Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Εγγύηση δικτύου (κινητής)

Αρχική
Εγγύηση δικτύου (κινητής)
Κινητή
Εγγύηση δικτύου (κινητής)
01/11/2018

Η ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών» (εφεξής «VODAFONE»), που εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, οδός Τζαβέλλα αρ. 1-3 και εκπροσωπείται νόμιμα, έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα με την ονομασία «Vodafone Εγγύηση Δικτύου» για τους συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας και πραγματοποιεί στο πλαίσιο αυτής την ακόλουθη προωθητική ενέργεια (στο εξής «Προσφορά») υπό τους κάτωθι όρους: 

Α. Η προσφορά

1. Η προσφορά ισχύει για όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας (υφιστάμενους και νέους) Vodafone συμβολαίου (ιδιώτες και επαγγελματίες), Vodafone Καρτοπρογράμματος (ιδιώτες και επαγγελματίες), για τους συνδρομητές Vodafone CU Student Xclusive και για όλους τους συνδρομητές των προγραμμάτων καρτοκινητής υπό την προϋπόθεση ότι οι τελευταίοι έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια ανανέωση υπολοίπου οποιασδήποτε αξίας τους τελευταίους τρεις (3) μήνες πριν τη χρήση της προσφοράς.

2. Επισημαίνεται ότι οι συνδρομητές συμβολαίου κινητής (ιδιώτες και επαγγελματίες), στους οποίους έχει τεθεί φραγή εξερχομένων κλήσεων για οποιοδήποτε λόγο, εξαιρούνται από την εν λόγω προσφορά κατά τη διάρκεια της περιόδου φραγής και δεν μπορούν να κάνουν χρήση αυτής. 

3. Επιπλέον, εξαιρούνται από την πιο πάνω προσφορά οι συνδρομητές συμβολαίου των προγραμμάτων Vodafone Mobile Broadband και Vodafone Home Telephony (βασικό και Για το εξοχικό). Επισημαίνεται ότι η χρήση της προσφοράς δεν μπορεί να γίνει εκτός Ελλάδας.

4. Κάθε συνδρομητής που επιθυμεί να συμμετέχει στην ανωτέρω προσφορά (εφεξής «Συμμετέχων») θα πρέπει να προβεί στην εγκατάσταση και χρήση της εφαρμογής My Vodafone/ My CU και της ενότητας «Vodafone Εγγύηση Δικτύου»/ Εγγύηση Δικτύου από το κινητό του τηλέφωνο. 
Ειδικότερα, ο συμμετέχων θα πρέπει, αφού εγκαταστήσει τη δωρεάν εφαρμογή My Vodafone/ My CU, να κάνει δωρεάν εγγραφή στο My account / My CU Account προκειμένου να μπορεί να αποκτήσει κωδικό και όνομα χρήστη για να κάνει χρήση αυτής. Επισημαίνεται ότι ο κάθε συμμετέχων σε περίπτωση που βρίσκεται σε ασύρματο δίκτυο Wi-Fi θα πρέπει να συνδεθεί (log in) στην εφαρμογή My Vodafone/ My CU χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του, ενώ όταν βρίσκεται σε δίκτυο 3G/4G/4G+ της Vodafone και εφόσον έχει εγγραφεί στο My account / My CU Account δεν είναι απαραίτητο να συνδεθεί (log in). 

5. Σε αυτή την ενότητα, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που ορίζονται, θα πρέπει να επιλέξει τον αριθμό τηλεφώνου Vodafone για τον οποίο επιθυμεί να δηλώσει τη μη ικανοποιητική εμπειρία που βίωσε. Σε περίπτωση ύπαρξης πολλαπλών συνδέσεων στο ίδιο ΑΦΜ (οι κάτοχοι αριθμού τηλεφώνου Vodafone με κοινό ΑΦΜ στο εξής θα αναφέρονται ως δευτερεύοντες συμμετέχοντες) ο συμμετέχων μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από αυτές για να συμμετάσχει στην προσφορά του προγράμματος «Vodafone Εγγύηση Δικτύου». Οι δευτερεύοντες συμμετέχοντες μπορούν και αυτοί να συμμετάσχουν στην προσφορά τoυ προγράμματος «Vodafone Εγγύηση Δικτύου». Αντίστοιχα, αυτό ισχύει και για τους επαγγελματίες συνδρομητές.

