1. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Οι παρόντες όροι χρήσης διέπουν την συμβατική σας σχέση, ως πελάτη, με την VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚOINΩΝΙΩΝ, με έδρα Τζαβέλλα 1-3, 15231 Χαλάνδρι, η οποία παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών με το διακριτικό σήμα VODAFONE (εφεξής «VODAFONE»). Αποτελούνται από τους όρους χρήσης της κάρτας συνδρομητή Smart SIM (γνωστή και ως V-Sim) και τον Οδηγό Χρεώσεων Vodafone Smart Tech, που καλύπτουν τις χρεώσεις συνδεσιμότητας που παρέχονται με την Smart SIM, τον τρόπο χρήσης και τη χρήση εκτός Ελλάδας. Οι όροι χρήσης δεν καλύπτουν τις συσκευές που συνδέονται με την Smart SIM ή τις σχετικές εφαρμογές, καθώς αυτά υπόκεινται σε ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις.
Η χρήση της κάρτας Smart SIM προϋποθέτει την αποδοχή των Γενικών Όρων παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ή των Όρων παροχής προπληρωμένων ηλεκτρονικών κινητών υπηρεσιών αντίστοιχα.
Σας καλούμε να διαβάσετε την Πολιτική περί Προστασίας της Ιδιωτικότητας που τηρούμε σχετικά με τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων.
2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ
Για τη χρήση της Smart SIM χρειάζεσθε: (i) μία συμβατή «έξυπνη» συσκευή (η οποία πωλείται ξεχωριστά), (ii) κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας VODAFONE (ή σε περίπτωση περιαγωγής στην Ευρώπη, κάλυψη από την VODAFONE ή από τους συνεργάτες μας, (iii) μία συσκευή κινητής τηλεφωνίας, όπου θα βρίσκεται εγκατεστημένη η εφαρμογή Vodafone Smart (γνωστή και ως V by Vodafone) και (iv) είτε (α) μία σύνδεση συμβολαίου κινητής τηλεφωνίας VODAFONE που επιτρέπει την επιβολή επιπλέον χρεώσεων στο λογαριασμό του συνδρομητή ή μια σύνδεση VODAFONE Καρτοκινητής ή Καρτοπρογράμματος που έχει επαρκές υπόλοιπο. Σας επισημαίνουμε ότι για ορισμένες «έξυπνες» συσκευές απαιτείται η εφαρμογή τρίτου προμηθευτή, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής και να εμφανισθούν τα δεδομένα από την «έξυπνη» συσκευή.
Επισημαίνεται ότι μη συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της VODAFONE δεν μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν την Smart SIM. Προγραμματίζεται η επέκταση της χρήσης και σε μη συνδρομητές VODAFONE στο μέλλον.
3. ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΤΗΣ Smart SIM
Θα πρέπει να καταχωρίσετε την Smart SIM, είτε μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart είτε μέσω της διαδικασίας καταχώρισης Smart SIM στην εφαρμογή της έξυπνης συσκευής σας. Εάν είστε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας Vodafone, η Smart SIM θα καταχωρηθεί στον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε το κατάλληλο για την συσκευή σας πρόγραμμα, για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την συνδεσιμότητα. Για να απενεργοποιήσετε μία Smart SIM από την συσκευή σας, χρησιμοποιήστε απλά την εφαρμογή Vodafone Smart.
Επισημαίνεται ότι μη συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της VODAFONE δεν μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν την Smart SIM. Προγραμματίζεται η επέκταση της χρήσης και σε μη συνδρομητές VODAFONE στο μέλλον.
4. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ
Η χρήση της Smart SIM προϋποθέτει μηνιαία συνδρομή, η οποία ανανεώνεται αυτόματα κάθε μήνα, εκτός εάν καταγγελθεί (βλ. τον όρο «Δικαίωμα Καταγγελίας» στους παρόντες Όρους Χρήσης). Παρακαλούμε όπως επιλέξετε το κατάλληλο Πρόγραμμα συνδρομής για την συσκευή που επιθυμείτε να συνδέσετε. Η συνδρομή σας θα χρεώνεται ως εξής: (α) είτε θα προστίθεται στον μηνιαίο λογαριασμό σας κινητής τηλεφωνίας VODAFONE ή θα αφαιρείται το αντίστοιχο μηνιαίο τέλος συνδρομής από το διαθέσιμο υπόλοιπο, (β) είτε, εάν δεν είστε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας VODAFONE, θα χρεώνεται στην πιστωτική/ χρεωστική σας κάρτα. Η χρέωση για τον πρώτο μήνα θα πραγματοποιηθεί μόλις ενεργοποιήσετε την έξυπνη συσκευή σας (και κατόπιν, μηνιαία). Το κόστος θα προκαταβάλλεται μηνιαία. Μπορείτε να ενημερώνεστε για την ημερομηνία ανανέωσης της συνδρομής σας μέσα από την εφαρμογή Vodafone Smart. Αν είστε πελάτης συμβολαίου, η συνδρομή θα προστίθεται στον αντίστοιχο λογαριασμό ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης της σύνδεσής σας. Αν είστε πελάτης καρτοκινητής ή καρτοπρογράμματος Vodafone, το ποσό θα αφαιρείται από το υπόλοιπό σας κατά την ημερομηνία ανανέωσης.
ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Το Πρόγραμμά σας περιλαμβάνει δεδομένα, ο όγκος των οποίων έχει προκαθοριστεί ανάλογα με τις ανάγκες επικοινωνίας της έξυπνης συσκευής της επιλογής σας. Συνεπώς, το Πρόγραμμα αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη έξυπνη συσκευή.
Η Smart SIM μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλη έξυπνη συσκευή που επιδέχεται Smart SIM, όμως σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύουν διαφορετικές προϋποθέσεις και θα πρέπει να αλλάξετε συνδρομή (βλ. όρο «Αλλαγή Συνδρομής/ Νέα Έξυπνη Συσκευή» των παρόντων Όρων Χρήσεως).
5. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ
Δεν επιτρέπεται η χρήση της Smart SIM για άλλο σκοπό πέρα από τη χρήση για τις προκαθορισμένες λειτουργίες της έξυπνης συσκευής και ιδίως για το σκοπό της σύνδεσης με το διαδίκτυο.
Η Smart SIM δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με συσκευές κινητής τηλεφωνίας, tablet, laptop ή άλλες συσκευές που λειτουργούν με Wi-Fi. Η Smart SIM ενδέχεται να μη λειτουργεί με ορισμένες έξυπνες συσκευές. Οι συμβατές έξυπνες συσκευές θα είναι διαθέσιμες προς ενημέρωσή σας στον διαδικτυακό τόπο v.vodafone.com/gr.
Η Smart SIM υποστηρίζει τη χρήση σε ορισμένες χώρες του εξωτερικού, όμως ενδέχεται να υπάρχουν χώρες όπου η χρήση δεν υποστηρίζεται (βλ. όρο «Χρήση στο Εξωτερικό» των παρόντων Όρων Χρήσεως).
Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερες κάρτες Smart SIM ή οι συμβατές έξυπνες συσκευές Smart SIM μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart στη συσκευή κινητής τηλεφωνίας, οι αντίστοιχες μηνιαίες συνδρομές θα επιβαρύνουν βάσει της ανωτέρω περιγραφόμενης διαδικασίας τη σύνδεσή σας κινητής τηλεφωνίας.
Η Smart SIM προορίζεται αυστηρά για προσωπική, και όχι εμπορική, χρήση.
6. ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Όταν βρίσκεστε εκτός Ελλάδας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Smart SIM στις εξής χώρες χωρίς επιπλέον χρέωση: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Smart SIM δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες χώρες πέρα από τις ανωτέρω αναφερόμενες. Επιπλέον, ορισμένες συσκευές δεν μπορούν να υποστηρίξουν την διεθνή περιαγωγή. Επειδή η διαθεσιμότητα συσκευών ενδέχεται να μεταβάλλεται από καιρό εις καιρόν, παρακαλείσθε να ελέγχετε τη δυνατότητα λειτουργίας της κατά την περιαγωγή με τον τρίτο πάροχο (προμηθευτή) της έξυπνης συσκευής σας ή στην εφαρμογή Vodafone Smart.
7. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η χρήση της Smart SIM προϋποθέτει μηνιαία συνδρομή, η οποία ανανεώνεται αυτόματα μηνιαίως, εάν δεν έχει προηγουμένως καταγγελθεί. Η δήλωση καταγγελίας μπορεί να γίνει οποτεδήποτε. Για να έχει ισχύει η καταγγελία στο τέλος του τρέχοντος συμβατικού μήνα, πρέπει η καταγγελία να γίνει το αργότερο 48 ώρες πριν από την έναρξη του επόμενου συμβατικού μήνα. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης και ανανέωσης του συμβατικού μήνα μπορείτε να ενημερώνεστε από την εφαρμογή Vodafone Smart, καθώς ενδέχεται να διαφέρει από τον κύκλο τιμολόγησης της σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας που διαθέτετε και εξαρτάται από την ημερομηνία ενεργοποίησης της μηνιαίας συνδρομής της Smart SIM. Σε αντίθετη περίπτωση, η καταγγελία θα έχει ισχύ στο τέλος του επόμενου συμβατικού μήνα.
Μετά την άσκηση του δικαιώματος καταγγελίας, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την έξυπνη συσκευή σας μέχρι τη στιγμή που θα έχει ισχύ η καταγγελία.
