Η σύνδεση στο δίκτυο της VODAFONE και η πρόσβαση στις παρεχόμενες Υπηρεσίες πραγματοποιείται μέσω της Κάρτας Συνδρομητή, που διατίθεται στο συνδρομητή σε φυσική (SIM) ή ηλεκτρονική μορφή (eSIM). Αναφορικά με την Κάρτα Συνδρομητή ισχύουν τα εξής:
H τιμή διάθεσης και αντικατάστασης της Κάρτας Συνδρομητή ακολουθεί τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της VODAFONE, ο οποίος είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα της VODAFONE (vodafone.gr). Κάθε Κάρτα Συνδρομητή συνοδεύεται από κωδικούς PIN1, PIN2, PUK1, PUK2, τους οποίους ο Συνδρομητής θα πρέπει να αποθηκεύσει σε ασφαλές μέρος. Για την ενεργοποίηση της Κάρτας Συνδρομητή σε ηλεκτρονική μορφή, παρέχεται από την VODAFONE κωδικός ενεργοποίησης σε μορφή QR και αντίστοιχα κωδικοί ασφαλείας PIN και PUK. Ο κωδικός ενεργοποίησης QR είναι μοναδικός για κάθε σύνδεση.
Η λειτουργία Κάρτας Συνδρομητή σε ηλεκτρονική μορφή (eSIM) απαιτεί συσκευή που να είναι συμβατή με την εν λόγω τεχνολογία και η οποία θα έχει επαρκή αποθηκευτικό χώρο για την αποθήκευση των ρυθμίσεων Δικτύου. H λίστα με τις εγκεκριμένες από την VODAFONE συμβατές συσκευές με δυνατότητα eSIM, είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της VODAFONE (vodafone.gr).
Για την ενεργοποίηση eSIM χρειάζεται σύνδεση με το internet. Για την επιτυχή εγκατάσταση του eSIM προφίλ στη συσκευή, ο Συνδρομητής θα πρέπει να ακολουθήσει τα βήματα που περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής του. Σε περίπτωση ανάγκης αλλαγής συσκευής θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση της eSIM κάρτας με άλλη κάρτα SIM σε φυσική μορφή ή ο Συνδρομητής να εγκαταστήσει εκ νέου το eSIΜ προφιλ του στη νέα συσκευή.
Σε περίπτωση παραδόσεως ελαττωματικής Κάρτας Συνδρομητή ή Εξοπλισμού, η VODAFONE ευθύνεται μόνο για την επισκευή ή αντικατάστασή τους εκτός εάν τα ελαττώματα αυτά οφείλονται σε υπαιτιότητα του Συνδρομητή.
Με την παράδοση της Κάρτας Συνδρομητή, ο Συνδρομητής αποκτά δικαίωμα χρήσης της Κάρτας και των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, σύμφωνα με παρόντες όρους. Ουδεμία άλλη χρήση της Κάρτας Συνδρομητή επιτρέπεται. Ο Συνδρομητής ευθύνεται για κάθε πλημμελή ή αντισυμβατική χρήση της Κάρτας Συνδρομητή ή του παρεχόμενου εξοπλισμού.
Κατά τις περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής της συσκευής ή του Κωδικού Ενεργοποίησης, ο συνδρομητής οφείλει να ενημερώσει αμέσως την VODAFONE στο 13830 αν πρόκειται για Οικιακό Πελάτη ή στο 1399 αν πρόκειται για Εταιρικό Πελάτη προκειμένου να απενεργοποιηθεί η eSIM. Σε κάθε περίπτωση ο συνδρομητής παραμένει υπεύθυνος για οποιαδήποτε χρήση των υπηρεσιών eSIM και των επικείμενων χρεώσεων όπως ορίζονται στον τιμοκατάλογο μέχρι και την ημερομηνία γνωστοποίησης.
Σε περίπτωση αιτήματος αντικατάστασης Κάρτας Συνδρομητή, o Συνδρομητής θα επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος, βάσει ισχύοντος τιμοκαταλόγου και θα ενεργοποιείται αυτόματα στη νέα Κάρτα Συνδρομητή φραγή εισερχομένων SMS για διάστημα 2 ωρών από την ενεργοποίηση της.
Κατά την αντικατάσταση Κάρτας Συνδρομητή ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην ενεργοποίηση, η οποία θα επηρεάσει τη δυνατότητα πρόσβασης του Συνδρομητή στις Παρεχόμενες Υπηρεσίες. Σε περίπτωση όπου η ενεργοποίηση της Κάρτας Συνδρομητή καθυστερήσει ή δεν ολοκληρωθεί λόγω συστημικής αδυναμίας ή λόγω ελλιπών ενεργειών του Συνδρομητή, η VODAFONE δεν φέρει καμία ευθύνη αποζημίωσης για απώλεια εισοδήματος ή κέρδους, απώλεια χρήσης των υπηρεσιών, χαμένες επιχειρηματικές ή χαμένες ευκαιρίες ή οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που δεν προκαλείται άμεσα από πράξεις ή παραλείψεις της ή γεγονότα δεν ήταν εύλογο να προβλεφθούν κατά την στιγμή σύναψης της σύμβασης. Αυτή η συμφωνία δεν επηρεάζει τα δικαιώματα που διατηρεί ο συνδρομητής ως καταναλωτής.