθε περίπτωση που κάποια επαφή είναι κάτω των 18 ετών:

              6.2.1 Ο Διαχειριστής θα πρέπει να είναι γονέας της Επαφής ή να ασκεί γονική μέριμνα αυτού και να έχει λάβει τη συναίνεση του έτερου γονέα ή όποιου τυχόν προσώπου ασκεί τη γονική μέριμνα από κοινού με τον Διαχειριστή ή
              6.2.2 Ο Διαχειριστής θα πρέπει να έχει λάβει ρητή συναίνεση των γονέων ή των ασκούντων τη γονική μέριμνα της Επαφής, πριν την πρόσκληση και
              6.2.3 Ο Διαχειριστής θα είναι υπεύθυνος για τις πράξεις και τη μη συμμόρφωση της Επαφής σύμφωνα με τους παρόντες όρους.

           6.3 Θα συλλέγουμε, θα χρησιμοποιούμε, θα αποθηκεύουμε ή θα μοιραζόμαστε τις πληροφορίες των Επαφών, ώστε να παρέχουμε τις σχετικές Υπηρεσίες, σύμφωνα με τη Δήλωση Ιδιωτικότητας μας. Σε περίπτωση που ο Διαχειριστής προσκαλέσει κάποια Επαφή κάτω των 16 ετών (κατά παράβαση των όρων), διατηρούμε το δικαίωμα να υποθέσουμε ότι ο Διαχειριστής έχει συναινέσει (ή έχει λάβει ρητή συναίνεση των γονέων ή των ασκούντων τη γονική μέριμνα αυτού/αυτής) στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων της Επαφής, σύμφωνα με τη Δήλωση Ιδιωτικότητας μας.

           6.4 Για να αποδεχθούν μία πρόσκληση, οι Επαφές θα χρειαστεί να κατεβάσουν την Εφαρμογή και να ακολουθήσουν τις οδηγίες ή, σε περίπτωση που διαθέτουν ήδη την Εφαρμογή για κάποιο άλλο προϊόν, θα ενημερωθούν για τυχόν εκκρεμείς προσκλήσεις.

           6.5 Οι προσκλήσεις θα λήγουν μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μετά την παρέλευση του οποίου ο Διαχειριστής θα πρέπει να ξαναπροσκαλέσει την Επαφή.

           6.6 Κάθε Συσκευή έχει όριο αριθμού επαφών.

           6.7 Δικαιώματα Πρόσβασης: Κατά την αποστολή της πρόσκλησης, ο Διαχειριστής έχει τη δυνατότητα καθορισμού των δικαιωμάτων πρόσβασης κάθε Επαφής στην εφαρμογή.
Σημαντική Σημείωση: Ο Διαχειριστής είναι αποκλειστικά και μόνο υπεύθυνος για την εξασφάλιση των κατάλληλων δικαιωμάτων πρόσβασης κάθε Επαφής και οφείλει να κατανοεί ότι τα εκάστοτε δικαιώματα πρόσβασης θα καθορίζουν τη δυνατότητα της κάθε Επαφής, μεταξύ άλλων, να επικοινωνεί με τη Συσκευή, να έχει πρόσβασή στη χρήση των Υπηρεσιών της, αλλά ακόμα και να αλλάζει τη Λειτουργίας Θέσης ή/και Ζωνών.

