Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Σε περίπτωση μετακόμισης θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση, εισάγοντας τη διεύθυνση. Εάν υπάρχει διαθεσιμότητα του δικτύου της Vodafone στην περιοχή που πρόκειται να μετακομίσεις, θα πρέπει να μας στείλεις συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση αλλαγής διεύθυνσης υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά (αστυνομική ταυτότητα και αντίγραφο ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο ή συμβόλαιο αγοράς ακινήτου).
Μετακομίζεις και θέλεις να μεταφέρεις τη γραμμή του σταθερού σου;
Μέσα από το live chat της Vodafone, ο TOBi θα σε βοηθήσει με τις πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία της μεταφοράς σου!
Συγκεκριμένα:
θα σε ενημερώσει αναλυτικά για τις προϋποθέσεις μεταφοράς της γραμμής σου, και τα δικαιολογητικά
θα σε ενημερώσει αν προκύπτει κάποια χρέωση από την διαδικασία της μεταφοράς
θα σου πει πού χρειάζεται να στείλεις τα δικαιολογητικά ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία
Για ό,τι χρειάζεσαι από τα παραπάνω, ξεκίνα chat κάνοντας κλικ εδώ, ακολούθησε τις οδηγίες, και ο TOBi θα αναλάβει τα υπόλοιπα!
Εναλλακτικά, μπορείς να καλέσεις το 13830.
Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που θα περαστεί η αίτησή σου:
Για την πορεία ενεργοποίησης της γραμμής σου στη νέα διεύθυνση, θα ενημερώνεσαι μέσω σύντομων μηνυμάτων (SMS).
Μπορείς επίσης, να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της αίτησής σου.
Αν μετακομίζεις και θέλεις να μεταφέρεις τη γραμμή του Vodafone σταθερού σου στη νέα διεύθυνση, κάνε έλεγχο διαθεσιμότητας στην περιοχή σου.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;