Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Vodafone Temperature & Humidity Control

Αρχική
Vodafone Ελλάδος
Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Vodafone Temperature & Humidity Control
Vodafone Business
Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Vodafone Temperature & Humidity Control
27/10/2020

1. Περιγραφή της Υπηρεσίας
Η συνδρομητική Υπηρεσία Vodafone Temperature & Humidity Control παρέχει σε μια επιχείρηση (εφεξής «ΠΕΛΑΤΗΣ») τη δυνατότητα να ελέγχει τη θερμοκρασία επαγγελματικών ψυγείων, χώρων ψύξης κ.α. που χρησιμοποιεί, μέσω του ασύρματου τηλεπικοινωνιακού δικτύου της «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» (εφεξής «VODAFONE»). H Υπηρεσία διατίθεται από τη VODAFONE η οποία είναι υπεύθυνη για την τεχνική υλοποίηση και τη σχετική υποστήριξη σε θέματα βλαβών/ δυσλειτουργίας της Υπηρεσίας. Αναλυτικές προδιαγραφές της Υπηρεσίας περιγράφονται στο έγγραφο στην ιστοσελίδα της VODAFONE www.vodafone.gr και κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας μέσω της εφαρμογής για smartphones και του web portal της υπηρεσίας Vodafone Temperature & Humidity Control τις οποίες ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να διαβάσει πριν την αποδοχή των όρων.

2. Προϋποθέσεις Παροχής Υπηρεσίας
Για να καταστεί δυνατή η παροχή της συγκεκριμένης Υπηρεσίας πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Α) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ θα πρέπει να έχει προμηθευτεί από τη VODAFONE τις συσκευές που υποστηρίζουν την υπηρεσία, καθώς και τις αντίστοιχες SIM κάρτες, οι οποίες θα βρίσκονται προεγκατεστημένες στις ως άνω συσκευές και να εγκαταστήσει τις συσκευές στα αντικείμενα προς απομακρυσμένο έλεγχο.
Β) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την προμήθεια και εγκατάσταση στο εταιρικό του δίκτυο της σύνδεσης στο Internet και του σχετικού εξοπλισμού.
Γ) Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από τις ως άνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, ο ΠΕΛΑΤΗΣ ρητά αποδέχεται ότι η παροχή της ως άνω Υπηρεσίας από τη VODAFONE καθίσταται αδύνατη και ότι ουδεμία ευθύνη θα φέρει για αυτό η VODAFONE.

3. Μίσθωμα – Τέλη – Λοιπές Χρεώσεις
Η χρέωση της Υπηρεσίας για κάθε ΠΕΛΑΤΗ γίνεται με μηνιαία πάγια χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της VODAFONE, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας ενεργοποίησης της υπηρεσίας, και τον οποίο ο ΠΕΛΑΤΗΣ απαιτείται να αποδεχτεί ώστε να προχωρήσει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να αναζητήσει το ιστορικό των χρεώσεων μέσω του λογαριασμού του στην εφαρμογή IoT Vodafone Temperature & Humidity Control. Η μηνιαία πάγια χρέωση για την χρήση της Υπηρεσίας θα τιμολογείται και θα ενσωματώνεται στις χρεώσεις του μηνιαίου λογαριασμού τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που θα αποστέλλει η VODAFONE προς τον ΠΕΛΑΤΗ. Η μηνιαία πάγια χρέωση περιλαμβάνει την χρήση της Υπηρεσίας και την χρέωση του δικτύου της VODAFONE για την μεταφορά συγκεκριμένου όγκου δεδομένων κίνησης (μέσω GPRS ή NB-IoT) από τις συσκευές προς την κεντρική βάση δεδομένων (εξυπηρετητή-server) της Υπηρεσίας. Η χρέωση περιαγωγής εξαρτάται από το πρόγραμμα χρήσης της Υπηρεσίας που έχει επιλεγεί, όπως αναφέρεται στο σχετικό τιμοκατάλογο.
 