  1. Υπηρεσίες Τρίτων

7.1 Η Συσκευή μπορεί να εμφανίζει, να χρησιμοποιεί ή να παρέχει πρόσβαση σε περιεχόμενο, προσφορές, ιστοσελίδες, εφαρμογές, υπηρεσίες και πόρους τρίτων (εφεξής «Υπηρεσίες Τρίτων»), που δεν ελέγχονται από εμάς. Παρέχουμε αυτές τις διασυνδέσεις μόνο ως διευκόλυνση και δεν είμαστε υπεύθυνοι για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή το περιεχόμενο που διατίθενται από Υπηρεσίες Τρίτων. Αποδέχεστε ότι οποιαδήποτε Υπηρεσία Τρίτου που χρησιμοποιείτε σε συνδυασμό με τη Συσκευή, όπως εφαρμογές τρίτων που είναι διαθέσιμες εντός/μέσω της Εφαρμογής, δεν αποτελούν μέρος των Υπηρεσιών, ούτε ελέγχονται από εμάς, και αναλαμβάνετε οποιαδήποτε ευθύνη ή ρίσκο προκύπτει από τη χρήση τους. Επιπλέον, αποδέχεστε ότι οι παρόντες όροι και η Δήλωση Ιδιωτικότητας δεν ισχύουν για τις Υπηρεσίες Τρίτων. Είστε υπεύθυνοι για την ανάγνωση και κατανόηση των όρων και προϋποθέσεων και της Πολιτικής Ιδιωτικότητας που αφορούν στη χρήση οποιασδήποτε Υπηρεσίας Τρίτου.
 
2. Απώλεια του κινητού εξοπλισμού σας 

Σε περίπτωση που η Συσκευή ή ο κινητός εξοπλισμός σας από τον οποίο χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή κλαπεί, υποστεί ζημία, καταστραφεί ή χαθεί, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε το ποσό τυχόν Συνδρομής που έχετε καταβάλει προκαταβολικά για τη χρήση των Υπηρεσιών ή το κόστος του της Συσκευής ή του κινητού εξοπλισμού σας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως έτσι ώστε να μπορέσουμε να αποτρέψουμε την περαιτέρω δραστηριότητα του λογαριασμού σας στην Εφαρμογή.

  1. Συνδεσιμότητα

9.1 Υπό την επιφύλαξη της κάλυψης, οι Υπηρεσίες είναι διαθέσιμες όταν τη Συσκευή βρίσκεται εντός Ελλάδας και σε μια σειρά άλλων χωρών. Ο κατάλογος των χωρών που υποστηρίζουν τη Συσκευή υπόκειται σε μεταβολές. Παρακαλούμε ανατρέξτε στον Οδηγό Χρεώσεων Vodafone Smart Tech για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη χρήση στο εξωτερικό. Σε περίπτωση που σχεδιάζετε να ταξιδέψετε ή να χρησιμοποιήσετε τη Συσκευή στο εξωτερικό παρακαλούμε να συμβουλεύεστε την πιο πρόσφατη έκδοση του εν λόγω καταλόγου καθώς ενδέχεται να επικαιροποιείται ανά διαστήματα.
9.2 Ακόμη και σε περίπτωση που μπορείτε να συνδεθείτε στη Συσκευή σας και να τη χρησιμοποιήσετε σε χώρες που δεν υποστηρίζονται επίσημα, αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμες όλες οι Υπηρεσίες εντός της χώρας αυτής ή ότι οι Υπηρεσίες και τη Συσκευή θα λειτουργούν όπως προβλέπεται. Για τον λόγο αυτόν συστήνουμε να συμβουλεύεστε τον κατάλογο των χωρών προτού ταξιδέψετε.
9.3 Επισημαίνεται ότι η πρόσβαση και χρήση της Εφαρμογής από τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου σας απαιτεί σύνδεση με το διαδίκτυο και, συνεπώς, ενδέχεται να υποβάλλεστε σε έξοδα περιαγωγής ανάλογα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο για το πρόγραμμα χρήσης του κινητού σας.
 
