Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Online ανανέωση χρόνου ομιλίας

Αρχική
Online ανανέωση χρόνου ομιλίας
Λοιποί όροι υπηρεσιών
Online ανανέωση χρόνου ομιλίας
23/08/2018

1. H υπηρεσία Online ανανέωσης χρόνου ομιλίας (στο εξής «Η Υπηρεσία») μέσα από το www.vodafone.gr και το www.vodafonecu.gr είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Καρτοκινητής της Vodafone που είναι εγγεγραμμένοι στο Vodafone My Account των παραπάνω ιστοσελίδων. Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας του Vodafone Καρτοκινητού τους αρκεί να έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία My Account με τον αριθμό του Καρτοκινητού τους. Η χρήση της υπηρεσίας είναι εφικτή μόνο για τα εξής πακέτα Καρτοκινητής της Vodafone: Vodafone CU, Καρτοκινητό Vodafone, Vodafone International, Kαρτοκινητό Ολυμπιακός. Εάν δεν συμφωνείτε με τους παρόντες όρους δεν θα πρέπει να προχωρήσετε στην χρήση της Υπηρεσίας, καθώς η χρήση αυτής συνεπάγεται την ανεπιφύλαχτη αποδοχή όλων των όρων που περιγράφονται στο παρόν.

2. Η πληρωμή είναι δυνατή α) με την χρήση των πιστωτικών καρτών VISA, MASTERCARD και AMERICAN EXPRESS και των χρεωστικών καρτών VISA ELECTRON και MAESTRO, σε συνεργασία με την Alpha Bank, η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή/και β) με την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών PayPal, μέσω της ασφαλούς ιστοσελίδας της εν λόγω υπηρεσίας, όπου και ολοκληρώνεται η πληρωμή (www.paypal.com). Οι Χρήστες μπορούν να ανανεώσουν τον χρόνο ομιλίας του Καρτοκινητού τους σύμφωνα με τα παρακάτω όρια αξίας συναλλαγής.

  • Ανώτερο ποσό ανανέωσης Ευρώ είκοσι (20) για την πρώτη φορά που ο χρήστης θα πραγματοποιήσει ανανέωση, για τον πρώτο μήνα χρήσης της υπηρεσίας ανά χρήστη

  • Mία χρέωση ημερησίως με ανώτερο ημερήσιο ποσό Ευρώ τριάντα (30) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά

  • Tρεις χρεώσεις εβδομαδιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ ενενήντα (90) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά

  • Πέντε χρεώσεις μηνιαίως με ανώτερο συνολικό ποσό Ευρώ εκατόν πενήντα (150) από τη 2η συναλλαγή του χρήστη και μετά

3. Η ανανέωση χρόνου ομιλίας που γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της Υπηρεσίας ολοκληρώνεται σε πραγματικό χρόνο - εφόσον δεν προκύψει κάποιο τεχνικό πρόβλημα που να προκαλέσει καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της συναλλαγής- και γίνεται άμεσα η ενημέρωση του υπολοίπου του αριθμού Καρτοκινητού για την διενέργεια της ανωτέρω πληρωμής καθώς και του ιστορικού πληρωμών. Το ιστορικό των ανανεώσεων που εμφανίζεται στην περιοχή των εγγεγραμμένων χρηστών στην εφαρμογή της ανανέωσης χρόνου ομιλίας αφορά και περιέχει μόνο τις πληρωμές που έγιναν ηλεκτρονικά, ενώ οι πληρωμές από οποιοδήποτε άλλο κανάλι δεν περιλαμβάνονται.

4. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή ερώτηση σχετικά με την χρήση της υπηρεσίας, οι νόμιμοι κάτοχοι των συνδέσεων Vodafone μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone καλώντας τον αριθμό 13830.