4. Εγκατάσταση και Τιμολόγηση Εξοπλισμού – Λοιπές Χρεώσεις – Εγγύηση Εξοπλισμού
Για την χρήση της Υπηρεσίας απαιτείται αγορά της απαραίτητης συσκευής (ή συσκευών) και ακολούθως λήψη της δωρεάν εφαρμογής Vodafone Temperature & Humidity Control. Κατόπιν λήψης της εφαρμογής απαιτείται σύνδεση ή εγγραφή με Vodafone λογαριασμό και εγκατάσταση της συσκευής Vodafone Temperature & Humidity Control απο τον ΠΕΛΑΤΗ.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ πληρώνει για κάθε ενεργή συσκευή ένα μηνιαίο τίμημα το οποίο συμπεριλαμβάνει και το κόστος συνδεσιμότητας, χρεώσεις για τις οποίες θα ενημερωθεί κατά το χρόνο της αγοράς της συσκευής και λήψης της εφαρμογής.
Ο εξοπλισμός καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας ενός (1) έτους.
 
5. Μεταφορά Δεδομένων
Για την υλοποίηση της Υπηρεσίας είναι απαραίτητο να αποστέλλεται ο αριθμός σύνδεσης κινητού (MSISDN) του ΠΕΛΑΤΗ στους διακομιστές της συνεργαζόμενης με την Vodafone εταιρείας Vodafone Innovus Α.Ε. (Ελλάδα). Ο ΠΕΛΑΤΗΣ με την υπογραφή του στο παρόν ρητά αποδέχεται και συναινεί στην αποστολή των δεδομένων του στην εταιρεία Vodafone Innovus Α.Ε. με σκοπό να καταστεί δυνατή η παροχή της Υπηρεσίας.
 
6. Χρεώσεις
Η χρέωση της Υπηρεσίας για κάθε ΠΕΛΑΤΗ γίνεται με μηνιαία πάγια χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της VODAFONE, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας σύμβασης και τον οποίο αποδέχτηκε ο ΠΕΛΑΤΗΣ κατά την αποδοχή της παρούσας και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Η μηνιαία πάγια χρέωση για την χρήση της Υπηρεσίας θα τιμολογείται και θα αποστέλλεται προς τον ΠΕΛΑΤΗ. Η υπηρεσία τιμολογείται μέσω του λογαριασμού κινητής τηλεφωνίας με βάση έναν αριθμό σύνδεσης στο οποίο χρεώνεται η κάθε ενεργοποίηση συσκευής ως άδεια χρήσης (license) και ο οποίος αναγράφεται στο έντυπο του λογαριασμού αποκλειστικά για πληροφοριακούς λόγους.
Η μηνιαία πάγια χρέωση αφορά στην χρήση της Υπηρεσίας. Η μεταφορά δεδομένων κίνησης (GPRS) από τις συσκευές προς την κεντρική πλατφόρμα της Υπηρεσίας αποτελεί μέρος της τεχνικής λύσης που υλοποιείται από την VODAFONE, όπως αναφέρεται στον όρο 1 ανωτέρω.
Ο ισχύων σήμερα τιμοκατάλογος γνωστοποιείται στον ΠΕΛΑΤΗ στα σημεία πώλησης των Υπηρεσιών καθώς και μέσω της ιστοσελίδας της VODAFONE (www.vodafone.gr/business ή/και www.vodafone.gr/vodafone-ellados/timokatalogoi/). Η VODAFONE διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης. Τυχόν τροποποίηση των τιμολογίων των παρεχόμενων Υπηρεσιών και των τελών συντήρησης της VODAFONE εφαρμόζεται βάσει της κείμενης νομοθεσίας. Η ανακοίνωση τροποποίησης των τιμολογίων πραγματοποιείται μέσω της ιστοσελίδας www.vodafone.gr/vodafone-ellados/timokatalogoi της VODAFONE, με αναφορά στο λογαριασμό που λαμβάνει ο ΠΕΛΑΤΗΣ ή/και με τον εκάστοτε προβλεπόμενο κατά νόμο τρόπο, ο δε ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να καταγγείλει την παρούσα αζημίως.
 