2. Αναστολή και λύση της σύμβασης

10.1 Μπορούμε να αναστέλλουμε, να περιορίζουμε ή να διακόπτουμε την παροχή των Υπηρεσιών (του συνόλου ή μέρους αυτών) ή/και του λογαριασμού σας Vodafone Smart App, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
    10.1.1 Εφόσον θεωρούμε ότι η Εφαρμογή, η Συσκευή ή οι Υπηρεσίες χρησιμοποιούνται κατά τρόπο που δεν επιτρέπουμε βάσει της παρούσας σύμβασης ή κατά τρόπο που δεν επιτρέπεται βάσει των όρων χρήσης της Smart SIM.
    10.1.2 Εφόσον θεωρούμε ότι ο λογαριασμός σας ή ο κινητός εξοπλισμός σας ή η Συσκευή σας έχει αποκτηθεί με μη εξουσιοδοτημένο, παράνομο, ανάρμοστο ή δόλιο τρόπο.
    10.1.3 Εφόσον μας οφείλετε οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σχετικά με τη Συνδρομή σας και δεν το καταβάλατε κατά τον χρόνο που θα έπρεπε να έχει καταβληθεί και δεν μπορούμε να σας χρεώσουμε για το οφειλόμενο ποσό.
    10.1.4 Εφόσον προβαίνετε σε οποιαδήποτε ενέργεια (ή επιτρέπετε οποιαδήποτε ενέργεια), η οποία θεωρούμε ότι ενδέχεται να επιφέρει ζημία ή να επηρεάσει τη λειτουργία ή την ασφάλεια του δικτύου της Vodafone.
    10.1.5 Εφόσον μας ενημερώσετε ότι η Συσκευή που κατέχετε έχει χαθεί ή κλαπεί.
    10.1.6 Εφόσον βρισκόμαστε σε μόνιμη αδυναμία να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες.
    10.1.7 Εφόσον υπάρχει μεταβολή στην ισχύουσα νομοθεσία, σε κανονισμό ή σε άλλον δεσμευτικό κανόνα που δεν μας επιτρέπει να σας παρέχουμε οποιαδήποτε από τις Υπηρεσίες. Στις περιπτώσεις αυτές, ενδέχεται, επίσης, να αναστέλλουμε τον λογαριασμό σας Vodafone Smart App. Σε περίπτωση αναστολής, περιορισμού ή διακοπής των Υπηρεσιών θα γίνεται εύλογη προσπάθεια ενημέρωσής σας παρότι δεν υπάρχει υποχρέωση προς τούτο.  

10.2 Πέραν των δικαιωμάτων ακύρωσης που αναφέρονται ανωτέρω, ενδέχεται να παύσουμε την παροχή των Υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή με προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση 30 ημερών προς εσάς. Θα σας επιστρέφουμε τυχόν πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς (ανάλογα με το χρονικό διάστημα της Συνδρομής σας που δεν έχετε χρησιμοποιήσει) το συντομότερο δυνατό.

10.3 Μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, αλλά θα εξακολουθείτε να ευθύνεστε για την καταβολή της Συνδρομής, εκτός εάν αυτή καταγγελθεί σύμφωνα με τους όρους χρήσης της Smart SIM. Η καταγγελία, ενδέχεται να επιβαρύνεται με τέλος πρόωρης διακοπής, όπως αυτό περιγράφεται στον Οδηγό Χρεώσεων Vodafone Smart Tech.

10.4 Σε περίπτωση που πρέπει να διακόψουμε τις Υπηρεσίες μας για συντήρηση ή εξαιτίας τεχνικού σφάλματος του δικτύου μας, ενδέχεται να έχετε δικαίωμα σε μερική πίστωση ανάλογα με τον αριθμό των ημερών που παραμένετε χωρίς τις Υπηρεσίες μας. Προκειμένου να λάβετε μερική πίστωση της Συνδρομής σας, πρέπει να μας αναφέρετε σοβαρή διακοπή, την οποία εμείς θα εκτιμήσουμε με βάση το σύνηθες ιστορικό χρήσης σας.

10.5 Σε περίπτωση που οι Υπηρεσίες υποβαθμιστούν ουσιωδώς για μη εύλογο χρονικό διάστημα ενδέχεται να έχετε τη δυνατότητα να διακόψετε την συνδρομή σας και να λάβετε επιστροφή των τυχόν μελλοντικών τελών που έχετε ήδη καταβάλει. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε σχετικά με τις επιλογές σας.
 