Η καταγγελία μπορεί να ασκηθεί ως εξής: μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart ή μέσω του v.vodafone.com/gr επικοινωνώντας με έναν εκπρόσωπό μας στο +302104276248, καθημερινά από 07:30-23:30.
8. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Στην περίπτωση που η σύμβασή σας με την VODAFONE για την Smart SIM αποτελεί «εξ αποστάσεως σύμβαση» ή «σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος», κατά τα οριζόμενα στον Ν.2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης του ως άνω Νόμου δεν ισχύει μετά την ενεργοποίηση των συμφωνημένων υπηρεσιών. Ειδικότερα, συμφωνείτε ρητά στην εκτέλεση της παρούσας σύμβασης (ήτοι στην ενεργοποίηση των υπηρεσιών της Smart SIM) πριν την πάροδο του χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δικαιούστε να υπαναχωρήσετε κατά τα οριζόμενα στον Ν.2251/1994 και αναγνωρίζετε ότι θα απολέσετε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως, ήτοι μόλις ενεργοποιηθεί η κάρτα Smart SIM.
9. ΧΡΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Όλα τα Προγράμματα Smart SIM έχουν δημιουργηθεί για συγκεκριμένες έξυπνες συσκευές ανάλογα με τις ανάγκες επικοινωνίας της εκάστοτε συσκευής.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε ή να διακόψουμε το Πρόγραμμά σας, όταν χρησιμοποιείτε την Smart SIM για σκοπούς άλλους πέραν από τους προβλεπόμενους (π.χ. χρησιμοποιείτε την Smart SIM για πλοήγηση στο διαδίκτυο μέσω διαφορετικού τερματικού εξοπλισμού) ή όταν έχετε επιλέξει ένα Πρόγραμμα συνδρομής που δεν είναι συμβατό με τις ανάγκες επικοινωνίας της συσκευής και κατ’ επέκταση διαπιστώνουμε υπέρβαση στην κατανάλωση δεδομένων σε σχέση με τον προβλεπόμενο όγκο χρήσης δεδομένων του Προγράμματος. Αυτό συμβαίνει όταν, για παράδειγμα, λανθασμένα δηλώνετε κατά την εγγραφή σας κατηγορία συσκευής με χαμηλή κατανάλωση δεδομένων, ωστόσο εσείς θα την χρησιμοποιείτε σε μία άλλη συσκευή με υψηλότερη κατανάλωση δεδομένων.
Σε περίπτωση που αναγνωρισθεί υπερβολική χρήση θα λάβετε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart. Κατόπιν θα πρέπει να ελέγξετε ότι χρησιμοποιείτε το σωστό Πρόγραμμα και, εάν κριθεί απαραίτητο, να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εάν δεν προβείτε σε καμία πράξη, ενδέχεται να καταγγελθεί η Smart SIM σας και θα πρέπει να συνάψετε νέα συνδρομή. Εάν δεν έχετε την εφαρμογή Vodafone Smart ή έχετε διαγράψει την εφαρμογή, δεν θα μπορείτε να λαμβάνετε σχετικές ειδοποιήσεις.
Η χρήση δεδομένων για την επικοινωνία της Smart SIM με την εφαρμογή Vodafone Smart στη συσκευή κινητής τηλεφωνίας υπόκειται στους Γενικούς Όρους και προϋποθέσεις χρήσης Συμβολαίου ή Καρτοκινητής αντίστοιχα, αναφορικά με την εφαρμογή Πολιτικής Ορθής Χρήσης για τη συνολική κατανάλωση δεδομένων και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο.
10. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ/ ΝΕΑ ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΗ
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Smart SIM σε μία άλλη έξυπνη συσκευή, χωρίς απαραίτητα να αλλάξετε το επιλεχθέν Πρόγραμμά σας. Όμως, εάν χρησιμοποιήσετε την Smart SIM σε μία έξυπνη συσκευή, για την οποία προβλέπεται κάποιο διαφορετικό Πρόγραμμα, ενδέχεται να λάβετε ειδοποίηση, ότι η χρήση είναι μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη και συνεπώς πρέπει να αλλάξετε το Πρόγραμμά σας. Μπορείτε να καταγγείλετε το υφιστάμενο Πρόγραμμά σας (σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο όρο «Δικαίωμα καταγγελίας» των παρόντων Όρων Χρήσης) και να επανενεργοποιήσετε την ίδια κάρτα Smart SIM σε διαφορετικό Πρόγραμμα. Θα λάβετε ειδοποίηση για ενδεχόμενη απενεργοποίηση της Smart SIM σας, εάν διαπιστωθεί υπερβολική χρήση και αδυναμία να αλλάξετε το Πρόγραμμά σας.