7. Τεχνική Υποστήριξη
Η VODAFONE λαμβάνει κάθε πρόσφορο μέτρο για να διασφαλίζεται η ασφάλεια, η ακεραιότητα και η λειτουργία του Συστήματος - όπως για παράδειγμα, εφεδρεία κρίσιμων συστημάτων, μηχανισμοί διαχείρισης δικτυακής κίνησης, σχέδια επιχειρησιακής συνέχειας - καθώς και το επίπεδο ποιότητας Υπηρεσιών, όπως αυτά εκάστοτε καθορίζονται από το σχετικό νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο.
Παρέχεται προς τον ΠΕΛΑΤΗ τεχνική υποστήριξη της Υπηρεσίας από την VODAFONE, μέσω τηλεφωνικού κέντρου λήψης και καταγραφής αναφορών βλαβών καλώντας στο 1399 από κινητό τηλέφωνο ή στο 80011127127 από σταθερό, όλο το 24ωρο. Η κλήση στο 1399  παρέχεται δωρεάν εφόσον ο ΠΕΛΑΤΗΣ καλεί από εταιρικό κινητό VODAFONE. Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος της υπηρεσίας, εκτός των βλαβών που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου της VODAFONE, η περαιτέρω διερεύνηση του προβλήματος θα παρέχεται εξ’ αποστάσεως από την VODAFONE κατά την διάρκεια των εργάσιμων ημερών (Δευτέρα – Παρασκευή) και σε ώρες από 09:00 έως 18:00, εκτός επίσημων αργιών, Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη επί τόπου επίσκεψης στις εγκαταστάσεις του ΠΕΛΑΤΗ, η VODAFONE θα χρεώνει κατευθείαν τον ΠΕΛΑΤΗ σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της.
 
8. Διάρκεια – Λήξη
Για όλα τα προγράμματα χρήσης Vodafone Temperature & Humidity Control ισχύουν τα εξής: Η διάρκεια της παρούσας σύμβασης ορίζεται αορίστου χρόνου. O ΠΕΛΑΤΗΣ δικαιούται να τερματίσει την παρούσα οποτεδήποτε. Τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται εντός δύο (2) εργασίμων ημερών και ο τερματισμός της υπηρεσίας γίνεται άμεσα. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ δεν επιβαρύνεται με τέλη διακοπής.
 
9. Τελικές διατάξεις
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την κατάρτιση της παρούσας. Η προώθησή της προς υλοποίηση δύναται να πραγματοποιηθεί κατόπιν παρέλευσης των δεκατεσσάρων (14) ημερών από τη σύναψή της, εκτός αν ο ΠΕΛΑΤΗΣ ρητά συμφωνήσει στην εκτέλεση της παρούσας σύμβασης (ήτοι στην ενεργοποίηση των συμφωνημένων υπηρεσιών) πριν την πάροδο του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, κι αναγνωρίσει ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση μόλις η Σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τη VODAFONE, ήτοι μόλις ενεργοποιηθούν οι συμφωνημένες υπηρεσίες.
 
Η παρούσα διέπεται από την Ελληνική Νομοθεσία. Οποιαδήποτε διαφορά θα ανακύπτει μεταξύ της VODAFONE και του ΠΕΛΑΤΗ, εφόσον δεν επιλύεται με φιλικό διακανονισμό ή με διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr) ή/και άλλου φορέα σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα διαδικασία, θα επιλύεται από τα κατά νόμον αρμόδια Δικαστήρια. Εφόσον η σύμβαση έχει συναφθεί μέσω διαδικτύου ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου, ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να υποβάλει την τυχόν διαφορά του, σε διαδικασία επίλυσης μέσω της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) που εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show).
 
10. Λοιποί Όροι χρήσης της Υπηρεσίας
10.1. O ΠΕΛΑΤΗΣ δεσμεύεται να χρησιμοποιεί την Υπηρεσία για λήψη και αποστολή δεδομένων: α) Σύμφωνα με τις εκάστοτε οδηγίες ή τρόπους χρήσης τους οποίους θα ορίζει η VODAFONE, β) Για τους σκοπούς για τους οποίους παρέχεται η Υπηρεσία, γ) Σύμφωνα με τους εκάστοτε νόμους του κράτους που αφορούν την παροχή των Υπηρεσιών.
10.2. Είναι ευθύνη του ΠΕΛΑΤΗ να διασφαλίσει ότι οι παρεχόμενες Υπηρεσίες δεν θα χρησιμοποιηθούν για την αποστολή ή ανταλλαγή οποιουδήποτε περιεχομένου: α) Δυσφημιστικού, πορνογραφικού, παράνομου ή κλεψίτυπου, ενοχλητικού, υβριστικού, απειλητικού, βλαβερού, χυδαίου, άσεμνου, βίαιου, ρατσιστικού ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο απαράδεκτου ή προσβλητικού, β) Το οποίο αποτελεί παραβίαση της προσωπικής ελευθερίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διαστροφή των γεγονότων, προσβολή πνευματικών δικαιωμάτων, γ) Το οποίο παραβιάζει ή προτρέπει άλλους να παραβιάσουν τους νόμους, την δημόσια τάξη ή ασφάλεια και την κοινωνική ειρήνη και την πρόκληση ενόχλησης ή χωρίς λόγο ανησυχίας.
Η VODAFONE δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη και επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματός της σε περίπτωση παραβίασης από τον ΠΕΛΑΤΗ των όρων της παρούσας παραγράφου.
10.3. Η διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του εταιρικού δικτύου του ΠΕΛΑΤΗ (LAN) είναι αποκλειστική ευθύνη του ΠΕΛΑΤΗ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι ο μόνος υπεύθυνος για την προστασία τόσο των δικτύων του όσο και των συστημάτων του από ηλεκτρονικούς ιούς, δούρειους ίππους και οιαδήποτε άλλα προγράμματα που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στις συσκευές και τα δίκτυα.
10.4. Η VODAFONE προς προστασία των δικαιωμάτων της και των συμφερόντων του ΠΕΛΑΤΗ δύναται κατά την κρίση της να προβεί στη διακοπή/ φραγή των παρεχομένων προς αυτόν Υπηρεσιών εφ’ όσον λάβει την συναίνεση του ΠΕΛΑΤΗ ή εφ’ όσον υπάρχουν ενδείξεις για την τέλεση απάτης.