5. Προσωπικά δεδομένα απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών) δεν συλλέγονται από την εταιρική μας ιστοσελίδα παρά μόνο είτε από την Alpha Bank, ως συνεργαζόμενη τράπεζα για την συλλογή πληρωμών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είτε από την PayPal, η οποία εκτελεί αποκλειστικά μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της την πληρωμή των λογαριασμών. Η οθόνη στην οποία εισάγονται τα στοιχεία αυτά είναι αντίστοιχα στο περιβάλλον των συστημάτων είτε της Alpha Bank είτε της PayPal και τα δεδομένα συλλέγονται απευθείας από αυτές χωρίς την παρέμβαση της Vodafone. Κατά συνέπεια η Vodafone, δεν συλλέγει ούτε αποθηκεύει και εν γένει επεξεργάζεται σε κανένα στάδιο της εκτέλεσης της πληρωμής στοιχεία απαραίτητα για την εκτέλεση της πληρωμής (π.χ. στοιχεία πιστωτικών/χρεωστικών καρτών), ούτε και αναμιγνύεται με οποιοδήποτε τρόπο στην εκτέλεση της πληρωμής. Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα, οι χρήστες θα πρέπει αντίστοιχα να απευθύνονται απευθείας είτε στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους είτε στην PayPal. Ως έγκυρο αποδεικτικό επιτυχημένης ανανέωσης χρόνου ομιλίας, ο πελάτης θα λαμβάνει αυτόματο email μετά από κάθε επιτυχημένη συναλλαγή. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να δουν το ιστορικό των ηλεκτρονικών ανανεώσεων που πραγματοποιούν μέσω της σχετικής σελίδας του My Account.

6. Η Vodafone λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων και συναλλαγών που γίνονται μέσω διαδικτύου. Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός συνδρομητή, ποσό πληρωμής), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η Vodafone χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την Εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα υπηρεσία τράπεζα ή την PayPal και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Αναγνωρίζετε και αποδέχεσθε και ρητά συναινείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων τόσο από τη Vodafone όσο και από την Alpha Bank και την PayPal κατά τη χρήση της Υπηρεσίας. Οι πελάτες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, όπως αυτές παρέχονται από τη Vodafone και σύμφωνα με τις παρεχόμενες οδηγίες, έχοντας υπόψη τους ότι οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς πρέπει να διαφυλάσσονται και κατά τη χρήση των εφαρμογών αυτών. Ακόμα οι πελάτες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της Εταιρίας προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο πελάτης αντιληφθεί κάποιο περιστατικό σχετικό με την ασφάλεια των στοιχείων του ή των συναλλαγών του θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα. Τέλος σε κάθε περίπτωση που υποπίπτει στην αντίληψη του πελάτη μη ορθή συμπεριφορά και χρήση των εφαρμογών, πρέπει να ειδοποιεί άμεσα τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και να καταγγέλλει το περιστατικό. Η Vodafone παρέχει τη δυνατότητα τέτοιας καταγγελίας τηλεφωνικά, μέσω του διαδικτύου (ηλεκτρονικές φόρμες), και μέσω των καταστημάτων. Ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει ότι είναι υπεύθυνος για κάθε πράξη του στο διαδίκτυο και να μην χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες εφαρμογές με παράνομο ή αντισυμβατικό τρόπο. Ως παράνομη και αντισυμβατική συμπεριφορά κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης των υπηρεσιών, λογίζεται και κάθε περίπτωση παραβίασης του νόμου και ιδίως παραβατικής συμπεριφοράς εκβιασμού, λιβελογραφίας, συκοφαντικής δυσφήμισης, ρατσιστικής μεταχείρισης, παιδοφιλίας, παρακολούθησης ή διαρροής απόρρητων πληροφοριών, κ.ο.κ.

7. Κατά τα άλλα ισχύουν οι όροι χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.vodafone.gr) καθώς και οι όροι καθώς και οι εφαρμοστέες διατάξεις του Ελληνικού δικαίου.

8. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρίας (https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2025 Vodafone Group