Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Vodafone Business Marketplace – Όροι Χρήσης Υπηρεσίας

Αρχική
Vodafone Ελλάδος
Όροι Χρήσης
Vodafone Business Marketplace – Όροι Χρήσης Υπηρεσίας
Vodafone Business
Vodafone Business Marketplace – Όροι Χρήσης Υπηρεσίας
20/03/2020

Εισαγωγή

1. Το Vodafone Business Marketplace είναι ένας ιστότοπος που επιτρέπει στον Πελάτη και / ή στους Χρήστες να αγοράζουν Εφαρμογές στο πλαίσιο του λογισμικού ως υπηρεσίας. Το Vodafone Business Marketplace είναι ένας ιστότοπος μέσω του οποίου η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «VODAFONE-PANAFON» (ΑΦΜ: 094349850 – Αρ. ΓΕΜΗ: 000828201000) (η «Vodafone») παρέχει στον Πελάτη πρόσβαση σε διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων (ενδεικτικά) εφαρμογών, πόρων, λογισμικού και εμπορευμάτων (το «Περιεχόμενο») και παρέχει στον Πελάτη τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τον αριθμό των αδειών χρήσης για το εν λόγω Περιεχόμενο. Με τον όρο «Υπηρεσία» ή «Υπηρεσίες» στους παρόντες Ειδικούς Όρους Υπηρεσίας νοείται το Vodafone Business Marketplace, συμπεριλαμβανομένου του συνόλου του Περιεχομένου που διατίθεται μέσω αυτού.

2. Πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά των Προϊόντων / Υπηρεσιών διατίθενται για συμβουλές στη διεύθυνση https://www.vodafone.gr/business

3. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η αγορά προϊόντων μέσω του Vodafone Business Marketplace προϋποθέτει την αποδοχή αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων, του παραρτήματος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και άλλων συναφών στοιχείων, καθώς και των Όρων και Προϋποθέσεων και των Πολιτικών Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων τρίτων προμηθευτών.
 

Λογαριασμός στο Vodafone Business Marketplace

1. Ο Πελάτης πρέπει να ακολουθήσει τον σύνδεσμο www.vodafone.gr/marketplace-registration/ για να εγγραφεί στην υπηρεσία Vodafone Business Marketplace.

2. Για να εγγραφεί, απαιτείται ο Πελάτης να καταχωρήσει τον αρό της κινητής σύνδεσής του Vodafone καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου για τις αγορές στο Vodafone Business Marketplace (όνομα, email και τηλέφωνο).

3. Μετά την εγγραφή, ο υπεύθυνος για τις αγορές στο Vodafone Business Marketplace θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα διαπιστευτήρια (όνομα χρήστη και προσωρινό κωδικό πρόσβασης), τα οποία πρέπει να τροποποιηθούν κατά την πρώτη πρόσβαση στο λογαριασμό.

4. Η Vodafone εξουσιοδοτεί μόνο ένα λογαριασμό ανά Πελάτη, αλλά επιτρέπει τη δημιουργία από τον Πελάτη πολλών υπο-λογαριασμών για τους Χρήστες του.

5. Ο Πελάτης θα έχει λογαριασμό διαχειριστή, ο οποίος θα επιτρέπει την έγκριση των αγορών του Χρήστη.

6. Ο Πελάτης ή / και ο Χρήστης (ες) εγγυώνται την ορθότητα, την πληρότητα και την επικαιρότητα των υποβαλλόμενων πληροφοριών, καθώς και την υποχρέωση να μην χρησιμοποιούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ονόματα ή / και χρήστες που περιέχουν προσβλητικές λέξεις. Εάν η υποβληθείσα πληροφορία αποδειχθεί λανθασμένη, ελλιπής ή ξεπερασμένη ή ακόμα και περιέχει προσβλητικές λέξεις στη Vodafone, ενδέχεται να εμποδίσει την πρόσβαση του Πελάτη ή / και του Χρήστη στο Vodafone Business Marketplace.

7. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για όλη τη δραστηριότητα του λογαριασμού του και συμφωνεί να διατηρεί πάντα την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα του κωδικού του. Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις πράξεις που πραγματοποιούνται από αυτόν στο πλαίσιο του Vodafone Business Marketplace, συγκεκριμένα στο λογαριασμό του και ακόμη και μέσω του Χρήστη.

8. Όταν η χρήση του Vodafone Business Marketplace από τον Πελάτη μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να επηρεάσει την ασφάλεια και την κανονική λειτουργία του, η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την πρόσβαση.

9. Ο Πελάτης και / ή ο Χρήστης (οι) δεν επιτρέπεται να μοιράζονται, να εκχωρούν ή να επιτρέπουν τη χρήση του λογαριασμού τους ή του κωδικού πρόσβασής τους από οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον ίδιο. 10. Ο Πελάτης και / ή ο Χρήστης δηλώνει ότι θα ειδοποιήσει αμέσως την Vodafone εάν λάβει γνώση οποιασδήποτε μη εξουσιοδοτημένης χρήσης ή οποιασδήποτε παραβίασης της ασφάλειας που σχετίζεται με το λογαριασμό του.
 
 
Χρήση του Vodafone Business Marketplace

1. Όταν η χρήση του Vodafone Business Marketplace από τον Χρήστη μπορεί με οποιονδήποτε τρόπο να επηρεάσει την ασφάλεια και την κανονική λειτουργία του, η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την πρόσβαση καθώς και σε περίπτωση διατήρησης και συντήρησης δικτύου , και άλλους ισχύοντες νομικούς κανόνες.

2. Είναι ευθύνη του Πελάτη να διασφαλίσει ότι ο Χρήστης συμμορφώνεται με όλες τις υποχρεώσεις που περιέχονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, όλες τις ισχύουσες νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις, συγκεκριμένα όσον αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων και άλλες νομοθετικές διατάξεις ισχύουν, για τυχόν ζημιά ή απώλεια που προκύπτει από αυτό στην Vodafone, δίνοντάς της δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, αν υπάρχει.
 

Οι υπηρεσίες στο Vodafone Business Marketplace

Έναρξη και διάρκεια: Η Υπηρεσία ξεκινά κατά την πρώτη χρονικά από τις εξής ημερομηνίες: (i) την ημερομηνία κατά την οποία η Παραγγελία για τις Υπηρεσίες καθίσταται δεσμευτική ή (ii) την Ημερομηνία Έναρξης Ισχύος της Σύμβασης. Κατόπιν τούτου, συνεχίζεται (i) εωσότου ο Πελάτης παύσει να έχει συνδρομή εν ισχύ για οποιοδήποτε Περιεχόμενο· ή (ii) έως την καταγγελία σύμφωνα με τη Σύμβαση, όποιο από τα δύο επέλθει πρώτο.
 
               
Ειδικοί όροι χρήσης των υπηρεσιών

(α)          Εκτός εάν άλλως ειδικώς ορίζεται, το Περιεχόμενο προορίζεται για χρήση από τον Πελάτη ή την επιχείρηση του Πελάτη.

(β)          Το Περιεχόμενο περιλαμβάνει Εφαρμογές και μπορεί να περιέχει συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων. Η αγορά πρόσβασης σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες τρίτων υπόκειται σε όρους χρήσης τους οποίους ο Πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να εξετάσει και να αποδεχτεί πριν προχωρήσει στη συναλλαγή της αγοράς. Ο Πελάτης τηρεί τους εφαρμοστέους όρους χρήσης της εταιρείας ανάπτυξης ή τις συμβάσεις άδειας χρήσης τελικού χρήστη που σχετίζονται με τα εν λόγω προϊόντα και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των Όρων Άδειας Χρήσης Τρίτου Παρόχου που περιλαμβάνονται στους παρόντες Ειδικούς Όρους Υπηρεσίας.