6. Ακολούθως, ο συμμετέχων θα πρέπει να δηλώσει την τοποθεσία όπου βίωσε την ως άνω εμπειρία με το δίκτυο της Vodafone, να επιλέξει το Νομό, την Περιοχή, να συμπληρώσει τη Διεύθυνσή του στο αντίστοιχο πεδίο και να καταχωρήσει τη μη ικανοποιητική εμπειρία του , επιλέγοντας την «Αναφορά Θέματος».

7. Ο συμμετέχων θα έχει τη δυνατότητα να καταχωρήσει τη μη ικανοποιητική εμπειρία που βίωσε με το δίκτυο της Vodafone είτε αναφορικά με την ομιλία, είτε με το Internet είτε και με τα δύο επιλέγοντας μία εκ των κατωτέρω επιλογών:
 

ΟΜΙΛΙΑ

  1. Δεν υπάρχει κάλυψη

  2. Η κλήση μου διακόπηκε

  3. Δεν ακούω καθαρά

  4. Καλώ και δεν συνδέομαι

INTERNET

  1. Δεν μπορώ να συνδεθώ

  2. Χαμηλές ταχύτητες internet

  3. Αποσυνδέομαι ενώ σερφάρω

 
8. Μετά την παραλαβή των ανωτέρω στοιχείων από τη Vodafone, θα ενημερώνεται ο συμμετέχων εντός 24 ωρών, για την ενεργοποίηση της προσφοράς μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), που θα αποστέλλεται στο δηλωθέντα αριθμό τηλεφώνου. Σε περίπτωση που ο συμμετέχων εξαιρείται από την προσφορά βάσει των ανωτέρω όρων και προϋποθέσεων της προσφοράς, θα ενημερώνεται αναλόγως μέσω γραπτού μηνύματος (SMS). 

Β. Η προσφορά

1. Για δηλώσεις μη ικανοποιητικής εμπειρίας ομιλίας κατά τα ανωτέρω, θα παρέχονται στο συμμετέχοντα, βάσει της παραπάνω προσφοράς, δωρεάν 60 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα. Ο συμμετέχων θα πρέπει υποχρεωτικά να καταναλώσει την ως άνω προσφορά του δωρεάν χρόνου ομιλίας εντός 24 ωρών από την ενεργοποίησή της για τους συνδρομητές καρτοκινητής και έως την 23.59 της επομένης ημέρας, από την ημέρα ενεργοποίησης για τους συνδρομητές συμβολαίου (ιδιώτες και επαγγελματίες). Επισημαίνεται ότι:

  • Στα δωρεάν λεπτά ομιλίας δεν συμπεριλαμβάνονται προορισμοί ειδικών χρεώσεων (π.χ. ενδεικτικά Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, σύντομοι κωδικοί, διεθνείς προορισμοί).

  • Μέσω της υπηρεσίας «Vodafone Έλεγχος Χρήσης», οι συνδρομητές Vodafone Καρτοπρογράμματος (ιδιώτες και επαγγελματίες) και οι συνδρομητές καρτοκινητής θα λαμβάνουν ενημερωτικό γραπτό μήνυμα (SMS) όταν φτάσουν στο 80% και 100% αντίστοιχα της κατανάλωσης των 60 λεπτών ομιλίας.

  • Από τη στιγμή της ενεργοποίησης της προσφοράς και καθ’ όλη τη διάρκεια της, υποχρεωτικά θα αναλώνονται αρχικά τα δωρεάν λεπτά ομιλίας της προσφοράς.

  • Μετά την κατανάλωση ή τη λήξη της δωρεάν προσφοράς, οι συνδρομητές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν τα λεπτά ομιλίας τους βάσει του προγράμματος χρήσης τους. Συγκεκριμένα, εάν ο συνδρομητής ξεπεράσει τα δωρεάν 60 λεπτά ομιλίας μέσα στην περίοδο που δικαιούται την προσφορά, θα συνεχίσει να κάνει χρήση είτε βάσει του προγράμματος χρήσης του (εφόσον έχει ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας) είτε με τις χρεώσεις για εθνικές κλήσεις βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Αντίστοιχα, τυχόν υπολειπόμενα λεπτά ομιλίας από τα δωρεάν 60 λεπτά, μετά τη λήξη της προσφοράς, θα χάνονται.

  • Για τους συνδρομητές συμβολαίου (ιδιώτες και επαγγελματίες), για τους συνδρομητές Καρτοπρογράμματος (ιδιώτες και επαγγελματίες) και για τους συνδρομητές Καρτοκινητής η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι το ένα λεπτό (1’) και το βήμα χρέωσης το ένα δευτερόλεπτο (1’’). 