3. Παραλλαγές

11.1 Ενδέχεται να προσθέτουμε νέες υπηρεσίες στη Συσκευή και να μεταβάλλουμε, να προσθέτουμε ή να αποσύρουμε οποιεσδήποτε από τις Υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή.
11.2 Ορισμένες νέες υπηρεσίες ενδέχεται να διατίθενται ως πρόσθετες δυνατότητες που μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον της τρέχουσας Συνδρομής σας [εφεξής οι «Πρόσθετες Δυνατότητες» (add-ons)].
11.3 Ενδέχεται, επίσης, να προβαίνουμε σε περαιτέρω βελτιώσεις της Εφαρμογής ή της Συσκευής και να τροποποιούμε ή να εισάγουμε νέους όρους στην παρούσα σύμβαση ανά πάσα στιγμή. Εφόσον είναι δυνατό, θα σας παρέχουμε εύλογη πρότερη ενημέρωση σχετικά με τις μεταβολές αυτές. Οι μεταβολές θα ισχύουν όταν θα δημοσιεύουμε λεπτομέρειες σχετικά με αυτές κατά τρόπο που θεωρούμε ότι είναι εύλογος, παραδείγματος χάριν αποστέλλοντας ειδοποίηση μέσω της Εφαρμογής ή όταν προβαίνετε σε νέα Συνδρομή ή αγοράζετε κάποια Πρόσθετη Δυνατότητα (add-on).
11.4 Ενδέχεται να μεταβάλλουμε τις χρεώσεις μας ή να καθιερώνουμε νέες χρεώσεις. Σε περίπτωση που αυξήσουμε τις χρεώσεις μας, θα σας αποστείλουμε ειδοποίηση τουλάχιστον 30 ημέρες πριν κατά τρόπο που θεωρούμε ότι είναι εύλογος, παραδείγματος χάριν με αποστολή ειδοποίησης στην Εφαρμογή. Εφόσον θεωρούμε ότι τυχόν μεταβολή στις χρεώσεις μας δεν θα είναι επιζήμια για εσάς, ενδέχεται να την συμπεριλάβουμε χωρίς ενημέρωση. Οποιαδήποτε μεταβολή στη Συνδρομή σας θα διέπεται από τους όρους χρήσης της Smart SIM.
11.5 Εφόσον συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε τη Συσκευή, συμφωνείτε ως προς τις εν λόγω μεταβολές. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με οποιαδήποτε από τις εν λόγω μεταβολές, δεν είστε υποχρεωμένοι να συνεχίσετε να αγοράζετε τη Συνδρομή σας ή οποιαδήποτε Πρόσθετη Δυνατότητα (add-on), ή να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες.
 
4. Περιορισμός Ευθύνης

12.1 Δεν θα ευθυνόμαστε απέναντί σας για τυχόν διαφυγόντα έσοδα ή κέρδη, απώλεια της χρήσης των Υπηρεσιών, απώλεια επιχειρηματικής δραστηριότητας, υλική ζημία, ή για απώλεια ευκαιριών ή απώλεια ή ζημία που: (α) δεν προκαλείται άμεσα από εμάς, (β) εύλογα δεν είχαμε προβλέψει κατά τον χρόνο που καταρτίστηκε η παρούσα σύμβαση, (γ) οφείλονται στη μη συμμόρφωση εκ μέρους σας με την παρούσα σύμβαση, τους ξεχωριστούς όρους που ισχύουν για τη Smart SIM ή την Εφαρμογή, ή (δ) με οποιεσδήποτε εύλογες οδηγίες που σας παρέχουμε μέσω της Εφαρμογής.
12.2 Δεν θα ευθυνόμαστε απέναντί σας σε περίπτωση που δεν μπορούμε να παρέχουμε τις Υπηρεσίες εξαιτίας γεγονότος που εκφεύγει του εύλογου ελέγχου μας.
12.3 Οι Υπηρεσίες παρέχονται «ως έχει» χωρίς άλλες εγγυήσεις ή προϋποθέσεις, ρητές ή σιωπηρές. Δεν εγγυόμαστε ότι οι Υπηρεσίες θα είναι σύμφωνες με τις απαιτήσεις σας, ότι θα είναι αδιάλειπτες ή απαλλαγμένες από σφάλματα.
12.4 Οι όροι της παρούσας σύμβασης δεν θίγουν κανένα από τα δικαιώματα που ενδεχομένως έχετε ως καταναλωτής βάσει οποιουδήποτε νόμου και τα οποία δεν είναι δυνατό να αποκλειστούν με συμφωνία μεταξύ μας.
 