(γ)          Το Περιεχόμενο που παρέχεται στο Vodafone Business Marketplace διατίθεται από Τρίτους Παρόχους, και η Vodafone και ο Υπεργολάβος Πλατφόρμας δεν φέρουν ευθύνη για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εν λόγω τρίτων. Επιπλέον, η συμπερίληψη Εφαρμογών ή συνδέσμων προς ιστότοπους τρίτων δεν υποδηλώνει ότι αυτά υποστηρίζονται από τη Vodafone και, παρεκτός εάν ορίζεται ρητά αλλού, η Vodafone δεν φέρει καμία ευθύνη για υλικό τρίτων το οποίο περιλαμβάνεται στις Εφαρμογές ή προς το οποίο παρέχεται σύνδεσμος μέσω των Υπηρεσιών.

(δ)          Η παροχή του Περιεχομένου μέσω των Υπηρεσιών δεν συνιστά παραχώρηση ή παραίτηση από οποιοδήποτε δικαίωμα των κατόχων δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας.

(ε)          Η τιμολόγηση του Περιεχομένου μπορεί να επικαιροποιείται κατά διαστήματα. Ο Πελάτης θα πρέπει να ελέγχει και να διαβάζει τους όρους που διατίθενται μέσω των Υπηρεσιών προκειμένου να διασφαλίζει ότι έχει την πλέον πρόσφατη ενημέρωση.

(στ)        Εάν η Vodafone παύσει να είναι εξουσιοδοτημένη για την παροχή των Υπηρεσιών, για παράδειγμα κατόπιν καταγγελίας σύμβασης μεταξύ της Vodafone και Τρίτου Παρόχου, η Vodafone μπορεί να καταργήσει το σχετικό Περιεχόμενο με άμεση έναρξη ισχύος, αποστέλλοντας γραπτή ειδοποίηση προς τον Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, η Vodafone θα προβεί σε πίστωση των Τελών που καταβλήθηκαν προκαταβολικά για το καταργηθέν Περιεχόμενο και αφορούν την περίοδο κατόπιν της κατάργησης, χωρίς να θίγονται τα δικαιώματα του Πελάτη δυνάμει της παρούσας Σύμβασης.

 
Διαθεσιμότητα υπηρεσιών

(α)          Η Vodafone καταβάλλει εύλογες προσπάθειες για την παροχή των Υπηρεσιών και του Περιεχομένου του Τρίτου Παρόχου στον Πελάτη, ωστόσο η Vodafone δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι οι εν λόγω Υπηρεσίες ή το εν λόγω Περιεχόμενο θα είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα.

(β)          H Vodafone μπορεί να περιορίσει ή να αναστείλει την πρόσβαση στις Υπηρεσίες για λειτουργικούς λόγους, μεταξύ άλλων: (i) προκειμένου να πραγματοποιήσει συντήρηση ή δοκιμές· (ii) όταν είναι αναγκαία η διαφύλαξη της ασφάλειας και ακεραιότητας των Υπηρεσιών του Τρίτου Παρόχου ή του Vodafone Business Marketplace ή η μείωση της συχνότητας επέλευσης περιστατικών απάτης· ή (iii) για την εισαγωγή νέου Περιεχομένου.
 
Καμία Εγγύηση: Οι Υπηρεσίες παρέχονται στον Πελάτη «ως έχουν» και η Vodafone (για ίδιο λογαριασμό ή για λογαριασμό του Υπεργολάβου Πλατφόρμας) δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, όσον αφορά την ικανοποιητική ποιότητα, καταλληλότητα για συγκεκριμένο σκοπό, αξιοπιστία, έγκαιρη παροχή, ακρίβεια, πληρότητα, ασφάλειά τους ή για το ότι είναι απαλλαγμένες από σφάλματα.
 

Χρήση υπηρεσιών τρίτων

(α)          Ο Πελάτης δεν χρησιμοποιεί Υπηρεσίες Τρίτου Παρόχου για σκοπούς που η Vodafone (εφόσον ενεργεί εύλογα) θεωρεί ότι είναι καταχρηστικοί, ότι συνιστούν ενόχληση ή ότι είναι παράνομοι ή δόλιοι.