2. Για δηλώσεις μη ικανοποιητικής εμπειρίας χρήσης δεδομένων κατά τα ανωτέρω, θα παρέχονται στο συμμετέχoντα, βάσει της προσφοράς, δωρεάν 300 ΜΒ, τα οποία ο συμμετέχων θα δύναται να καταναλώσει εντός 24 ωρών από την ενεργοποίηση της προσφοράς.

  • Μέσω της υπηρεσίας «Vodafone Έλεγχος Χρήσης», οι ιδιώτες και επαγγελματίες συνδρομητές συμβολαίου και καρτοπρογράμματος καθώς και οι συνδρομητές καρτοκινητής θα λαμβάνουν ενημερωτικό γραπτό μήνυμα (SMS) όταν φτάσουν στο 80% και 100% αντίστοιχα της κατανάλωσης των 300 ΜΒ.

  • Από τη στιγμή της ενεργοποίησης και καθ’ όλη τη διάρκεια της προσφοράς, υποχρεωτικά θα αναλώνονται αρχικά τα δωρεάν ΜΒ της προσφοράς

  • Μετά την κατανάλωση ή τη λήξη της δωρεάν προσφοράς, οι συνδρομητές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν τα δεδομένα (ΜΒ) βάσει του προγράμματος χρήσης τους. Συγκεκριμένα, εάν ο συνδρομητής ξεπεράσει τα δωρεάν 300ΜΒ μέσα στην περίοδο που δικαιούται την προσφορά, θα συνεχίσει να κάνει χρήση είτε βάσει του προγράμματος χρήσης του (εφόσον έχει ενσωματωμένα MBs) είτε με την ημερήσια/μηνιαία χρέωση για κατανάλωση δεδομένων βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Αντίστοιχα, τυχόν υπολειπόμενα MB από τα δωρεάν 300ΜΒ λεπτά, μετά τη λήξη της προσφοράς, θα χάνονται.

3. Κάθε συμμετέχων θα έχει τη δυνατότητα να δηλώσει στην εφαρμογή My Vodafone, όσες περιπτώσεις μη ικανοποιητικής εμπειρίας επιθυμεί.

4. Κάθε συμμετέχων όμως θα έχει τη δυνατότητα να κάνει χρήση των ανωτέρω προσφορών (είτε ομιλίας είτε δεδομένων) μόνο μια φορά το μήνα και όχι περισσότερο από δώδεκα φορές εντός έκαστου ημερολογιακού έτους.

5. Οι όροι και προϋποθέσεις του προγράμματος «Vodafone Εγγύηση Δικτύου» δύνανται να τροποποιηθούν. 

6. Η Vodafone δεν ευθύνεται στην περίπτωση που για οποιοδήποτε τεχνικό λόγο είναι προσωρινώς αδύνατη η λήψη και καταχώρηση συμμετοχής οποιουδήποτε Συμμετέχοντα από το σύστημα καταχώρησης συμμετοχών στο πρόγραμμα.

Γ. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

1. Με την αποδοχή των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ο συμμετέχων επιτρέπει στη Vodafone Ελλάδος την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (συγκεκριμένα θα καταχωρούνται ο αριθμός σύνδεσης, η δήλωση περί της μη ικανοποιητικής εμπειρίας που βίωσε και η περιοχή εκδήλωσης της εν λόγω εμπειρίας) που συλλέγονται μέσω της εφαρμογής Μy Vodafone και μέσω των συστημάτων του δικτύου της στο πλαίσιο εξυπηρέτησης των πελατών της. Τα δεδομένα θέσης θα προκύπτουν από τη θέση που θα δηλώνει ο συμμετέχων ότι αντιμετώπισε κάποια εκ των ανωτέρω μη ικανοποιητική εμπειρία.

2. Τα πιο πάνω δεδομένα των Συμμετεχόντων θα συλλέγονται, θα τηρούνται και θα υποβάλλονται σε επεξεργασία από τη Vodafone σύμφωνα με τις ήδη υπάρχουσες διαδικασίες της εταιρείας (διαχείριση αιτημάτων συνδρομητών).

3. Εξυπηρέτηση Πελατών: Για τυχόν ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τους παρόντες όρους, ή αν επιθυμεί κάποιος συμμετέχων να επικοινωνήσει με την εταιρεία VODAFONE για οποιονδήποτε λόγο, δύναται να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών στο νούμερο 13830 (με χρέωση 0,242€ / κλήση μετά τα 60 πρώτα δευτερόλεπτα. Για δε τους Συνδρομητές Carrefour και Champion με χρέωση 0,2033€ / κλήση).

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2025 Vodafone Group