11.Vodafone - Δήλωση Ιδιωτικότητας για την Υπηρεσία Vodafone Temperature & Humidity Control
Η παρούσα δήλωση εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο η Vodafone επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα όσον αφορά την υπηρεσία Vodafone Temperature & Humidity Control για τους σκοπούς παροχής της εν λόγω Υπηρεσίας.
 
Τι είναι η Υπηρεσία Vodafone Temperature & Humidity Control
Η Υπηρεσία Vodafone Temperature & Humidity Control παρέχεται στον Πελάτη από την VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένης παρακολούθησης της λειτουργίας των επαγγελματικών ψυγείων του.
Η παρούσα Δήλωση Ιδιωτικότητας επεξηγεί τις πληροφορίες που συλλέγονται αναφορικά με την Υπηρεσία καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιηθούν.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας της Εταιρείας στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy.
 
Ποιοι είμαστε
Είμαστε η VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ανήκουμε στο Vodafone Group. Περισσότερα για εμάς στο Vodafone.gr.
Η έδρα της VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ βρίσκεται στην διεύθυνση Τζαβέλλα 1-3, 15321, Χαλάνδρι.
 
Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας
Η γνώμη σας έχει σημασία για εμάς. Εάν έχεις απορίες σχετικά με την Δήλωση Ιδιωτικότητας, μπορείς να επικοινωνήσεις στην ηλ. διεύθυνση: data.privacy.gr@vodafone.com.
 
Προσωπικές πληροφορίες που συλλέγουμε
Πληροφορίες που συλλέγουμε και σκοποί επεξεργασίας των δεδομένων
 
Στο πλαίσιο και για τους σκοπούς παροχής της εν λόγω Υπηρεσίας, η Vodafone συλλέγει τις παρακάτω πληροφορίες:

  • Πληροφορίες που απαιτούνται για την συμπλήρωση της Αίτησης Παροχής Υπηρεσίας, όπως επωνυμία, ονοματεπώνυμο νομίμου εκπροσώπου, ΑΦΜ, email, διεύθυνση, ονοματεπώνυμο και τηλεφωνο υπεύθυνου επικοινωνίας, όνομα και τηλέφωνο παραλήπτη εξοπλισμού). Σε περίπτωση που είστε ήδη συνδρομητής Vodafone απαιτείται η συμπλήρωση μέσω της Εφαρμογής στοιχείων όπως κινητό τηλέφωνο, Αριθμός Μητρώου και ΑΦΜ, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η Υπηρεσία στο λογαριασμό σας.

  • Πληροφορίες που απαιτούνται για την εγγραφή στην Εφαρμογή και τη δημιουργία λογαριασμού, όπως δεδομένα αυθεντικοποίησης (user name, password, email)

Πότε συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες
Συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες:

  • Όταν μας παρέχετε τα στοιχεία σας συμπληρώνοντας την αίτηση παροχής υπηρεσίας και δημιουργώντας λογαριασμό χρήστη στην Εφαρμογή.

Η Vodafone θα επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα:

  • Στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασης και της επιτέλεσης των όρων και προϋποθέσεων της μεταξύ μας συμφωνίας, με σκοπό την παροχή των αιτούμενων Υπηρεσιών.