5. Προσωπικές πληροφορίες 

Θα συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, αποθηκεύουμε ή κοινοποιούμε τις πληροφορίες σας προκειμένου να σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες σύμφωνα με την Δήλωση Ιδιωτικότητάς μας.

  1. Γενικά

14.1 Μπορεί να μεταβιβάσουμε την παρούσα σύμβαση σε οποιονδήποτε άλλον ανά πάσα στιγμή, υπό την προϋπόθεση ότι η ενέργεια αυτή δεν επηρεάζει δυσμενώς τα δικαιώματά σας που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να μεταβιβάσετε τη μεταξύ μας σύμβαση, εφόσον συμφωνήσουμε εγγράφως. Δεν θα αρνηθούμε το αίτημά σας χωρίς εύλογη αιτία. Σε περίπτωση που συμφωνήσουμε, θα θεωρούμε ότι έχετε αποδεχτεί την παρούσα σύμβαση και είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε οφειλή που σχετίζεται με αυτή.
14.2 Με εξαίρεση τα οριζόμενα στο τμήμα 10.4, η παρούσα σύμβαση δεν έχει σκοπό να λειτουργήσει προς όφελος οποιουδήποτε άλλου προσώπου πέρα από εσάς και εμάς και δεν θα εφαρμόζεται από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο πέρα από εσάς (υπό την ιδιότητα του προσώπου που καταβάλλει το τέλος συνδρομής για τις Υπηρεσίες) και εμάς.
14.3 Σε περίπτωση που εσείς ή εμείς δεν ασκήσουμε τα δικαιώματα που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση, το γεγονός αυτό δεν θα παρεμποδίζει εσάς ή εμάς από τη λήψη περαιτέρω μέτρων.
14.4 Θα σας αποστέλλουμε ειδοποιήσεις μέσω ταχυδρομείου, φωνητικού μηνύματος, γραπτού κειμένου, της Εφαρμογής ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
14.5 Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό δίκαιο. Αρμόδια για την επίλυση τυχόν διαφοράς που ανακύπτει από την παρούσα σύμβαση είναι τα ελληνικά δικαστήρια.
14.6 Μπορείτε να βρείτε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη Συσκευή και την Εφαρμογή στο τμήμα Βοήθεια & Υποστήριξη, FAQ.
14.7 Τυχόν προβλήματα κατά τη χρήση της Συσκευής ή της Εφαρμογής με τη Συσκευή θα πρέπει να αναφέρονται στην ομάδα υποστήριξής μας, η οποία θα καταβάλλει προσπάθεια να επιλύει το ζήτημα – παρακαλούμε επικοινωνείτε μαζί μας στο 13830 από την Ελλάδα ή στο 00306944403830 από το εξωτερικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας χρησιμοποιώντας την Εφαρμογή ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://v.vodafone.com/gr/help-and-support. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επιλύσουμε το ζήτημά σας, μπορείτε:

  • να ζητήσετε την παραπομπή του ζητήματος προς επίλυση με φιλικό διακανονισμό ή με διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή ή/και άλλου φορέα σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα ή να επικοινωνήσετε μαζί μας· ή

  • σε περίπτωση που έχετε κάποιο ζήτημα σχετικά με εμπορεύματα ή υπηρεσίες που αγοράσατε ηλεκτρονικά μπορείτε να μεταβαίνετε στον ιστότοπο της Ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της ΕΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://ec.europa.eu/odr.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν επιθυμείτε να μιλήσετε μαζί μας ή έχετε κάποιο παράπονο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Από την Ελλάδα: καλέστε το 13830
Από το εξωτερικό: καλέστε το 00306944403830
Ταχυδρομείο: Vodafone-Πάναφον Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών, οδός Τζαβέλλα 1-3, 15231, Χαλάνδρι Αττικής
Ιστότοπος: https://www.vodafone.gr/aitima-grapto/
 
Vodafone-Πάναφον Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών, οδός Τζαβέλλα 1-3, 15231, Χαλάνδρι Αττικής
Ημερομηνία: Ιούλιος 2021

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group