Μη εξουσιοδοτημένες έξυπνες συσκευές:
Επισημαίνεται ότι η συνδρομή σας επί πληρωμή παραμένει ενεργή και αμετάβλητη, ακόμη και όταν αναγνωρίζεται μία μη εξουσιοδοτημένη έξυπνη συσκευή. Η Smart SIM δεν λειτουργεί στις μη εξουσιοδοτημένες έξυπνες συσκευές, ενδέχεται όμως να λειτουργεί σε κάθε άλλη εξουσιοδοτημένη έξυπνη συσκευή. Η συνδρομή σας θα παρατείνεται αυτομάτως, μέχρι να καταγγελθεί από εσάς.
11. ΚΛΟΠΗ ‘Η ΑΠΩΛΕΙΑ
Σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας της Smart SIM σας, πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να διακόψουμε της υπηρεσίες μας και να εμποδίσουμε τρίτους από το να τις χρησιμοποιούν.
12. ΔΙΑΚΟΠΗ/ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ
Διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε ή να διακόψουμε την παροχή υπηρεσιών προς εσάς, εάν:
Δεν προβαίνετε σε εμπρόθεσμη καταβολή των οφειλών σας,
Παραβιάσετε κάποιον όρο της παρούσας σύμβασης,
Έχουμε την πεποίθηση ότι η συσκευή σας ή οι υπηρεσίες χρησιμοποιούνται με τρόπο που δεν επιτρέπεται από εμάς ή με τρόπο που ενδέχεται να βλάψει ή να επηρεάσει τη λειτουργία του δικτύου μας.
Μας ζητηθεί από δικαστικές, ρυθμιστικές ή άλλες αρμόδιες αρχές ή εάν αυτό απαιτηθεί εκ του νόμου.
Εάν βρισκόμαστε σε διαρκή αδυναμία να σας παρέχουμε την υπηρεσία
13. ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ
Η πολιτική περί προστασίας της ιδιωτικότητας που τηρούμε αποτυπώνει πως εμείς και οι συνδεδεμένες με εμάς εταιρείες ενδέχεται να χρησιμοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα για την παροχή της υπηρεσίας. Μπορείτε να βρείτε τη σχετική πολιτική εδώ.
14. ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ/ ΕΚΧΩΡΗΣΗ
Δεν μπορείτε να μεταβιβάσετε ή να εκχωρήσετε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας που απορρέουν από την παρούσα, χωρίς την έγγραφη έγκριση της VODAFONE. Η VODAFONE δύναται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από την παρούσα σε οποιονδήποτε τρίτο, εφόσον το κρίνει αναγκαίο για την λειτουργία της σύμβασης και την παροχή των σχετικών υπηρεσιών.
15. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ (“Powered by”)
Οι παρόντες επιπρόσθετοι όροι ισχύουν, στην περίπτωση που αγοράσετε μία έξυπνη συσκευή, η οποία πωλείται με μία Smart SIM (είτε βρίσκεται ήδη ενσωματωμένη ή απλώς συνοδεύει το προϊόν). Τα προϊόντα αυτά ονομάζονται «Powered by». Οι υπηρεσίες στις οποίες αποκτάτε πρόσβαση για να χρησιμοποιήσετε τα «Powered by» προϊόντα παρέχονται από τρίτους παρόχους υπηρεσιών. Οι υπηρεσίες αυτές ενδέχεται να διέπονται από ειδικούς όρους, πολιτικές περί προστασίας της ιδιωτικότητας και προαπαιτούμενα.
Εγγραφή – Θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε την εφαρμογή κινητού τηλεφώνου του τρίτου παρόχου υπηρεσιών και να εγγραφείτε σε αυτήν. Λεπτομέρειες σχετικά θα συνοδεύουν την συσκευή σας.
Ενδεικτικά, τα προϊόντα “Powered by” είναι:
TCLMOVE Watch (V-Kids Watch)
Η λίστα των προϊόντων ενδέχεται να τροποποιηθεί ή να εμπλουτιστεί. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερώνεστε για τα προιόντα στο https://eshop.v.vodafone.com/GR.
ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι παρόντες Όροι Χρήσης διέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία. Οποιαδήποτε διαφορά θα ανακύπτει μεταξύ μας, εφόσον δεν επιλύεται με φιλικό διακανονισμό ή με διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφοράς μέσω διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή ή/και άλλου φορέα σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα διαδικασία, θα επιλύεται από τα κατά νόμον αρμόδια Δικαστήρια. Εφόσον η σύμβαση έχει συναφθεί μέσω διαδικτύου ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου, μπορείτε να υποβάλετε την τυχόν διαφορά σας, σε διαδικασία επίλυσης μέσω της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) που εξυπηρετεί όλες τις χώρες της ΕΕ εδώ.
16. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ
Online: https://v.vodafone.com/gr/help-and-support
Εντός Ελλάδος: +3013830
VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ,
με έδρα Τζαβέλλα 1-3, 15231, Χαλάνδρι.