Aποδέκτες των πληροφοριών
H Vodafone δύναται να κοινοποιήσει τις πληροφορίες σας μόνο σε κατάλληλα εξουσιοδοτημένους εργαζόμενούς της ή/και εξωτερικούς συνεργάτες που ενεργούν για λογαριασμό της, παρέχοντάς της υπηρεσίες στο πλαίσιο υλοποίησης της εν λόγω υπηρεσίας, όπως την θυγατρική της Vodafone εταιρεία Vodafone Innovus.
 Ενδέχεται να μοιραστούμε δεδομένα που έχουν συλλεχθεί όπως περιγράφεται στην Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας της Εταιρείας στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy για τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων.
 
Διεθνής μεταβίβαση δεδομένων
Για τους σκοπούς εκτέλεσης του παρόντος, η Vodafone δεν διαβιβάζει δεδομένα σας σε χώρες εκτός ΕΟΧ. Σε κάθε περίπτωση όμως, εάν η Vodafone αποστείλει τα δεδομένα σας σε χώρα εκτός ΕΟΧ, θα διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες είναι κατάλληλα προστατευμένες. Πάντοτε θα εξασφαλίζεται η ύπαρξη της κατάλληλης νομικής συμφωνίας, η οποία θα καλύπτει τις διαβιβάσεις δεδομένων. 
 
Πόσο κρατάμε τις προσωπικές πληροφορίες σας
Τα προσωπικά δεδομένα που υπόκεινται σε επεξεργασία διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργή η συναλλακτική σχέση, εκτός εάν υπάρχει νομική υποχρέωση ή έννομο συμφέρον ή οποιοσδήποτε νόμιμος λόγος για τη διατήρηση αυτών.
 
Διατηρώντας την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας
Η Vodafone λαμβάνει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφαλείας όπως προβλέπει ο νόμος και το πλαίσιο της επιχειρηματικής δραστηριότητας, για να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα από μη-εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, χρήση και κοινοποίηση. Κάνουμε τα πάντα για να διασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούμε μόνο τις προσωπικές πληροφορίες σας όπως περιγράφεται στην παρούσα δήλωση ιδιωτικότητας, και σεβόμαστε τις επιλογές σας. Συνεργαζόμαστε μόνο με παρόχους υπηρεσιών που δεσμεύονται εγγράφως να παρέχουν το ίδιο επίπεδο ασφάλειας πληροφοριών που χαρακτηρίζει την Vodafone.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς η Vodafone χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα σας και/ή διατηρεί την ασφάλεια των πληροφοριών σας, καθώς και σχετικά με δικαιώματα πρόσβασης σε και/ή διαγραφής των πληροφοριών, μπορείς να επικοινωνήσεις στο data.privacy.gr@vodafone.com.
 
Τα δικαιώματά σας
Παρακάτω παραθέτουμε λεπτομέρειες για το πώς μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά σας και τον τρόπο άσκησης των δικαιωμάτων σας μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας της Εταιρείας στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy.
 
Η Vodafone διασφαλίζει τα δικαιώματά σας σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και φροντίζει να σας διευκολύνει για να τα ασκήσετε. Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε:
 
Διόρθωση των προσωπικών δεδομένων, εάν είναι ανακριβή ή ελλιπή.
 
Πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα, δηλαδή να αιτηθείτε τη λήψη αντιγράφου των προσωπικών δεδομένων που διαθέτει η Vodafone.
 
Φορητότητα δεδομένων, δηλαδή να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία έχετε παράσχει σε εμάς, σε δομημένη, κοινή και μηχανικά αναγνώσιμη μορφή ή να ζητήσετε τη διαβίβασή τους σε τρίτο.
 
Διαγραφή προσωπικών δεδομένων, εκτός εάν η επεξεργασία των δεδομένων αυτών είναι απαραίτητη για την άσκηση του δικαιώματος ελευθερίας έκφρασης και ενημέρωσης, για την εκπλήρωση νομικής υποχρέωσης, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, για την άσκηση νομικών μας αξιώσεων ή για την υπεράσπισή μας έναντι νομικών αξιώσεων τρίτων.
 
Περιορισμό της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων μόνο για συγκεκριμένους σκοπούς, εφόσον αμφισβητείται η ορθότητα των δεδομένων ή η επεξεργασία δεν είναι νόμιμη.
 
Τέλος, εάν θεωρείτε ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά σας σχετικά με την επεξεργασία των  προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να προσφύγετε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Α.Π.Δ.Π.Χ.).

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group