(β)          Σε περίπτωση που ένας συγκεκριμένος Χρήστης παραβιάζει τους εφαρμοστέους Όρους Περιεχομένου ή προβαίνει σε πράξεις που έχουν ως συνέπεια την παραβίαση εκ μέρους του Πελάτη των υποχρεώσεών του δυνάμει της Σύμβασης, η Vodafone δικαιούται να αναστείλει τη χρήση των Υπηρεσιών Τρίτου Παρόχου από τον εν λόγω Χρήστη. Η Vodafone ενημερώνει τον Πελάτη για την πρόθεσή της να προβεί στην εν λόγω ενέργεια εφόσον αυτό είναι ευλόγως εφικτό, παρέχοντάς του τη δυνατότητα να αποκαταστήσει την εικαζόμενη παραβίαση (εφόσον επιδέχεται αποκατάστασης), αλλιώς η Vodafone ενημερώνει τον Πελάτη μόλις αυτό καταστεί εύλογα εφικτό μετά την αναστολή. Το δικαίωμα αναστολής ισχύει μόνο κατά την περίοδο παραβίασης, ωστόσο η αποκατάσταση της πρόσβασης στις Υπηρεσίες του Τρίτου Παρόχου μπορεί να υπόκειται σε καταβολή Τέλους επανασύνδεσης από τον Πελάτη.

(γ)          Κατά το διάστημα αναστολής, ο Πελάτης εξακολουθεί να καταβάλλει το σύνολο των Τελών που οφείλονται όσον αφορά τις ανασταλείσες Υπηρεσίες Τρίτου Παρόχου.
 

Καθήκοντα πελατών / χρηστών

1. Ο Πελάτης και / ή ο Χρήστης (Χρήστες) δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν το Vodafone Business Marketplace για σκοπούς άλλους από εκείνους για τους οποίους προορίζεται, δηλαδή για παράνομους σκοπούς.

2. Ο Πελάτης ή / και ο Χρήστης (οι) αναλαμβάνουν την υποχρέωση να μην δημιουργούν, αντιγράφουν, αναπαράγουν, τροποποιούν ή χρησιμοποιούν με άλλο τρόπο οποιοδήποτε περιεχόμενο από το Vodafone Business Marketplace.

3. Ο Πελάτης ή / και ο Χρήστης δεσμεύεται επίσης να μην αποστέλλει σε τρίτους ούτε να δημοσιοποιεί, να διανέμει ή να προβάλει οποιουδήποτε περιεχομένου από το Vodafone Business Marketplace χωρίς προηγούμενη και ρητή εξουσιοδότηση της Vodafone.

4. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη λήψη της απαραίτητης πρόσβασης στο δίκτυο δεδομένων, προκειμένου να χρησιμοποιήσει το Vodafone Business Marketplace. Για τη χρήση του καταστήματος Vodafone Business Marketplace ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις και αμοιβές δικτύου δεδομένων και ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την καταβολή τέτοιων τελών και τελών. Ο Πελάτης είναι επίσης υπεύθυνος για τον απαραίτητο εξοπλισμό για την πρόσβαση και τη χρήση του Vodafone Business Marketplace. Το Vodafone Business Marketplace μπορεί να υποστεί βλάβες και καθυστερήσεις εγγενείς στη χρήση του Διαδικτύου και των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Η Vodafone δεν εγγυάται ότι το Vodafone Business Marketplace ή οποιοδήποτε τμήμα του θα λειτουργήσει σε συγκεκριμένη συσκευή.

 
Ευθύνες της Vodafone

1. Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ της Vodafone και του Πελάτη εκτός από τη διαθεσιμότητα του καταστήματος Vodafone Business Marketplace, όπως προβλέπεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.

2. Η Vodafone δεν ευθύνεται με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά χωρίς περιορισμό για (i) τυχόν αποτυχίες ή διακοπές στη λειτουργία του Vodafone Business Marketplace και την αδυναμία πρόσβασης, (ii) για τυχόν ζημιές που μπορεί να προκύψουν από την αδυναμία πρόσβασης και χρήσης του Vodafone Business Marketplace. (iii) τυχόν ζημιές που μπορεί να προκύψουν από την ακατάλληλη λειτουργία του Vodafone Business Marketplace, είτε λόγω αποτυχίας υπολογιστή, ιών ή οτιδήποτε προκαλεί παρεμβολές στο σύστημα.

3. Η Vodafone δεν ευθύνεται για τυχόν αποτυχίες, ελαττώματα ή καθυστερήσεις που οφείλονται σε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες περιπτώσεις: (α) Ο Πελάτης ή / και ο Χρήστης έχουν καταχωρήσει λανθασμένα δεδομένα ή άλλες πληροφορίες κατά την παραγγελία από το Vodafone Business Marketplace. (β) Ο εξοπλισμός του Πελάτη αποσυνδέεται, χωρίς δίκτυο ή, για οποιονδήποτε άλλο λόγο, δεν είναι διαθέσιμος: (γ) Η σύνδεση του Πελάτη δεν έχει επαρκή και επαρκή ταχύτητα για την σωστή προβολή του περιεχομένου. (δ) Οποιαδήποτε άλλη αιτία πέραν του ελέγχου της Vodafone.

 
Δικαιώματα και άδεια χρήσης

1. Με την επιφύλαξη της αποδοχής από τον Πελάτη αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων, η Vodafone προσφέρει στον Πελάτη και στους Χρήστες του περιορισμένη, μη αποκλειστική, μη μεταβιβάσιμη, ανακλητή και μη μεταβιβάσιμη άδεια χρήσης για: (i) χρήση προσωπική και μη εμπορική · και (ii) για να αποκτήσει ο Πελάτης πρόσβαση και να χρησιμοποιήσει το Vodafone Business Marketplace αποκλειστικά για τους σκοπούς που περιγράφονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Οποιαδήποτε δικαιώματα δεν κατοχυρώνονται ρητά στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις επιφυλάσσονται από τη Vodafone.

2. Όλα τα δικαιώματα στο Vodafone Business Marketplace είναι και παραμένουν ιδιοκτησία της Vodafone. Ούτε οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις ούτε η χρήση του Vodafone Business Marketplace από τον Πελάτη ή / και από τους Χρήστες, του παραχωρούν δικαιώματα: (i) πάνω ή σε σχέση με το Vodafone Business Marketplace, εκτός από την περιορισμένη άδεια.
 
3. Ο Πελάτης ή / και ο Χρήστης δεν εξουσιοδοτείται: (i) να αφαιρέσει οποιαδήποτε ένδειξη πνευματικών δικαιωμάτων, εμπορικών σημάτων ή άλλων δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, (ii) να αναπαράγει, να τροποποιήσει, να εκτελέσει παράγωγα έργα, να καταστρέψει, να εκχωρήσει, να μισθώσει, να πουλήσει, να μεταπωλήσει, να μεταβιβάσει, να εκθέσει ή να προβάλει δημοσίως, από τη Vodafone. (iii) να δημιουργήσει συνδέσμους ή αναπαραγωγή μέσω πλαισίων οποιουδήποτε μέρους του Vodafone Business Marketplace. ή (iv) να προσπαθήσει να αποκτήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή να επηρεάσει οποιαδήποτε πτυχή του Vodafone Business Marketplace ή των αντίστοιχων συστημάτων ή δικτύων της.

 
Προστασία προσωπικών δεδομένων και δεδομένων

Διαβάστε το παράρτημα προστασίας προσωπικών δεδομένων που διατίθεται εδώ www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy/  για πληροφορίες σχετικά με το πώς η Vodafone χρησιμοποιεί τα προσωπικά σας στοιχεία και λεπτομέρειες για τα δικαιώματά σας σε σχέση με αυτές τις πληροφορίες.

 
Εξυπηρέτηση πελατών και καταγγελίες

1. Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει καταγγελίες στην Vodafone σχετικά με την Υπηρεσία καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών (1399) στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/business. στην περιοχή "Υποστήριξη Πελατών".

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group